abonnement Unibet Coolblue
pi_156145148


klik om te spelen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 16 september 2015 @ 16:52:02 #2
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_156145206
quote:
99s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Lang leve ik!!!
O+
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_156145840
Spanktastic topique!
pi_156147909
quote:
16s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:53 schreef SpankmasterC het volgende:
In ander nieuws: zo voel ik me sinds de laatste Jurassic Park film over die franchise:
[ afbeelding ]
Jurrasic world is in ieder geval beter als deel 3, wat een ellende was dat zeg.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156155426
Jurassic World was gewoon leuk! Haters :N
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 16 september 2015 @ 23:15:07 #6
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_156158549
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_156158582
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:49 schreef koei het volgende:
Jurassic World was gewoon leuk! Haters :N
Heb ook geen moeite met jurrasic world, alleen dat subplot van die dikke die raptors wil gebruiken in het leger had van mij niet gehoeven :{
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156158933
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:16 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Heb ook geen moeite met jurrasic world, alleen dat subplot van die dikke die raptors wil gebruiken in het leger had van mij niet gehoeven :{
Dat is de opzet voor het vervolg, een theme park kan hierna niet meer natuurlijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156158979
Ik heb alleen de allereerste film gezien :@
pi_156159622
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Elvi het volgende:
Ik heb alleen de allereerste film gezien :@
Say whaaaaaat?!

Als je me vanmiddag geen ouwe zak had genoemd had ik je uitgenodigd voor een marathon met alle films :7
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156159677
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Elvi het volgende:
Ik heb alleen de allereerste film gezien :@
Meteen ook het hoogtepunt gehad, dus ik zou zeggen: laat het daar lekker bij!

In tegenstelling tot wat veel mensen hier beweren is Jurassic World echt godsgruwelijkniettegelovenGODMILJAAR klotekutslechtbaggertyfusteringniettegeloven zo slecht. Echt alles eraan is kut. Behalve de graphics. Maar eigenlijk zijn die ook gewoon kut. Omdat heel de film kut is. Zelfs de muziek, die normaal echt geweldig is, is kut, want die leunt alleen maar op oude shit. Heel die film is een halfbakken nostalgische trip. "KIJK JONGENS DIT IS EEN REFERENTIE NAAR EEN VAN DE EERDERE FILMS VET HE!!"

Nee. Niet vet.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156159694
quote:
11s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Say whaaaaaat?!

Als je me vanmiddag geen ouwe zak had genoemd had ik je uitgenodigd voor een marathon met alle films :7
Waarom wil je mensen zo graag martelen Roy? Straks ga je nog zeggen dat je graag samen met Elvi de Telltale game wil spelen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156160013
quote:
11s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Say whaaaaaat?!

Als je me vanmiddag geen ouwe zak had genoemd had ik je uitgenodigd voor een marathon met alle films :7
Ja "netflix and chill" zeker :P
pi_156160544
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 00:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja "netflix and chill" zeker :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156162198
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 00:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja "netflix and chill" zeker :P
Nu Bluray en vol spanning vanwege alle dinosaurussen!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156163004
quote:
16s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Meteen ook het hoogtepunt gehad, dus ik zou zeggen: laat het daar lekker bij!

In tegenstelling tot wat veel mensen hier beweren is Jurassic World echt godsgruwelijkniettegelovenGODMILJAAR klotekutslechtbaggertyfusteringniettegeloven zo slecht. Echt alles eraan is kut. Behalve de graphics. Maar eigenlijk zijn die ook gewoon kut. Omdat heel de film kut is. Zelfs de muziek, die normaal echt geweldig is, is kut, want die leunt alleen maar op oude shit. Heel die film is een halfbakken nostalgische trip. "KIJK JONGENS DIT IS EEN REFERENTIE NAAR EEN VAN DE EERDERE FILMS VET HE!!"

Nee. Niet vet.
Blij dat ik hem niet gezien heb dus :D

De laatste die ik gezien heb is met die T-rex die in een kist verscheept wordt naar New York (fucking slecht) dat was deeltje 3 denk ik?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_156163710
quote:
3s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Blij dat ik hem niet gezien heb dus :D

De laatste die ik gezien heb is met die T-rex die in een kist verscheept wordt naar New York (fucking slecht) dat was deeltje 3 denk ik?
Deeltje 2, 3 was nog slechter.

Goeie UI trouwens!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156165646
quote:
15s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:55 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Deeltje 2, 3 was nog slechter.

Goeie UI trouwens!
Ohja deel twee inderdaad, maar die had nog Peter Stormare :D Mijn favoriete B-acteur :P

Thanks :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_156168396
quote:
16s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Meteen ook het hoogtepunt gehad, dus ik zou zeggen: laat het daar lekker bij!

In tegenstelling tot wat veel mensen hier beweren is Jurassic World echt godsgruwelijkniettegelovenGODMILJAAR klotekutslechtbaggertyfusteringniettegeloven zo slecht. Echt alles eraan is kut. Behalve de graphics. Maar eigenlijk zijn die ook gewoon kut. Omdat heel de film kut is. Zelfs de muziek, die normaal echt geweldig is, is kut, want die leunt alleen maar op oude shit. Heel die film is een halfbakken nostalgische trip. "KIJK JONGENS DIT IS EEN REFERENTIE NAAR EEN VAN DE EERDERE FILMS VET HE!!"

Nee. Niet vet.
Prima te doen in de bios met verstand op 0 en een flinke bak popcorn. ;)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_156168952
quote:
16s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Meteen ook het hoogtepunt gehad, dus ik zou zeggen: laat het daar lekker bij!

In tegenstelling tot wat veel mensen hier beweren is Jurassic World echt godsgruwelijkniettegelovenGODMILJAAR klotekutslechtbaggertyfusteringniettegeloven zo slecht. Echt alles eraan is kut. Behalve de graphics. Maar eigenlijk zijn die ook gewoon kut. Omdat heel de film kut is. Zelfs de muziek, die normaal echt geweldig is, is kut, want die leunt alleen maar op oude shit. Heel die film is een halfbakken nostalgische trip. "KIJK JONGENS DIT IS EEN REFERENTIE NAAR EEN VAN DE EERDERE FILMS VET HE!!"

Nee. Niet vet.
overdrijven is een vak blijkt maar weer :')
pi_156169612
Hoi,
Ik kom hier nooit, maar moet jullie even corrigeren.

Jurrasic World is geniaal _O_

Doei
:W
pi_156169753
quote:
4s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:07 schreef Leonos het volgende:
Hoi,
Ik kom hier nooit, maar moet jullie even corrigeren.

Jurrasic World is geniaal _O_

Doei
:W
scheer niet iedereen over een kam! Je moet alleen Spanky corrigeren!

en Elvi, gewoon met Roy die telltale game spelen, dan zie je hoe geniaal LEGO-games zijn!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_156170232
quote:
4s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:07 schreef Leonos het volgende:
Hoi,
Ik kom hier nooit, maar moet jullie even corrigeren.

Jurrasic World is geniaal _O_

Doei
:W
Foei!
En mschol, ik overdrijf serieus niet als ik zeg dat ik verdrietig werd van Jurassic World. Ik hou echt wel van dom popcornvermaak, maar ik kon hier echt niets leuks aan ontdekken. Vond de film echt slecht in elkaar zitten en werd er verdrietig van dat zo'n toffe franchise zo slecht wordt behandeld. Bah.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156172609
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:36 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Foei!
En mschol, ik overdrijf serieus niet als ik zeg dat ik verdrietig werd van Jurassic World. Ik hou echt wel van dom popcornvermaak, maar ik kon hier echt niets leuks aan ontdekken. Vond de film echt slecht in elkaar zitten en werd er verdrietig van dat zo'n toffe franchise zo slecht wordt behandeld. Bah.
Je zag dino's... Wat wil je nog meer?! O+ O+
  donderdag 17 september 2015 @ 17:30:54 #25
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_156174505
quote:
3s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:36 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ohja deel twee inderdaad, maar die had nog Peter Stormare :D Mijn favoriete B-acteur :P

Thanks :D
Peter Stormare _O- Alexei uit Bad Boys :')
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_156187465
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:12 schreef koei het volgende:

[..]

scheer niet iedereen over een kam! Je moet alleen Spanky corrigeren!

en Elvi, gewoon met Roy die telltale game spelen, dan zie je hoe geniaal LEGO-games zijn!
Je haalt twee games/developers door elkaar :P

Lego Jurassic World is van Travelers' Tales. Telltale maakte ook een Jurassic Park game en zij zijn de makers van o.a. The Walking Dead en The Wolf Among Us.

Beide Jurassic-games vond ik overigens gewoon tof, al is Lego duidelijk de betere. Geniale humor.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156188594
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:36 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Foei!
En mschol, ik overdrijf serieus niet als ik zeg dat ik verdrietig werd van Jurassic World. Ik hou echt wel van dom popcornvermaak, maar ik kon hier echt niets leuks aan ontdekken. Vond de film echt slecht in elkaar zitten en werd er verdrietig van dat zo'n toffe franchise zo slecht wordt behandeld. Bah.
Duidelijk

"the pussy is messing with your brain" :P
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_156191921
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:28 schreef badboynova het volgende:

[..]

Duidelijk

"the pussy is messing with your brain" :P
Ik ben zo plakkerig als stroop man :D
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156223620
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:30 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Jurrasic world is in ieder geval beter als deel 3, wat een ellende was dat zeg.
Deel 3 was ook tof!

Vuilak
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_156223843
Kijken jullie vanavond ook doctor who? *O*
pi_156224110
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:44 schreef Elvi het volgende:
Kijken jullie vanavond ook doctor who? *O*
Nee! Dance Dance Dance *O*
Want Dan Karaty O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156224127
Nee. Ik kijk de eredivisietopper Herakles - PSV
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156224399
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:44 schreef Elvi het volgende:
Kijken jullie vanavond ook doctor who? *O*
Ik heb een paar maanden geleden wat afleveringen daarvan gekeken omdat ik normaal wel van dat genre series hou, maar dit vond ik echt niks. té grote onzin icm té Brits denk ik.

Kat is btw gisteren ingeslapen :'( Wilde nog steeds niets eten ondanks dat het met zn hart en longen veel beter ging. Bloedonderzoek gedaan om te kijken om te kijken of er misschien nog iets anders mis was en daar kwam uit dat zn nieren amper meer functioneerden, en dat hij flinke bloedarmoede had, en ook geen nieuwe bloedcellen oid meer aanmaakte dus geen energie meer zou krijgen, alleen maar minder. Waarschijnlijk kwam dit allemaal door kattenaids of leukemie of een andere ziekte die waarschijnlijk al jaren sluimerde en waar ook niks aan te doen is. Hij zou er iig niet meer bovenop komen en alleen maar heel snel verder aftakelen dus dat hebben we hem maar bespaard.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_156224517
Ah nee ;( Sterkte Koei!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156225430
Het valt me vies tegen van jullie zeg :( Ik dacht dat hier nerds zaten die wel naar doctor who zouden kijken! ;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 18:13 schreef koei het volgende:

Kat is btw gisteren ingeslapen :'( Wilde nog steeds niets eten ondanks dat het met zn hart en longen veel beter ging. Bloedonderzoek gedaan om te kijken om te kijken of er misschien nog iets anders mis was en daar kwam uit dat zn nieren amper meer functioneerden, en dat hij flinke bloedarmoede had, en ook geen nieuwe bloedcellen oid meer aanmaakte dus geen energie meer zou krijgen, alleen maar minder. Waarschijnlijk kwam dit allemaal door kattenaids of leukemie of een andere ziekte die waarschijnlijk al jaren sluimerde en waar ook niks aan te doen is. Hij zou er iig niet meer bovenop komen en alleen maar heel snel verder aftakelen dus dat hebben we hem maar bespaard.
Sterkte Koei -O- De kat van een vriendin van me is een paar weken terug ook ingeslapen. Ook ineens nierfalen, niet eten of drinken... Was nog geen 4 jaar oud.
pi_156225722
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:09 schreef Elvi het volgende:
Het valt me vies tegen van jullie zeg :( Ik dacht dat hier nerds zaten die wel naar doctor who zouden kijken! ;(


Heb weleens wat zitten kijken een paar jaar terug, maar nee.

Ik bedoel... Euh. Wat is dit?!



Het komt nogal hipster over met robots die ze opzettelijk lelijk hebben gemaakt. Ofzo. Kweenie. Rare serie in ieder geval.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156225763
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb weleens wat zitten kijken een paar jaar terug, maar nee.

Ik bedoel... Euh. Wat is dit?!

[ afbeelding ]

Het komt nogal hipster over met robots die ze opzettelijk lelijk hebben gemaakt. Ofzo. Kweenie. Rare serie in ieder geval.
Het is een Dalek :{w
Een alien die ze bedacht hebben in de jaren '60 en zo gelaten hebben want nostalgie O+
pi_156225839
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:24 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het is een Dalek :{w
Een alien die ze bedacht hebben in de jaren '60 en zo gelaten hebben want nostalgie O+
Mjah, ik vind dat dus maar vreemd. Ieder z'n ding trouwens, ik hoop dat het een toffe aflevering wordt voor je :D Eerste aflevering van een nieuw seizoen is altijd een mooi moment!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156226888
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mjah, ik vind dat dus maar vreemd. Ieder z'n ding trouwens, ik hoop dat het een toffe aflevering wordt voor je :D Eerste aflevering van een nieuw seizoen is altijd een mooi moment!
Je moet ook vanaf het begin kijken :P en je verdiepen in vroeger tijden. Het is geen serie, het is een levenswijze! (ahum...)

Anyway, dankjewel! Ik heb er zin in *O*
pi_156228152
Ik heb wel een paar seizoenen Dr. Who gekeken, maar uiteindelijk toch weer afgehaakt. Het is allemaal iets te low-budget en wat te ongeinspireerd om echt leuk te blijven, vind ik.

Sterkte koei! Katten zijn echt stom wat dat betreft, die laten nooit iets merken tot het te laat is :(
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156230991
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 18:13 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb een paar maanden geleden wat afleveringen daarvan gekeken omdat ik normaal wel van dat genre series hou, maar dit vond ik echt niks. té grote onzin icm té Brits denk ik.

Kat is btw gisteren ingeslapen :'( Wilde nog steeds niets eten ondanks dat het met zn hart en longen veel beter ging. Bloedonderzoek gedaan om te kijken om te kijken of er misschien nog iets anders mis was en daar kwam uit dat zn nieren amper meer functioneerden, en dat hij flinke bloedarmoede had, en ook geen nieuwe bloedcellen oid meer aanmaakte dus geen energie meer zou krijgen, alleen maar minder. Waarschijnlijk kwam dit allemaal door kattenaids of leukemie of een andere ziekte die waarschijnlijk al jaren sluimerde en waar ook niks aan te doen is. Hij zou er iig niet meer bovenop komen en alleen maar heel snel verder aftakelen dus dat hebben we hem maar bespaard.
;( sterkte
pi_156231005
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Ik kijk de eredivisietopper Herakles - PSV
Had beter Dr. Who kunnen kijken :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156231957
quote:
8s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Had beter Dr. Who kunnen kijken :(
Dat sowieso :P
pi_156232033
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:03 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat sowieso :P
Was het wat?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156232553
quote:
19s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Was het wat?
Ja het was een goede eerste aflevering! Wel jammer dat het meteen een two-parter was :P
En ja hoor; de Daleks kwamen erin voor *O*
  zondag 20 september 2015 @ 00:28:36 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156233725
Red Alert werkt wel op m'n laptop met W10, zonder ook maar IETS met de instellingen te doen :D :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156233896
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Red Alert werkt wel op m'n laptop met W10, zonder ook maar IETS met de instellingen te doen :D :')
welke red alert versie?
  zondag 20 september 2015 @ 00:57:16 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156234095
2, via Origin
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156234846
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Deel 3 was ook tof!

Vuilak
Nee dat was echt slecht, met een droom scene met pratende raptors, en raptors die hun eieren terug willen en noem het maar op.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:44 schreef Elvi het volgende:
Kijken jullie vanavond ook doctor who? *O*
nee zware mario party couch avond gehad.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156236057
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 01:54 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Nee dat was echt slecht, met een droom scene met pratende raptors, en raptors die hun eieren terug willen en noem het maar op.

[..]

nee zware mario party couch avond gehad.
Die raptor shit was lang niet zo lame als in Jurrasic World dat was pas erg.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_156238691
*hoi*

Eindelijk kan ik weer mijn octo-core desktop-pc gebruiken(na 28 dagen!!) *O*

Geluid is tijdelijk verdwenen. :|W
pi_156238894
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*

Eindelijk kan ik weer mijn octo-core desktop-pc gebruiken(na 28 dagen!!) *O*

Geluid is tijdelijk verdwenen. :|W
Na 28 dagen ? , wat is daar mis mee dan :P
( of echt alleen het geluid ? )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156238911
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:32 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Na 28 dagen ? , wat is daar mis mee dan :P
( of echt alleen het geluid ? )
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 09:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die raptor shit was lang niet zo lame als in Jurrasic World dat was pas erg.
Echt wel, en enige wat ik dom vond ik world, is die dikke kerel die daadwerkelijk denkt dat ze nuttig kunnen zijn bij militaire actie.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156239632
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 09:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die raptor shit was lang niet zo lame als in Jurrasic World dat was pas erg.
Daarom blijf ik altijd fan van je Tequila. Gewoon zeggen waar het op staat, hatsee.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156239785
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:33 schreef DJ_ het volgende:

[..]

[..]

Echt wel, en enige wat ik dom vond ik world, is die dikke kerel die daadwerkelijk denkt dat ze nuttig kunnen zijn bij militaire actie.
Dude raptors als hondjes af richten :S WTF
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_156251306
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:32 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Na 28 dagen ? , wat is daar mis mee dan :P
( of echt alleen het geluid ? )
PSU is onverwacht doodgegaan. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 20-09-2015 22:50:46 ]
pi_156252887
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 20:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

PSU is onverwacht doodgegaan dood. _O-
neem aan dat je hem die opgestuurd hebt voor garantie of iets dat het zo lang moest duren :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156258453
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 20:58 schreef DJ_ het volgende:

[..]

neem aan dat je hem die opgestuurd hebt voor garantie of iets dat het zo lang moest duren :D
Ik heb het nog niet eens teruggestuurd :') :@
pi_156265305
Nintendo Nixes YouTube Videos of Super Mario Speedruns

"require the use of ROMs, digital backup files of the original game that can be freely passed from computer to computer, or downloaded from well-known websites. Therefore, Nintendo reasons — and YouTube is clearly sympathetic to this reasoning — there are copyright issues at play, since players aren’t using the (ancient) original game cartridges, or newer copies sold directly online by Nintendo."

Nintento Corp :') :')
pi_156266988
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 10:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nintendo Nixes YouTube Videos of Super Mario Speedruns

"require the use of ROMs, digital backup files of the original game that can be freely passed from computer to computer, or downloaded from well-known websites. Therefore, Nintendo reasons — and YouTube is clearly sympathetic to this reasoning — there are copyright issues at play, since players aren’t using the (ancient) original game cartridges, or newer copies sold directly online by Nintendo."

Nintento Corp :') :')
Pfff tis inderdaad gek hoe stom Nintendo soms doet. Terwijl ze op andere gebieden ineens wel lekker bezig zijn qua online, zoals bv Mario Maker wat een bestwel slim omgaat met eigengemaakte levels en online.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 21 september 2015 @ 12:10:09 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156267103
Zijn er meer mensen die in de technische beta van Rainbow Six zitten? Die start vandaag om 16.00 uur (als mijn info correct is).

De open beta begint op de 24e.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 21 september 2015 @ 13:10:58 #62
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156268267
quote:
19s.gif Op maandag 21 september 2015 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er meer mensen die in de technische beta van Rainbow Six zitten? Die start vandaag om 16.00 uur (als mijn info correct is).

De open beta begint op de 24e.
Ik heb me er voor aangemeld, maar nog niets gehoord
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156271317
quote:
19s.gif Op maandag 21 september 2015 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er meer mensen die in de technische beta van Rainbow Six zitten? Die start vandaag om 16.00 uur (als mijn info correct is).

De open beta begint op de 24e.
Yes ik zit erin, maar wel op de Xbox One.... ;(
Maar in gedachten ben ik bij je Roy! Schieten we zij aan zij, rug tegen rug, alle klootzakken kapot dood!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156279945
Mocht iemand nog een ps4 beta-key hebben voor rainbow six dan houd ik me aanbevolen! Ik mis die acties steeds.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 21 september 2015 @ 20:56:26 #65
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_156280316
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:46 schreef koei het volgende:
Mocht iemand nog een ps4 beta-key hebben voor rainbow six dan houd ik me aanbevolen! Ik mis die acties steeds.
http://rainbow6.ubi.com/siege/nl-NL/beta/index.aspx

Je kan jezelf gewoon nog aanmelden neem ik aan, er zal vast geen limiet zitten op hoeveel mensen ze toelaten. Technische beta mag ik ook niet in. :'(
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_156281071
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:56 schreef Catkiller het volgende:

[..]

http://rainbow6.ubi.com/siege/nl-NL/beta/index.aspx

Je kan jezelf gewoon nog aanmelden neem ik aan, er zal vast geen limiet zitten op hoeveel mensen ze toelaten. Technische beta mag ik ook niet in. :'(
Daar krijg ik de melding dat ik "helaas nu geen toegang tot de content" heb :( Maar ik heb me iig ingeschreven, wie weet komt dat later nog!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 21 september 2015 @ 21:23:35 #67
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156281488
Hoe kun je dat nou missen? Echt elke site heeft codes weggegeven, en Ubi heeft ook op Facebook nog codes weggegeven. :D

De technische bèta is overigens nog niet zo interessant, slechts één mode.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156294058
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:04 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Pfff tis inderdaad gek hoe stom Nintendo soms doet. Terwijl ze op andere gebieden ineens wel lekker bezig zijn qua online, zoals bv Mario Maker wat een bestwel slim omgaat met eigengemaakte levels en online.
Soms??Fans wegjagen doen ze al jaren!!
pi_156294061
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kun je dat nou missen? Echt elke site heeft codes weggegeven, en Ubi heeft ook op Facebook nog codes weggegeven. :D

De technische bèta is overigens nog niet zo interessant, slechts één mode.
Ik kom vrijwel niet meer op gamesites, en ik volg Ubisoft niet op Facebook (denk ik, heb er iig geen melding van gezien). Heb op 1 plek een weggeefactie gezien, maar toen zat ik mobiel en eenmaal thuis niet meer aan gedacht :') Zag pas gisteren dat ze ook hier op FOK! zijn weggegeven.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_156294618
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:39 schreef koei het volgende:

[..]

Ik kom vrijwel niet meer op gamesites, en ik volg Ubisoft niet op Facebook (denk ik, heb er iig geen melding van gezien). Heb op 1 plek een weggeefactie gezien, maar toen zat ik mobiel en eenmaal thuis niet meer aan gedacht :') Zag pas gisteren dat ze ook hier op FOK! zijn weggegeven.
http://betacode.ubi.com/bol :D
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_156295003
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kun je dat nou missen? Echt elke site heeft codes weggegeven, en Ubi heeft ook op Facebook nog codes weggegeven. :D

De technische bèta is overigens nog niet zo interessant, slechts één mode.
ik heb er ook niks over gehoord of over gelezen
pi_156304325
Jajaja het duurde even maar de gnasher feeling uit Gears komt weer een beetje terug. Nu alleen het wall bounchen nog goed onder de knie krijgen.


Wat blijft Gears toch een heerlijke shooter.
pi_156321129
quote:
Thanks! ^O^
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_156322028
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:19 schreef koei het volgende:

[..]

Thanks! ^O^
Ik heb een code voor je, kan je meteen spelen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156335061
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:54 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik heb een code voor je, kan je meteen spelen!
Ik krijg nu als het goed is een code voor de beta die morgen van start gaat, en vanavond kan ik toch niet spelen :( Maar thanks voor het aanbod, mocht ik toch geen code krijgen dan kijk ik je nog even lief aan :D

En als je gewoon een PS4 haalt mag je ook mee spelen!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_156420646
Final fantasy 14 + expansion + 30 dagen gametijd voor 22,50 gehaald ( pc ) _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156420706
Ik kreeg net het boekje van de bart smit en tot mijn verbazing stond erin dat cod:bo3 ook voor de ps3 zal uitkomen. Dat was toch eerst niet? Is het een drukfout of hebben ze toch de ps3 erbij getrokken?
pi_156421172
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:14 schreef Elvi het volgende:
Ik kreeg net het boekje van de bart smit en tot mijn verbazing stond erin dat cod:bo3 ook voor de ps3 zal uitkomen. Dat was toch eerst niet? Is het een drukfout of hebben ze toch de ps3 erbij getrokken?
quote:
Platform(s)
Microsoft Windows
PlayStation 3
PlayStation 4
Xbox 360
Xbox One
Aldus de Wiki pagina , en hun eigen site waar je pre-orders kan plaatsen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156422715
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:35 schreef DJ_ het volgende:

[..]

[..]

Aldus de Wiki pagina , en hun eigen site waar je pre-orders kan plaatsen.
Pfff dus ik ben gewoon maandenlang teleurgesteld omdat ik dacht dat het niet op ps3 zou worden uitgebracht :') _O-
  zondag 27 september 2015 @ 15:53:33 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156422864
De PS3 - versie krijgt geen singleplayer ofzo, toch? Dat was het verschil geloof ik.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156424219
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 - versie krijgt geen singleplayer ofzo, toch? Dat was het verschil geloof ik.
quote:
Overigens zijn er wel beperkingen aan de versies voor oudere consoles. Zo kunnen Xbox 360- en PS3-spelers alleen met z'n tweeën de campaign mode voltooien, terwijl bij de nieuwere generaties dat vier onlineplayers tegelijkertijd kunnen zijn. Meer details over de beperkingen maakt Activision op 6 november bekend, als Call of Duty: Black Ops III moet verschijnen.
http://tweakers.net/nieuw(...)n-playstation-3.html
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156436440
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:11 schreef DJ_ het volgende:
Final fantasy 14 + expansion + 30 dagen gametijd voor 22,50 gehaald ( pc ) _O-
STEAM???
pi_156437407
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

STEAM???
Nee gewoon via Square zelf, de game game is daar 9,99 + 30 dagen in hun eigen store.
https://store.eu.square-e(...)V-A-Realm-Reborn.php

en voor de uitbreiding ( heavensward ) online een key gekocht voor 12,50 bij
http://www.gamers-outlet.(...)are-enix-cd-key.html

die je dan bij bij square in kan voeren op mogstation.
ik had de key binnen 3 minuten ^O^
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zondag 27 september 2015 @ 22:39:58 #84
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156437953
quote:
Hier had ik het gelezen:
Call of Duty krijgt geen singleplayer op last-gen

Helemaal geschrapt dus
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156439176
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Nee gewoon via Square zelf, de game game is daar 9,99 + 30 dagen in hun eigen store.
https://store.eu.square-e(...)V-A-Realm-Reborn.php

en voor de uitbreiding ( heavensward ) online een key gekocht voor 12,50 bij
http://www.gamers-outlet.(...)are-enix-cd-key.html

die je dan bij bij square in kan voeren op mogstation.
ik had de key binnen 3 minuten ^O^
het nadeel daarvan is dat je WEER een client erbij hebt.. als men dat soort dingen nou gewoon niet steunt en altijd bij de gevestigde gecentraliseerde clients koopt dan wordt digitaal (online) gamen misschien ooit wel echt uniform..
  zondag 27 september 2015 @ 23:20:40 #86
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156439200
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 23:19 schreef mschol het volgende:

[..]

het nadeel daarvan is dat je WEER een client erbij hebt.. als men dat soort dingen nou gewoon niet steunt en altijd bij de gevestigde gecentraliseerde clients koopt dan wordt digitaal (online) gamen misschien ooit wel echt uniform..
Want het is altijd goed om toe te werken naar een monopolie op het gebied van digitale aanbieders.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156439371
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Want het is altijd goed om toe te werken naar een monopolie op het gebied van digitale aanbieders.
een echt monopolie zal er nooit komen, dus die zorgen kan je laten varen.. die kleine uitgevers die het nodig vinden om hun eigen client te ontwikkelen voor vaak maar een handjevol spellen, die moet je weren als de pest..

wat kan square nu extra wat ze niet bij steam, origin, uplay of battle.net kunnen?
  zondag 27 september 2015 @ 23:54:37 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156439915
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 23:30 schreef mschol het volgende:

[..]

een echt monopolie zal er nooit komen, dus die zorgen kan je laten varen.. die kleine uitgevers die het nodig vinden om hun eigen client te ontwikkelen voor vaak maar een handjevol spellen, die moet je weren als de pest..

wat kan square nu extra wat ze niet bij steam, origin, uplay of battle.net kunnen?
Een toffe naam verzinnen voor hun service. :7
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156440973
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 23:19 schreef mschol het volgende:

[..]

het nadeel daarvan is dat je WEER een client erbij hebt.. als men dat soort dingen nou gewoon niet steunt en altijd bij de gevestigde gecentraliseerde clients koopt dan wordt digitaal (online) gamen misschien ooit wel echt uniform..
Ik heb er echt geen moeite mee, ik heb diverse clients op mn bureau blad staan, maar of ik nu icoon 1 klik en dan het juiste spel zoek, of naar mn bureablad ga en dan het juiste spel opstart.

en dit was goedkoper, overigens heb ik geen eens een steam account :P

Moet erbij zeggen dat ik alleen MMO's op de pc speel en de rest op consoles :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 28 september 2015 @ 19:51:21 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156455811
Nu het nieuwe tv seizoen begonnen is kom ik er achter dat ik het hele vorige seizoen Family Guy nog niet gezien heb. Meteen maar mee begonnen, eerste aflevering is de crossover met The Simpsons _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156548225
Voor de liefhebber nog wat Rainbow Six Siege beta-keys voor de PS4:

5L5P-LNNC-DR89
PD3F-85N4-J4EM
7PQD-TBN4-RLBL
TDRK-8TNE-RPNQ

Ik hoop dat ik dit weekend een lieve baby heb, zodat ik er aan toe kom om ook nog even te spelen. Tot nu toe maar een half uurtje kunnen spelen :')
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_156550274
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:08 schreef koei het volgende:
Voor de liefhebber nog wat Rainbow Six Siege beta-keys voor de PS4:

5L5P-LNNC-DR89
PD3F-85N4-J4EM
7PQD-TBN4-RLBL
TDRK-8TNE-RPNQ

Ik hoop dat ik dit weekend een lieve baby heb, zodat ik er aan toe kom om ook nog even te spelen. Tot nu toe maar een half uurtje kunnen spelen :')
Ben benieuwd wat voor commentaar je krijgt als je in je headset tegen alle 12 jarigen zegt "sorry, moet ff m'n baby van tiet verwisselen, deze doet kapot pijn nu"
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156552531
Jij zei tiet! :D :')
pi_156553242
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 17:59 schreef Reintji het volgende:
Jij zei tiet! :D :')
Hihi kont!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156553556
In de topic titel staat poep.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 20:49:26 #96
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_156556908
Hihi
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_156571598
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 16:00 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat voor commentaar je krijgt als je in je headset tegen alle 12 jarigen zegt "sorry, moet ff m'n baby van tiet verwisselen, deze doet kapot pijn nu"
Ik denk dat ze dat liever horen dan gehuil of gesmak door de headset heen :D maar moet sowieso eerst mn headset nog even vinden (en instellen voor gebruik op de ps4) voordat ik men mee kan laten genieten!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_156572843
Ik zou maar gaan sparen voor een PS4 spanks!
pi_156573464
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:21 schreef Reintji het volgende:
Ik zou maar gaan sparen voor een PS4 spanks!
Tietgesmak, daar moet ik bij zijn!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156576057
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Tietgesmak, daar moet ik bij zijn!
Too late, Frankii's moeder heeft hem nét gevoerd!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_156582895
Yo

Hardcore gamen is altijd zalig!!
pi_156612681
Over hardcore gamen gesproken. Voor een Game top 100 allertijden is blijkbaar geen animo. Jammer.
pi_156635026
*hoi*
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:34:07 #104
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_156636590
Thuis werken is de bom! (voor de verandering, anders is het heel erg saai...)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156639792
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Thuis werken is de bom! (voor de verandering, anders is het heel erg saai...)
'werken'...

Zit je nog steeds bij die in eerste instantie tijdelijke baan btw?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 14:02:22 #106
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156639925
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:14 schreef Elvi het volgende:
Ik kreeg net het boekje van de bart smit en tot mijn verbazing stond erin dat cod:bo3 ook voor de ps3 zal uitkomen. Dat was toch eerst niet? Is het een drukfout of hebben ze toch de ps3 erbij getrokken?
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 - versie krijgt geen singleplayer ofzo, toch? Dat was het verschil geloof ik.
Het grootste verschil met vroegah is.
Normaal werden games voor PS3/X360 gemaakt en 'opgepoetst voor PS4/Xbone.
Bij BO3 wordt de game gemaakt voor currentgen en daarna gedowngrade voor lastgen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156641219
Elvi! Deze verschijnt binnenkort!

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_156646334
:')
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:07:02 #109
47102 Elvi
miemkwien
pi_156646509
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:10 schreef koei het volgende:
Elvi! Deze verschijnt binnenkort!

[ afbeelding ]
Nah ben niet zo van de Lego :P
pi_156693928
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 05:16 schreef Beathoven het volgende:
Over hardcore gamen gesproken. Voor een Game top 100 allertijden is blijkbaar geen animo. Jammer.
Dat zal toch wel als je een beetje reclame maakt. Misschien een top 50 of top 25.
Voor mij staat de allereerste Command and Conquer met stip op 1 dan.
Dat was de reden dat mijn vader toen een allereerste pc heeft gekocht. Een 486 met jawel de turbo knop.
Hij paste volgens mij ingepakt op zo rond de 40 floppies :D

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2015 19:00:17 ]
pi_156694456
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:56 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat zal toch wel als je een beetje reclame maakt. Misschien een top 50 of top 25.
Voor mij staat de allereerste Command and Conquer met stip op 1 dan.
Dat was de reden dat mijn vader toen een allereerste pc heeft gekocht. Een 486 met jawel de turbo knop.
Hij paste volgens mij ingepakt op zo rond de 40 floppies :D
Zou mooi zijn, maar....
GAM / [discussietopic]De Fok! Top 100 Beste games allertijden

Heeft 0 reacties
pi_156696073
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, maar....
GAM / [discussietopic]De Fok! Top 100 Beste games allertijden

Heeft 0 reacties
Laat een vriendelijke mod hem op de FP plaatsen, dan krijg je wel animo.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156699553
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 20:26 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Laat een vriendelijke mod hem op de FP plaatsen, dan krijg je wel animo.
Goed idee, ik knutsel eerst ff aan de opzet..
  donderdag 8 oktober 2015 @ 23:34:25 #114
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_156701980
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:56 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat zal toch wel als je een beetje reclame maakt. Misschien een top 50 of top 25.
Voor mij staat de allereerste Command and Conquer met stip op 1 dan.
Dat was de reden dat mijn vader toen een allereerste pc heeft gekocht. Een 486 met jawel de turbo knop.
Hij paste volgens mij ingepakt op zo rond de 40 floppies :D
Zandzak "strategie" _O_
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 18:20:26 #115
47102 Elvi
miemkwien
pi_156713883
Ik heb de laatste Jurassic film gekocht. Weet ik eindelijk waarom we deze tt hebben :P
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 19:00:23 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156714512
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:20 schreef Elvi het volgende:
Ik heb de laatste Jurassic film gekocht. Weet ik eindelijk waarom we deze tt hebben :P
Jij maakt geen vrienden hierzo :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 19:16:18 #117
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156714874
Zelfkastijding? :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_156715162
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:01 schreef Edwinuss het volgende:
:')
Ed! :D
pi_156719765
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, maar....
GAM / [discussietopic]De Fok! Top 100 Beste games allertijden

Heeft 0 reacties
Volgens mij zijn er belachelijk weinig users die nog op de index van een subforum kijken. Ik persoonlijk alleen als ik me enorm verveel en tijd over heb, verder gebruik ik eigenlijk enkel MyAT. Maar ik heb gereageerd! En ga nadenken over mijn nieuwe lijstje!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 22:14:13 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156720153
Oh my, die remixes van Faithless 2.0 zijn sleeeeeecht :X

Armin, Aviici, zelfs Tiesto, ze bakken er niets van... Gelukkig staat het originele God is a DJ ook nog op deze dubbelaar.

https://open.spotify.com/album/5USqWtDnrzYSN7oh1wPl2O
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156720612
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:00 schreef koei het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er belachelijk weinig users die nog op de index van een subforum kijken. Ik persoonlijk alleen als ik me enorm verveel en tijd over heb, verder gebruik ik eigenlijk enkel MyAT. Maar ik heb gereageerd! En ga nadenken over mijn nieuwe lijstje!
Dat verklaart een hoop...
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 23:49:41 #122
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156723087
Hallo! Ik ben LeStekker en ik ben gamer.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 00:27:34 #123
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_156724046
Hallo LeStekker
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_156748214
Stukje Gears van vanavond.

  zondag 11 oktober 2015 @ 10:13:14 #125
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156753496
Omg, die nieuwe Xbox experience!
  zondag 11 oktober 2015 @ 12:41:36 #126
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_156755536
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 23:49 schreef LeStekker het volgende:
Hallo! Ik ben LeStekker en ik ben gamer.
Hoi :W
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_156793895
Wat is het koud...... :X

* Blue_Panther_Ninja heeft in de middag een nieuwe muts gekocht

quote:
CounterStrike 8-)
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:57:30 #129
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156797353
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wat is het koud...... :X

* Blue_Panther_Ninja heeft in de middag een nieuwe muts gekocht

[..]

CounterStrike 8-)
Toch wel zo één, toch?

  dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:13:00 #130
47102 Elvi
miemkwien
pi_156797483
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 08:57 schreef LeStekker het volgende:

[..]

Toch wel zo één, toch?

[ afbeelding ]
Oh die is tof :D
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:57:11 #131
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156804399
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:20 schreef Elvi het volgende:
Ik heb de laatste Jurassic film gekocht. Weet ik eindelijk waarom we deze tt hebben :P
Jurassic World is episch, al was het alleen maar om Chris Pratt <3

En Henry Wu *O*

Maar vooral om dit:
pi_156813317
Oranje :')
pi_156814392
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 08:57 schreef LeStekker het volgende:

[..]

Toch wel zo één, toch?

[ afbeelding ]
Gek zeg!! o|O
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:46:32 #134
47102 Elvi
miemkwien
pi_156814652
Ik had een tijdje terug een gadget gewonnen hier op fok in het china-winkels-forum. Krijg ik vandaag die gadget binnen: is de handleiding volledig in het chinees :') weet ik nog niet wat ik er mee kan _O-
pi_156814812
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:46 schreef Elvi het volgende:
Ik had een tijdje terug een gadget gewonnen hier op fok in het china-winkels-forum. Krijg ik vandaag die gadget binnen: is de handleiding volledig in het chinees :') weet ik nog niet wat ik er mee kan _O-
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:55:23 #136
47102 Elvi
miemkwien
pi_156815112
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:49 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als ik wist hoe dat moest! :(
pi_156818477
Faal Oranje!! :P
  woensdag 14 oktober 2015 @ 07:44:08 #138
258885 Solique
I Kill You !
pi_156823933
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:46 schreef Elvi het volgende:
Ik had een tijdje terug een gadget gewonnen hier op fok in het china-winkels-forum. Krijg ik vandaag die gadget binnen: is de handleiding volledig in het chinees :') weet ik nog niet wat ik er mee kan _O-
_O-
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 14 oktober 2015 @ 08:12:59 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156824070
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:46 schreef Elvi het volgende:
Ik had een tijdje terug een gadget gewonnen hier op fok in het china-winkels-forum. Krijg ik vandaag die gadget binnen: is de handleiding volledig in het chinees :') weet ik nog niet wat ik er mee kan _O-
Wat heb je ook alweer gewonnen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 14 oktober 2015 @ 13:52:42 #140
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156829396
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Als ik wist hoe dat moest! :(
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:49 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_156831426
Heeft iemand van jullie Rock Band 4 al? :@. Of geprobeerd?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:40:26 #142
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156831726
quote:
5s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:26 schreef Kuukske het volgende:
Heeft iemand van jullie Rock Band 4 al? :@. Of geprobeerd?
Ik heb ooit ruim ¤800 uitgegeven aan Rock Band. I'm done with that moneymagnet.
pi_156832257
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:40 schreef LeStekker het volgende:

[..]

Ik heb ooit ruim ¤800 uitgegeven aan Rock Band. I'm done with that moneymagnet.
Aan DLC en alles? Of had je te mooie instrumenten op het oog?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:15:27 #144
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156832584
quote:
5s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Aan DLC en alles? Of had je te mooie instrumenten op het oog?
DLC, Ion Drum Kit, Mad Catz Expert Guitar, etc etc...
pi_156832750
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:15 schreef LeStekker het volgende:

[..]

DLC, Ion Drum Kit, Mad Catz Expert Guitar, etc etc...
Oei, ja dat tikt aan ja. Nouja, voordeel is dat je wel (veel van) je instrumenten kan blijven gebruiken? En je DLC?

Zelf mis ik het niet echt, de muziekgames. Het was een periode in m'n leven, ieder weekend guitar hero feestjes, dagelijks drummen en gitaren, echt verslaafd. Maar sinds ik uit een studentenhuis weg ben is dat gewoon doodgebloed, nog afgezien van de belachelijke mismanagement van EA en Activision van die muziekgames.

Maar het was een mooie tijd! Paar maanden geleden spontaan weer m'n gitaren en drumstel uit het vet gehaald, was erg leuke avond, maar hoef het niet meer week in week uit.

Als ik kinderen zou hebben daarentegen: meteen weer doen. Hele vette games om met groot verschillende skillniveau te spelen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156832918
Zoon is nu weg van Just Dance. Of nou ja, hij ziet z'n ouders graag dansen :').

Maar ik heb nooit zo veel geld aan muziek games uitgegeven. Het spel, een gitaar en dat was het. Daarom twijfel ik.. Het lijkt me in de categorie Just Dance voor zoontje ook wel leuk om naar te kijken. :D

Uncharted is al lastiger spelen nu bijvoorbeeld.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:42:11 #147
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156833247
quote:
14s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Zoon is nu weg van Just Dance. Of nou ja, hij ziet z'n ouders graag dansen :').

Maar ik heb nooit zo veel geld aan muziek games uitgegeven. Het spel, een gitaar en dat was het. Daarom twijfel ik.. Het lijkt me in de categorie Just Dance voor zoontje ook wel leuk om naar te kijken. :D

Uncharted is al lastiger spelen nu bijvoorbeeld.
Het was inderdaad wel hilarisch om vrienden Through The Fire And The Flames te zien spelen op Pro Expert level :)
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:43:12 #148
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156833271
Onze kleine vind de alle auto's en dus ook de batmobile in Arkham Knight fantastisch, dus kan die game gewoon spelen zolang ik het geluid maar zachtjes zet en hij de enge geluiden en schrikmomenten niet hoort :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_156834590
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:40 schreef LeStekker het volgende:

[..]

Ik heb ooit ruim ¤800 uitgegeven aan Rock Band. I'm done with that moneymagnet.
Welke platform?? _O-
pi_156834945
quote:
3s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:43 schreef Rossdale het volgende:
Onze kleine vind de alle auto's en dus ook de batmobile in Arkham Knight fantastisch, dus kan die game gewoon spelen zolang ik het geluid maar zachtjes zet en hij de enge geluiden en schrikmomenten niet hoort :D
Hoe oud is die van jullie nu? Die van ons is 3,5. Die bedient de PS inmiddels al voor de dvd en Netflix-functies :'). Dus met geluid zachtjes kom ik niet weg.

Zodra de ps aangaat is ie een en al oog voor dat apparaat.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 14 oktober 2015 @ 19:00:20 #151
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156836050
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Welke platform?? _O-
PS3.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 19:01:31 #152
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156836071
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:07 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hoe oud is die van jullie nu? Die van ons is 3,5. Die bedient de PS inmiddels al voor de dvd en Netflix-functies :'). Dus met geluid zachtjes kom ik niet weg.

Zodra de ps aangaat is ie een en al oog voor dat apparaat.
Die van ons loopt al de Xbox te commanderen :')
  woensdag 14 oktober 2015 @ 19:38:12 #153
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156836866
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:07 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hoe oud is die van jullie nu? Die van ons is 3,5. Die bedient de PS inmiddels al voor de dvd en Netflix-functies :'). Dus met geluid zachtjes kom ik niet weg.

Zodra de ps aangaat is ie een en al oog voor dat apparaat.
Net 2 jaar geworden :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_156837915
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 19:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Net 2 jaar geworden :D
Hoeveel vriendinnetjes heeft ie al? Maakt ie papa een beetje trots?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 22:33:25 #155
47102 Elvi
miemkwien
pi_156841990
Toen ik 3 was kwam er een pc in huis (1986/87) en ik kon ook mn spellen in Dos opstarten :P kinderen leren snel. Mn vader heeft me zelfs een keer meegenomen naar zn werk zodat ik het ook aan zn collega's kon laten zien. Toen was het nog bijzonder maar ik denk dat de kinderen van nu helemaal snel leren omgaan met computers en techniek in het algemeen. Ze zien het ook van de ouders he ;)
  woensdag 14 oktober 2015 @ 23:43:06 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156843587
Men bant wel heel snel users op FOK! tegenwoordig :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156843844
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:33 schreef Elvi het volgende:
Toen ik 3 was kwam er een pc in huis (1986/87) en ik kon ook mn spellen in Dos opstarten :P kinderen leren snel. Mn vader heeft me zelfs een keer meegenomen naar zn werk zodat ik het ook aan zn collega's kon laten zien. Toen was het nog bijzonder maar ik denk dat de kinderen van nu helemaal snel leren omgaan met computers en techniek in het algemeen. Ze zien het ook van de ouders he ;)
Er zijn kinderen die alles met een tablet kunnen doen, maar als ze een krant zien willen ze swipen over de foto's :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156843985
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:55 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Er zijn kinderen die alles met een tablet kunnen doen, maar als ze een krant zien willen ze swipen over de foto's :D
Ik probeerde ook een keer in een tijdschrift te dubbelklikken :@
pi_156844022
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:02 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik probeerde ook een keer in een tijdschrift te dubbelklikken :@
En ging die open ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156844101
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:04 schreef DJ_ het volgende:

[..]

En ging die open ?
Nee je moest echt naar de site :P maar t is wel gemeen om een play-knop op een foto te fotoshoppen :P
pi_156844107
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Men bant wel heel snel users op FOK! tegenwoordig :')
Wie!??
pi_156844904
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:07 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee je moest echt naar de site :P maar t is wel gemeen om een play-knop op een foto te fotoshoppen :P
Wel een geniaal marketing idee, iedereen is dan wel nieuwsgierig en gaat naar je site om het filmpje op te zoeken :@
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 15 oktober 2015 @ 07:15:27 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156845397
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:08 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wie!??
Ik heb een FP ban vanwege mijn reactie bij de Originals review.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156845753
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:55 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Er zijn kinderen die alles met een tablet kunnen doen, maar als ze een krant zien willen ze swipen over de foto's :D
serieus? ;(
pi_156845914
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 07:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb een FP ban vanwege mijn reactie bij de Originals review.
Ouwe onruststoker dat je me daar bent!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 09:49:35 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156846636
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:53 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ouwe onruststoker dat je me daar bent!!
Als dat al banwaardig is. Mooie is wel dat je de hele fp mobiel niet meer kan lezen door de ban. Dat zal goed zijn voor de views :D

Wat een wanbeleid.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156847405
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als dat al banwaardig is. Mooie is wel dat je de hele fp mobiel niet meer kan lezen door de ban. Dat zal goed zijn voor de views :D

Wat een wanbeleid.
Ik ben echt al in geen eeuwen meer op de FP geweest :@ Vind het huidige design echt zo onhandig werken dat ik er maar niet meer kijk...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:11:59 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156848027
Je mist eigenlijk niets -O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156848412
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je mist eigenlijk niets -O-
Dat Was In Onze Tijd Wel Anders He Roy! Wat Was Het Toch Mooi Die Goede Ouwe Tijd!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:41:03 #170
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156848518
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:35 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dat Was In Onze Tijd Wel Anders He Roy! Wat Was Het Toch Mooi Die Goede Ouwe Tijd!!
Toen was de site ook godsgruwelijk lelijk maar toen hadden we nog een loze belofte dat we een topsite zouden krijgen :')

Nog geen vriendinnetjes voor de kleine trouwens. Papa is de grote held en is helemaal fantastisch, moet ik hem nu niet al laten afleiden door vrouwmenschen natuurlijk. Die hebben nog tijd genoeg om hem te verpesten :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:57:14 #171
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156848786
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Toen was de site ook godsgruwelijk lelijk maar toen hadden we nog een loze belofte dat we een topsite zouden krijgen :')

Nog geen vriendinnetjes voor de kleine trouwens. Papa is de grote held en is helemaal fantastisch, moet ik hem nu niet al laten afleiden door vrouwmenschen natuurlijk. Die hebben nog tijd genoeg om hem te verpesten :P
Hoe lang laat je hem in die waan? ;)
pi_156848984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:57 schreef LeStekker het volgende:

[..]

Hoe lang laat je hem in die waan? ;)
Mijn papa is ook nog steeds mijn grote held hoor :{w
pi_156849398
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 15 oktober 2015 @ 12:46:59 #174
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156849668
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:35 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dat Was In Onze Tijd Wel Anders He Roy! Wat Was Het Toch Mooi Die Goede Ouwe Tijd!!
Potverdorie Ja! Lekker Drummen En Gitaren En Bier Drinken En SpaReRibs Eten!!1
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156851997
Yay, Tales of Zestiria binnen *O*

Ik heb alleen nog zoveel te doen in FF14 -O-

Edit:

Wat een gods on systeem voor pre-order DLC zeg, moet je eerst een account aanmaken op de bandai namco site, dan je game registreren, dan naar een andere site en het toevoegen aan je account en dan krijg je een DLC code in je mail en dan pas kan je die code toevoegen op je PS4.

|:( |:( |:(

[ Bericht 52% gewijzigd door DJ_ op 15-10-2015 15:04:53 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 15 oktober 2015 @ 15:22:03 #176
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156852705
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 14:46 schreef DJ_ het volgende:
Yay, Tales of Zestiria binnen *O*

Ik heb alleen nog zoveel te doen in FF14 -O-

Edit:

Wat een gods on systeem voor pre-order DLC zeg, moet je eerst een account aanmaken op de bandai namco site, dan je game registreren, dan naar een andere site en het toevoegen aan je account en dan krijg je een DLC code in je mail en dan pas kan je die code toevoegen op je PS4.

|:( |:( |:(
Of je kan ook gewoon geen JRPGs meer spelen en voortaan alleen maar toffe games aanschaffen :7
pi_156852815
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:22 schreef LeStekker het volgende:

[..]

Of je kan ook gewoon geen JRPGs meer spelen en voortaan alleen maar toffe games aanschaffen :7
Laat ze die maar is uitbrengen dan :@
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 15 oktober 2015 @ 15:35:48 #178
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156852957
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:26 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Laat ze die maar is uitbrengen dan :@
  donderdag 15 oktober 2015 @ 16:06:24 #179
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156864248
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:26 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Laat ze die maar is uitbrengen dan :@
Disgaea 5 is niet wat voor jou?? :P
pi_156866641
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Disgaea 5 is niet wat voor jou?? :P
Misschien, maar voorlopig nog wel games te spelen,
Nu dus nog bezig met FF14, straks nog tales of zestiria, daarna nog rise of the tombraider en dan in december ook nog xenoblade.

ben niet gebonden aan 1 console dat scheelt :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Moderator vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:10:39 #182
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_156869974
PC Gaming Days in aantocht

komen jullie ook :9 dan mag je spelletjes spelen :~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:15:19 #183
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156870028
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:10 schreef Jimbo het volgende:
PC Gaming Days in aantocht

komen jullie ook :9 dan mag je spelletjes spelen :~
Dat mag ik thuis ook :')
pi_156870600
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:10 schreef Jimbo het volgende:
PC Gaming Days in aantocht

komen jullie ook :9 dan mag je spelletjes spelen :~
Is het meer een LAN of meer gewoon wat lullen en productpresentaties?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:42:56 #185
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156871186
Op welke platforms spelen jullie eigenlijk? Ik heb persoonlijk een Xbox One en een redelijke game-PC staan.
pi_156871671
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:42 schreef LeStekker het volgende:
Op welke platforms spelen jullie eigenlijk? Ik heb persoonlijk een Xbox One en een redelijke game-PC staan.
Ik ook precies hetzelfde!

HIGH FIVE!!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:10:07 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156871701
PS4 en een PC die net chrome kan draaien :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:12:57 #188
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156871764
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:08 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik ook precies hetzelfde!

HIGH FIVE!!!
BAAS!

  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:13:06 #189
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_156871768
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:42 schreef LeStekker het volgende:
Op welke platforms spelen jullie eigenlijk? Ik heb persoonlijk een Xbox One en een redelijke game-PC staan.
Zelfde, alleen is mijn pc net iets ouder en game ik daar eigenlijk nooit meer op. Ja, af en toe Football Manager of een Total War game, dat is het wel :')
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:16:52 #190
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_156871847
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:12 schreef LeStekker het volgende:

[..]

BAAS!

[ afbeelding ]
Ik kan half meedoen ;(

Half bezopen is weggegooid geld.
pi_156871908
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:16 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik kan half meedoen ;(

[ afbeelding ]
Nee man, jij bent een smoothboi, net als Sn00p!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:21:49 #192
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_156871955
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:19 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nee man, jij bent een smoothboi, net als Sn00p!
[ afbeelding ]
Damn homie, dem social skillz be much high _O_
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:25:44 #193
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156872042
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:21 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Damn homie, dem social skillz be much high _O_
Snoop z'n social skillz zijn zeker high :')
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:28:22 #194
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_156872085
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:25 schreef LeStekker het volgende:

[..]

Snoop z'n social skillz zijn zeker high :')
How High?

Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:45:13 #195
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156872402
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:28 schreef PierreTT het volgende:

[..]

How High?

[ afbeelding ]
pi_156872880
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:42 schreef LeStekker het volgende:
Op welke platforms spelen jullie eigenlijk? Ik heb persoonlijk een Xbox One en een redelijke game-PC staan.
Xbox one als main console, Ps4 en wii-u voor exclusives.
En een goede game pc voor mmo's :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:13:00 #197
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156872918
Owh, ja, er staat hier ook een WiiU stof te happen. Behalve als we Mario Kart weer eens tevoorschijn halen. Of Something, something Zelda something something.
pi_156873095
Op de reservebank NES, SNES, N64, GameCube, Wii, Gameboy, Gameboy Color, GBA, GBA-SP 101, GB Micro, DSlite, Xbox 360

In gebruik; Xbox One, WiiU en 3DS

In de garage; PC (want kerbal space program)
pi_156873564
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:13 schreef LeStekker het volgende:
Owh, ja, er staat hier ook een WiiU stof te happen. Behalve als we Mario Kart weer eens tevoorschijn halen. Of Something, something Zelda something something.
Daar wordt de wii-u ook voornamelijk voor gebruikt, couch games.
lekker met zijn 3en of 4en mario kart of party, en zelfs de cube en n64 haal ik daarvoor soms uit de kast om weer eens die oude mario party games te spelen of kart.

Dat mis ik wel bij de niet nintendo consoles zeg maar ;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156873587
Mashed op de eerste xbox kwam nog het meeste in de buurt
pi_156873935
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:11 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Xbox one als main console, Ps4 en wii-u voor exclusives.
En een goede game pc voor PORNO :P
Fixed
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_156874104
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:00 schreef badboynova het volgende:

[..]

Fixed
Porno gaat prima op de consoles! Lang leve de browsers en pornosites met HTML5 ondersteuning!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156874106
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:00 schreef badboynova het volgende:

[..]

Fixed
Shhhhhhhhhh :@
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:08:59 #204
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156874116
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:43 schreef Reintji het volgende:
Mashed op de eerste xbox kwam nog het meeste in de buurt
Vaste prik als er pretsigaretten aan gingen :D
pi_156874121
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:08 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Porno gaat prima op de consoles! Lang leve de browsers en pornosites met HTML5 ondersteuning!
Ik heb liever trekvlekken op mijn bureau stoel, in plaats van op mijn bank :(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156874769
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:09 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ik heb liever trekvlekken op mijn bureau stoel, in plaats van op mijn bank :(
Gewoon plastic trekhoes kopen, doekje erover en je ziet niets meer!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:49:09 #207
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156874801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:09 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ik heb liever trekvlekken op mijn bureau stoel, in plaats van op mijn bank :(
Sportsok eroverheen en gaan!
pi_156875006
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:49 schreef LeStekker het volgende:

[..]

Sportsok eroverheen en gaan!
Gekke Amerikanen inderdaad. Altijd maar trekken in al die sokken, vreemde lui.
Er was toch ook zo'n dude die jarenlang in dezelfde schoenendoos ofzo had afgetrokken en dat ding nooit had schoongemaakt?

Edit: hahahahaah iiiieeeeuuuwww de cumbox https://www.reddit.com/r/(...)_the_original_story/
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156875176
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:42 schreef LeStekker het volgende:
Op welke platforms spelen jullie eigenlijk? Ik heb persoonlijk een Xbox One en een redelijke game-PC staan.
Ik heb in Nederland op een C64, Snes, N64, Gamecube, Mac, PC en Ps3 gespeeld.

Maar ik speel de laatste 7 jaar eigenlijk alleen maar schaken (instantchess is top) en wat andere spellen voor tussendoor op mn telefoon.
pi_156875321
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:58 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Gekke Amerikanen inderdaad. Altijd maar trekken in al die sokken, vreemde lui.
Er was toch ook zo'n dude die jarenlang in dezelfde schoenendoos ofzo had afgetrokken en dat ding nooit had schoongemaakt?

Edit: hahahahaah iiiieeeeuuuwww de cumbox https://www.reddit.com/r/(...)_the_original_story/
AHhhhhhhhhh, why did i click on the picture :{
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:16:20 #211
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156875417
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:12 schreef DJ_ het volgende:

[..]

AHhhhhhhhhh, why did i click on the picture :{
Because you are a sick., sick puppy
pi_156875515
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:16 schreef LeStekker het volgende:

[..]

Because you are a sick., sick puppy
En dan zeggen ze dat nieuwsgierigheid gezond is -O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:24:42 #213
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156875595
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:21 schreef DJ_ het volgende:

[..]

En dan zeggen ze dat nieuwsgierigheid gezond is -O-
Ja, ze zeggen wel meer.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:26:05 #214
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_156876750
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:12 schreef DJ_ het volgende:

[..]

AHhhhhhhhhh, why did i click on the picture :{
Ik ga niet eens klikken :')
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_156876899
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:26 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik ga niet eens klikken :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156876957
Wat heb ik nu weer allemaal aangericht hier met 1 fix :')
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_156877043
What has been seen, cannot be unseen
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:42:35 #218
47102 Elvi
miemkwien
pi_156877101
Ik vond dat topic hier op Fok over chia-zaadjes die uit een poep-washand groeide erger ;(
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:52:38 #219
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156877330
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:42 schreef Elvi het volgende:
Ik vond dat topic hier op Fok over chia-zaadjes die uit een poep-washand groeide erger ;(
Link?
pi_156877362
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon een doos die ze met lucifers zwart hebben geblakerd! Weinig smerigs aan.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:59:59 #221
47102 Elvi
miemkwien
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:25:03 #222
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156878863
quote:
Gadverdamme, wat leven sommige mensen ook goor ook he bahhh :r
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:27:50 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156879122
Hahaha, dat is wel een mooi FOK!waardig verhaal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:06:04 #225
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_156882247
quote:
Wat is dit dan _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:13:53 #226
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_156882439
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:02 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Is het meer een LAN of meer gewoon wat lullen en productpresentaties?
beide, dit jaar heel veel games en wat stands waar je meuk kan proberen / kopen

maar de focus ligt in 2015 door iemand (ik noem geen namen 8-) ( vooral op games
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:14:14 #227
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_156882450
en had ik al verteld dat we een game pc twv ¤1849,- weggeven ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_156882469
Volgens mij had ik deze al eens gepost een tijd geleden maar dit blijft voor mij echt het meest bizarre (en geloofwaardige) internet verhaal wat ik ooit gelezen heb. Tranen in mijn ogen tijdens het lezen vanwege die paint plaatjes. Helaas is het originele bericht niet meer te posten aangezien de plaatjes daar niet meer gehost worden maar deze kopie doet het nog wel.

http://acidcow.com/pics/6(...)te-ever-10-pics.html
  Moderator vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:15:55 #229
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_156882492
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_156892838
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Volgens mij had ik deze al eens gepost een tijd geleden maar dit blijft voor mij echt het meest bizarre (en geloofwaardige) internet verhaal wat ik ooit gelezen heb. Tranen in mijn ogen tijdens het lezen vanwege die paint plaatjes. Helaas is het originele bericht niet meer te posten aangezien de plaatjes daar niet meer gehost worden maar deze kopie doet het nog wel.

http://acidcow.com/pics/6(...)te-ever-10-pics.html
Hahaha ja die ken ik wel ja, klassiekertttt!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156892877
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Volgens mij had ik deze al eens gepost een tijd geleden maar dit blijft voor mij echt het meest bizarre (en geloofwaardige) internet verhaal wat ik ooit gelezen heb. Tranen in mijn ogen tijdens het lezen vanwege die paint plaatjes. Helaas is het originele bericht niet meer te posten aangezien de plaatjes daar niet meer gehost worden maar deze kopie doet het nog wel.

http://acidcow.com/pics/6(...)te-ever-10-pics.html
geloofwaardig? _O-
pi_156895750
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Volgens mij had ik deze al eens gepost een tijd geleden maar dit blijft voor mij echt het meest bizarre (en geloofwaardige) internet verhaal wat ik ooit gelezen heb. Tranen in mijn ogen tijdens het lezen vanwege die paint plaatjes. Helaas is het originele bericht niet meer te posten aangezien de plaatjes daar niet meer gehost worden maar deze kopie doet het nog wel.

http://acidcow.com/pics/6(...)te-ever-10-pics.html
Fantastisch _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:51:46 #233
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156940234
19 december naar Star Wars Episode VII! *O*
pi_156940988
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:51 schreef LeStekker het volgende:
19 december naar Star Wars Episode VII! *O*
Oh shit ik moet ook maar eens kaartjes gaan fixen! Bestwel veel zin in, ik ben mezelf toch wel een beetje aan het hypen. Wat best gek is, gezien de vorige trilogie... Maar zelfs die vond ik in de bios vet om te kijken, lekker podracen en alles!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 19 oktober 2015 @ 11:40:19 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156941032
Ik ga pas in 2016 denk ik, de eerste weken gun ik het alle Star Wars-fans.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 19 oktober 2015 @ 11:46:30 #236
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156941139
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Oh shit ik moet ook maar eens kaartjes gaan fixen! Bestwel veel zin in, ik ben mezelf toch wel een beetje aan het hypen. Wat best gek is, gezien de vorige trilogie... Maar zelfs die vond ik in de bios vet om te kijken, lekker podracen en alles!
Dit was het exacte moment dat ik besloot deze film te willen zien:

pi_156942701
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:51 schreef LeStekker het volgende:
19 december naar Star Wars Episode VII! *O*
Ohh goed idee, wil hem stiekem in imax zien, en die kaarten zie ik nog wel verdwijnen in een paar dagen :{
Maar even reserveren *O*

Pathe site is stuk _O-

quote:
Door de drukte op de site vanwege de eerste tickets voor Star Wars: The Force Awakens is er een probleem ontstaan op de servers. Hier werken we aan om de tickets zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken, excuus voor het ongemak.
Gelukt,
quote:
STAR WARS: THE FORCE AWAKENS
Zaterdag 19 december 2015 | 20:00
Pathé Arena
*O* *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door DJ_ op 19-10-2015 15:47:04 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156953948
Ik heb ook niet zoveel haast met Star Wars eigenlijk. Moet sowieso deel VI eerst nog kijken en ik kijk meer uit naar de laatste Hunger games-film en zelfs de nieuwe James Bond trekt me meer :X

Komt in 2016 wel een keertje! Die film draait waarschijnlijk toch tot maart ergens in de bios verwacht ik :')
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_156959870
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:43 schreef koei het volgende:
Ik heb ook niet zoveel haast met Star Wars eigenlijk. Moet sowieso deel VI eerst nog kijken en ik kijk meer uit naar de laatste Hunger games-film en zelfs de nieuwe James Bond trekt me meer :X

Komt in 2016 wel een keertje! Die film draait waarschijnlijk toch tot maart ergens in de bios verwacht ik :')
James bond heb ik ook gereserveerd, de hunger games vind ik dan weer goed genoeg om te kijken op de bank als die uit is op bluray.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:05:03 #240
47102 Elvi
miemkwien
pi_156961418
Ik heb geen enkele Star Wars film gezien :@
pi_156961652
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 08:05 schreef Elvi het volgende:
Ik heb geen enkele Star Wars film gezien :@
o

Get her she is the anti christ, then burn her like a witch. :Y)
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:48:56 #242
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156962494
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 08:05 schreef Elvi het volgende:
Ik heb geen enkele Star Wars film gezien :@
Geeft niet, je hebt nog 2 maanden om alle drie de films te kijken :)
pi_156963645
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 09:48 schreef LeStekker het volgende:

[..]

Geeft niet, je hebt nog 2 maanden om alle drie de films te kijken :)
Enige juiste antwoord.

Maar serieus Elvi, ga ze kijken! Zijn hartstikke leuke avonturenfilms! Hou er wel rekening mee dat het niet per se hele goede films zijn, maar gewoon heel tof als je een klein riddertje/prinsesje was en ineens KON JE DAT OP GALACTISCHE SCHAAL ZIJN!!! :D
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156963748
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 09:48 schreef LeStekker het volgende:

[..]

Geeft niet, je hebt nog 2 maanden om alle driezes de films te kijken :)
Fixed!
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:16:55 #245
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156963891
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:07 schreef Reintji het volgende:

[..]

Fixed!
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon twee keer kijken, ja.

quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Enige juiste antwoord.

Maar serieus Elvi, ga ze kijken! Zijn hartstikke leuke avonturenfilms! Hou er wel rekening mee dat het niet per se hele goede films zijn, maar gewoon heel tof als je een klein riddertje/prinsesje was en ineens KON JE DAT OP GALACTISCHE SCHAAL ZIJN!!! :D
Dit dus!
pi_156965087
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:16 schreef LeStekker het volgende:

[..]

Je kunt ze natuurlijk ook gewoon twee keer kijken, ja.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door Reintji op 20-10-2015 12:38:41 ]
pi_156966058
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:28 schreef Reintji het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij erkent de prequals gewoon niet als films, omdat ze nogal matig zijn.
it never happend !
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156969754
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:15 schreef Nebo het volgende:

[..]

Too late, Frankii's moeder heeft hem nét gevoerd!
Wat heb ik gemist?
I am the Milkman! My milk is delicious!
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:16:21 #249
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156969773
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:15 schreef Frankii het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist?
Deze man _O_ Eerst een PS4 kopen en dan inloggen op FOK!.

Dikke comeback dit :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_156969876
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Deze man _O_ Eerst een PS4 kopen en dan inloggen op FOK!.

Dikke comeback dit :D
En na jaren wordt er nog over me gepraat. *O*

Stairway-meet? Iemand? _O_
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_156969927
Utrecht?
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:24:04 #252
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156969944
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:21 schreef Frankii het volgende:

[..]

En na jaren wordt er nog over me gepraat. *O*

Stairway-meet? Iemand? _O_
Haha, laatste keer dat ik daar met jou was adte ik mijn en jouw duvel en probeerde toen een sprintje te trekken om de trein te halen :X Volgens mij moest ik me onderweg een paar keer even vast houden omdat mijn benen nogal flexibel aanvoelden :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_156969979
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Haha, laatste keer dat ik daar met jou was adte ik mijn en jouw duvel en probeerde toen een sprintje te trekken om de trein te halen :X Volgens mij moest ik me onderweg een paar keer even vast houden omdat mijn benen nogal flexibel aanvoelden :D
Of die keer dat ik de hele trein onderkotste, en mijn broek, en dat ik toen bij jou sliep, en dat je toen in de nacht mijn kleren hebt gewassen O+.

Hoe lang is dat geleden?
I am the Milkman! My milk is delicious!
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:27:16 #254
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156970007
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:25 schreef Frankii het volgende:

[..]

Of die keer dat ik de hele trein onderkotste, en mijn broek, en dat ik toen bij jou sliep, en dat je toen in de nacht mijn kleren hebt gewassen O+.

Hoe lang is dat geleden?
Minimaal 6 jaar want toen woonde ik nog ergens anders :P

Damn ken ik je serieus al zo lang ja _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_156971041
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:25 schreef Frankii het volgende:

[..]

Of die keer dat ik de hele trein onderkotste, en mijn broek, en dat ik toen bij jou sliep, en dat je toen in de nacht mijn kleren hebt gewassen O+.

Hoe lang is dat geleden?
Dat zijn de beste verhalen idd O+
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:21:17 #256
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_156971981
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:21 schreef Frankii het volgende:

[..]

En na jaren wordt er nog over me gepraat. *O*

Stairway-meet? Iemand? _O_
Frank is terug _O_
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:30:47 #257
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156972102
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:24 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dat zijn de beste verhalen idd O+
Voor mij was het wat minder :')

Maar niets overtreft Nebo die van de trap gedragen moest worden in Utrecht na die mannelijke stripper :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:59:31 #258
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_156972748
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 18:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Voor mij was het wat minder :')

Maar niets overtreft Nebo die van de trap gedragen moest worden in Utrecht na die mannelijke stripper :D
Vroeger, toen je nog geen kind had en nog gewoon gezellig was O+
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:21:10 #259
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156973346
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 18:59 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Vroeger, toen je nog geen kind had en nog gewoon gezellig was O+
Vroeger, toen je nog geen kat had en nog minder hatelijk deed :{w
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:19:51 #260
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_156975106
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 19:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Vroeger, toen je nog geen kat had en nog minder hatelijk deed :{w
Vroeger, toen we elkaar nog niet kenden en jij dacht dat ik een neger was _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:29:18 #261
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156975450
True story
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_156976261
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:19 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Vroeger, toen we elkaar nog niet kenden en jij dacht dat ik een neger was _O-
Ben jij DikkeDorus? :o
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:55:07 #263
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_156976425
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:50 schreef koei het volgende:

[..]

Ben jij DikkeDorus? :o
Ik ben veel dingen genoemd maar dit nog niet _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_156976879
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:55 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik ben veel dingen genoemd maar dit nog niet _O-
-O-
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Eindredactie Games dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:09:04 #265
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156976924
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:07 schreef koei het volgende:

[..]

-O-
Hoes de kleine?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_156977201
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:09 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Hoes de kleine?
Ik wilde typen dat hij lekker ligt te slapen, maar ondertussen hoor ik alweer geluidjes uit de slaapkamer komen -O- Hij doet het erg goed, moet alleen nog even leren om 's avonds ook langer dan een half uurtje te slapen :')
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:25:42 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156977461
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:17 schreef koei het volgende:

[..]

Ik wilde typen dat hij lekker ligt te slapen, maar ondertussen hoor ik alweer geluidjes uit de slaapkamer komen -O- Hij doet het erg goed, moet alleen nog even leren om 's avonds ook langer dan een half uurtje te slapen :')
Heeft ie z'n kadootje al ondergespuugd?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156977463
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:50 schreef koei het volgende:

[..]

Ben jij DikkeDorus? :o
Ik heb hem laatste gegoogled, hij zit nu gewoon bij Guerila Games een beetje de senior graphicsnerd uit te hangen! Vet cool voor hem!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:27:39 #269
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156977523
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:25 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik heb hem laatste gegoogled, hij zit nu gewoon bij Guerila Games een beetje de senior graphicsnerd uit te hangen! Vet cool voor hem!
Dat is inderdaad erg gaaf! _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156977887
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heeft ie z'n kadootje al ondergespuugd?
Nee, nog niet. Hij geeft de voorkeur aan mij onderspugen :(

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:25 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik heb hem laatste gegoogled, hij zit nu gewoon bij Guerila Games een beetje de senior graphicsnerd uit te hangen! Vet cool voor hem!
Ah tof! Hij wilde volgens mij sowieso graag naar Guerilla uiteindelijk. Dat is toch de enige AAA developer in Nederland, zeker sinds Triumph weg is. Staat hij straks bij de credits van die nieuwe game van ze waarvan ik de naam kwijt ben.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_156982034
CS:GO!!
pi_156983719
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:37 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Hij geeft de voorkeur aan mij onderspugen :(

[..]

Ah tof! Hij wilde volgens mij sowieso graag naar Guerilla uiteindelijk. Dat is toch de enige AAA developer in Nederland, zeker sinds Triumph weg is. Staat hij straks bij de credits van die nieuwe game van ze waarvan ik de naam kwijt ben.
Ja, die game met de robotdino's. Perfecte game voor hem natuurlijk 😃
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 08:52:52 #273
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156985390
Horizon: Zero Dawn dacht ik. Zou wel vet zijn ja :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_156986673
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:25 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik heb hem laatste gegoogled, hij zit nu gewoon bij Guerila Games een beetje de senior graphicsnerd uit te hangen! Vet cool voor hem!
Was hij niet eerst schaduwexpert voor Overlord?

Heeft ie goed gedaan dan!
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_156986999
Dit waren pas TIJDEN.

GAM / [GAM IRC] Quote die ROFLMAO's!

2007... toen was ik 17! _O-
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_156987728
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:18 schreef Frankii het volgende:

[..]

Was hij niet eerst schaduwexpert voor Overlord?

Heeft ie goed gedaan dan!
Yes inderdaad!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156987767
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:35 schreef Frankii het volgende:
Dit waren pas TIJDEN.

GAM / [GAM IRC] Quote die ROFLMAO's!

2007... toen was ik 17! _O-
:D holy shit! memory lane O+
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156989334
:W je weet, soms kom ik even langs! Tot over een paar maanden I guess :D
pi_156989770
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:27 schreef Fipotje het volgende:
:W je weet, soms kom ik even langs! Tot over een paar maanden I guess :D
MAARTEN GOZER!!!!

Nog steeds aan de basketbal in roffa?
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_156990312
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:45 schreef Frankii het volgende:

[..]

MAARTEN GOZER!!!!

Nog steeds aan de basketbal in roffa?
DUDE!!!!!!
Sowieso! Als me knie weer heel is!
Zit er over na te denken om training te gaan geven aan de dames >:)
  woensdag 21 oktober 2015 @ 13:45:26 #281
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156991221
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:08 schreef Fipotje het volgende:

[..]

DUDE!!!!!!
Sowieso! Als me knie weer heel is!
Zit er over na te denken om training te gaan geven aan de dames >:)
Toch wel aan de D-selectie? ;)
pi_156991300
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:08 schreef Fipotje het volgende:

[..]

DUDE!!!!!!
Sowieso! Als me knie weer heel is!
Zit er over na te denken om training te gaan geven aan de dames >:)
Ik hoor je nu al "dames en nu ff goed door knieën" :')
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_156991752
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:08 schreef Fipotje het volgende:

[..]

DUDE!!!!!!
Sowieso! Als me knie weer heel is!
Zit er over na te denken om training te gaan geven aan de dames >:)
Blijkbaar zijn er nogal wat korfballers hier op werk, maar heel af en toe was daar toch samen douchen! Ik dacht dat het een urban legend was, maar er schijnt ergens een sporthal te zijn met een gezamelijke kleedruimte en aparte douches. That's where the magic happens
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_156992185
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:45 schreef LeStekker het volgende:

[..]

Toch wel aan de D-selectie? ;)
De dubbel-D selectie!
  woensdag 21 oktober 2015 @ 14:47:24 #285
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_156992380
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:36 schreef Fipotje het volgende:

[..]

De dubbel-D selectie!
  woensdag 21 oktober 2015 @ 16:07:37 #286
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156994065
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:36 schreef Fipotje het volgende:

[..]

De dubbel-D selectie!
Pa dum tsh!

Je was me voor :'(
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 22 oktober 2015 @ 10:14:48 #287
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157011851
HOERA HET IS WEER ZOVER CAPSLOCK DAG. OP DIT SOORT DAGEN MIS IK SUPERFRUITIG OP FOK! ;(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157012071
FUCK YEAH CAPSLOCK IS WAT IK NODIG HEB NU! IK HEB VOLGENDE WEEK EEN SOLLICITATIEGESPREK!! FUCK YEAAAAAAAHHHH *O*
pi_157013915
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:29 schreef Elvi het volgende:
FUCK YEAH CAPSLOCK IS WAT IK NODIG HEB NU! IK HEB VOLGENDE WEEK EEN SOLLICITATIEGESPREK!! FUCK YEAAAAAAAHHHH *O*
HEE GOED JOH!! ZENUWACHTIG? VEEL BRIEVEN VERSTUURD VOOR JE UITGENODIGD WERD? IK MOET ER ZELF OOK WEER AAN BEGINNEN, HEB ER zo ENORM GEEN ZIN IN!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 12:04:06 #290
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_157013942
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:29 schreef Elvi het volgende:
FUCK YEAH CAPSLOCK IS WAT IK NODIG HEB NU! IK HEB VOLGENDE WEEK EEN SOLLICITATIEGESPREK!! FUCK YEAAAAAAAHHHH *O*
SUCCES! BEN JE NU WERKLOOS OF GA JE JOBHOPPEN?
pi_157014106
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:29 schreef Elvi het volgende:
FUCK YEAH CAPSLOCK IS WAT IK NODIG HEB NU! IK HEB VOLGENDE WEEK EEN SOLLICITATIEGESPREK!! FUCK YEAAAAAAAHHHH *O*
JE HEBT TOCH WEL JE SOLICITATIE GESPREK VERSTUURD IN CAPSLOCK ?
EN WA GADDA GIJ DOEN ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_157014973
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:02 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

HEE GOED JOH!! ZENUWACHTIG? VEEL BRIEVEN VERSTUURD VOOR JE UITGENODIGD WERD? IK MOET ER ZELF OOK WEER AAN BEGINNEN, HEB ER zo ENORM GEEN ZIN IN!
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:04 schreef LeStekker het volgende:

[..]

SUCCES! BEN JE NU WERKLOOS OF GA JE JOBHOPPEN?
IK BEN 2.5 JAAR WERKLOOS GEWEEST EN 1 KEER EERDER UITGENODIGD. DUS HET IS HARD WERKEN DAT WERKZOEKEND ZIJN!

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:11 schreef DJ_ het volgende:

[..]

JE HEBT TOCH WEL JE SOLICITATIE GESPREK VERSTUURD IN CAPSLOCK ?
EN WA GADDA GIJ DOEN ?
IK GA EEN VRIJWILLIGERSCOORDINATOR VERVANGEN DIE MET ZWANGERSCHAPSVERLOF GAAT. TENMINSTE, IK HOOP DAT IK HET MAG DOEN :P
pi_157015535
IK MOET OOK MAANDAG WEER AAN HET WERK -O- IK HAD ER VIJFTIEN WEKEN GELEDEN AL WEER ZIN IN, WEER EVEN ONDER DE MENSEN ZIJN ENZO, MAAR NU HET DICHTER BIJ KOMT TOCH NIET ZO.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:26:03 #294
449159 LeStekker
Le stekker, c'est lekker
pi_157015625
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:54 schreef Elvi het volgende:

[..]

[..]

IK BEN 2.5 JAAR WERKLOOS GEWEEST EN 1 KEER EERDER UITGENODIGD. DUS HET IS HARD WERKEN DAT WERKZOEKEND ZIJN!
DAT IS FLINK KLOTE, ZO LANG ZONDER BAAN! FIJN DAT ER NU LICHT AAN HET EIND VAN DE TUNNEL IS, AL IS HET MAAR EVEN, WANT NA DAT ZWANGERSCHAPSVERLOF MAG JE NEEM IK AAN WEER JE BIEZEN PAKKEN OF KRIJG JE DAARNA EEN ANDERE AANSTELLING?
pi_157015656
Caps-break.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:34:54 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157015841
HALLO KUUKSKE! HOE IS HET O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157016499
Goed hoor Roy! En met jou?!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 22 oktober 2015 @ 14:12:04 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157016644
Ook goed, al was ik wat grieperig de afgelopen dagen.

Gaat het je lukken om de Drake-collectie uit te spelen voordat je tweede Smurf arriveert? :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157016829
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:35 schreef Frankii het volgende:
Dit waren pas TIJDEN.

GAM / [GAM IRC] Quote die ROFLMAO's!

2007... toen was ik 17! _O-
_O_
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_157018978
quote:
17s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook goed, al was ik wat grieperig de afgelopen dagen.

Gaat het je lukken om de Drake-collectie uit te spelen voordat je tweede Smurf arriveert? :D
AH weer opgeknapt ja?
Nee gaat me niet lukken. Heb maar 2 momenten per week dat ik kan rondschieten met Drake. Ik denk dat ik rond Drake 4 wel klaar ben :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157020537
quote:
17s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook goed, al was ik wat grieperig de afgelopen dagen.

Gaat het je lukken om de Drake-collectie uit te spelen voordat je tweede Smurf arriveert? :D
HOPELIJK GAAT KUUKSKE GEEN CAPSLOCK SMURF WERPEN, ANDERS KAN DE SPEELTUIN DEFINITIEF DICHT :') :Y)
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')