SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Beach op 16-09-2015 22:31:19 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
jij komt er welquote:Op woensdag 16 september 2015 22:35 schreef fathank het volgende:
Het is toch gewoon een hoerenkutlayout
Ziet dr niet uit
Laat designen maar aan de profs over
Uh nee hoezo?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent wel beetje overdreven Danny's sterretje aan het rimmen he.
met een niffa?!?!!quote:Op woensdag 16 september 2015 22:43 schreef Deuce92 het volgende:
zou haar wel prikken snap je
doordenkertje dit
- nee -quote:
Die grap komt echt elke keer als zij gepost wordt voorbijquote:Op woensdag 16 september 2015 22:43 schreef Deuce92 het volgende:
zou haar wel prikken snap je
doordenkertje dit
quote:
Mr. OneArmFapper.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:41 schreef BeamofLight het volgende:
Heel ff he: wie is die knaap in de OP?
Jason Venetiaquote:Op donderdag 17 september 2015 09:41 schreef BeamofLight het volgende:
Heel ff he: wie is die knaap in de OP?
Liters.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:39 schreef seto het volgende:
wie kwam gister nog meer klaar bij die goal van florenzi
Alleen in runescape.quote:
17 teveelquote:Op donderdag 17 september 2015 12:05 schreef Verbosity het volgende:
Nog bans geplaats of alleen notes? Over notes gesproken: hoeveel notes heeft klokov nu, smeg?
Bestaat dat topic nog? Of was die gesloten door de dagelijks terug komende vraag van jouquote:
De nieuwe hobby van de Fokcrew is het compleet laten verdwijnen van posts.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bestaat dat topic nog? Of was die gesloten door de dagelijks terug komende vraag van jou
Goed plan. Rigor mortis helpt je om de core goed aan te spannen.quote:
Topic was op den duur gesloten inderdaad. Zag net in het nieuwe layout topic iemand een vraag stellen. Hij vroeg waarom de layout van FOK! vernieuwd was en Danny zegt: "Om jou te irriteren"quote:Op donderdag 17 september 2015 12:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bestaat dat topic nog? Of was die gesloten door de dagelijks terug komende vraag van jou
Ik denk ongeveer zoquote:Op donderdag 17 september 2015 14:29 schreef Ethanolic het volgende:
Klokov hoe ziet jouw leven er verder uit behalve onder de plak zitten en je druk maken over een forum?
de functie is mij op het lijf geschreven. Ik ligt dit graag toe in een pers gesprek (zsm). Srsquote:Op donderdag 17 september 2015 14:40 schreef fathank het volgende:
![]()
ik ben al 2 uur bezig met een sollicitatiebrief te schrijven. Het is godverdomme moeilijk om niet als een arrogante betweterige wijsneus over te komen terwijl de functie op je lijf is geschreven
50/60 uur werk/studie, af en toe 's avonds een filmpje, beetje kettlebellen, beetje hardlopen, ~1*/maand een dagje gezelschapsspellen. Het is trouwens niet zo zeer dat ik onder de plak zit, het is meer dat ik wat serieuzer in het leven sta dan sommige leeftijdsgenoten.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:29 schreef Ethanolic het volgende:
Klokov hoe ziet jouw leven er verder uit behalve onder de plak zitten en je druk maken over een forum?
bedankt voor de chocomel over m'n beeldschermquote:Op donderdag 17 september 2015 14:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
50/60 uur werk/studie, af en toe 's avonds een filmpje, beetje kettlebellen, beetje hardlopen, ~1*/maand een dagje gezelschapsspellen. Het is trouwens niet zo zeer dat ik onder de plak zit, het is meer dat ik wat serieuzer in het leven sta dan sommige leeftijdsgenoten.
Je moet ze gewoon ownen vriend. Jij bepaalt of je die job krijgt, zij niet. Bij mij is een sollicitatiegesprek meestal een monoloog over hoe goed ik ben.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:40 schreef fathank het volgende:
![]()
ik ben al 2 uur bezig met een sollicitatiebrief te schrijven. Het is godverdomme moeilijk om niet als een arrogante betweterige wijsneus over te komen terwijl de functie op je lijf is geschreven
Hahaquote:Op donderdag 17 september 2015 14:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
50/60 uur werk/studie, af en toe 's avonds een filmpje, beetje kettlebellen, beetje hardlopen, ~1*/maand een dagje gezelschapsspellen. Het is trouwens niet zo zeer dat ik onder de plak zit, het is meer dat ik wat serieuzer in het leven sta dan sommige leeftijdsgenoten.
preciesquote:Op donderdag 17 september 2015 15:29 schreef seto het volgende:
typisch weer dat de 2 grootste junks hem uitlachen
doe gewoon je ding klokov
Klokov wil gewoon niet eindigen in een L200 pickup.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:51 schreef fathank het volgende:
[..]
bedankt voor de chocomel over m'n beeldscherm
Groot gelijkquote:Op donderdag 17 september 2015 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Klokov wil gewoon niet eindigen in een L200 pickup.
283 ml per etmaalquote:Op donderdag 17 september 2015 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoeveel voorvocht lekken jullie op een dag? Bestaan er ook inlegkruisjes voor mannen?
Lekt alleen als je weet dat je een chick gaat palen.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoeveel voorvocht lekken jullie op een dag? Bestaan er ook inlegkruisjes voor mannen?
Whahha nee. Ik heb het wel eens gezien van dat urethral sounding. Zelf alleen nooit geprobeerd want lijkt me niet heel aangenaam.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft hier wel eens iets in z'n piesbuis gestopt?
Sap?
nahquote:Op donderdag 17 september 2015 15:43 schreef Beach het volgende:
[..]
precies
over 10 jaar is hij binnen door hard werken en discipline
Hij dacht zeker dat je vluchteling bent.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:02 schreef Drinky het volgende:
Lol. Een of andere mongool heeft in Berlijn mijn backpack met al mijn kleren en zooi gejat. Zit ik dan met een boxer vol voorvocht.
mijn oude kleine gym. De horrorquote:Op donderdag 17 september 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze gaan de sportschool van m'n uni gebruiken als vluchtelingenopvang.
Ik voel voorlopig nog niets van de vluchtelingenstroom dus.
Whaha pas maar op met die black genetics hebben de Somaliėrs straks een unavoidable rape skill.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze gaan de sportschool van m'n uni gebruiken als vluchtelingenopvang.
Ik voel voorlopig nog niets van de vluchtelingenstroom dus.
"meestal" is veelzeggend in deze. zodra ze door de onzin heenzien kun je opnieuw ergens op gesprek?quote:Op donderdag 17 september 2015 15:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon ownen vriend. Jij bepaalt of je die job krijgt, zij niet. Bij mij is een sollicitatiegesprek meestal een monoloog over hoe goed ik ben.
Nee zodra ze bellen dat ik de baan heb, deel ik mee dat ik er van af zie. Wil niet met introverte mensen werken.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
"meestal" is veelzeggend in deze. zodra ze door de onzin heenzien kun je opnieuw ergens op gesprek?
Gastquote:Op donderdag 17 september 2015 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha pas maar op met die black genetics hebben de Somaliėrs straks een unavoidable rape skill.
Ik kan me serieus niet herinneren ooit een buffed Somaliėr te hebben gezien. Ook als ze hier wonen blijven het volgens mij van die slungelige hongernegers.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha pas maar op met die black genetics hebben de Somaliėrs straks een unavoidable rape skill.
Komt omdat ze 24/7 qat kauwenquote:Op donderdag 17 september 2015 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niet herinneren ooit een buffed Somaliėr te hebben gezien. Ook als ze hier wonen blijven het volgens mij van die slungelige hongernegers.
Ik las homonegersquote:Op donderdag 17 september 2015 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niet herinneren ooit een buffed Somaliėr te hebben gezien. Ook als ze hier wonen blijven het volgens mij van die slungelige hongernegers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |