Arm beestje!quote:
Sterkte! Arme beestjes...quote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 15:10 schreef koei het volgende:
[..]
uiteraard! Ik heb de blu-ray box hier liggen! Zonder World uiteraard, want die hadden ze toen nog niet aangekondigd maar die heb ik in de bios wel al gezien. Zo vervelend als ze van series die 'klaar' zijn toch nog een deel makenDe Star Wars-box is straks ook weer incompleet
En als je een beetje suiker door het water doet? Dan krijgt hij wel wat energie binnen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:53 schreef koei het volgende:
Ik zie geen verandering! Lang leve de mobiele layout!
kat heeft de eerste nacht overleefd! Zn ademhaling is al ietsje rustiger maar hij weigert nog steeds om te eten.Zelfs de babykatjesmelk die ik zelf nog lekker vind ruiken wil hij niet. Maar hij heeft wel wat water gedronken, dat is iig iets.
Maar je hebt wel een prijs gewonnenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:47 schreef Elvi het volgende:
Godverdomme wat is dit voor kut lay-out. Zonder waarschuwing. Waarom?!![]()
Me @ fok:
[ afbeelding ]
Ja maar is het erg dat ik niet zo goed weet wat ik nou precies heb gewonnen en wat ik ermee kan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een prijs gewonnen
In ontvangst nemen en op Marktplaats zettenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar is het erg dat ik niet zo goed weet wat ik nou precies heb gewonnen en wat ik ermee kan?
Dwangvoeren dan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:53 schreef koei het volgende:
kat heeft de eerste nacht overleefd! Zn ademhaling is al ietsje rustiger maar hij weigert nog steeds om te eten.Zelfs de babykatjesmelk die ik zelf nog lekker vind ruiken wil hij niet. Maar hij heeft wel wat water gedronken, dat is iig iets.
Zegt de user 'Catkiller' ....quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dwangvoeren dan.
Misschien kan je iets van Royal Canin Instinctive kopen. Wij hadden vorig jaar een kitten die ook niet wilde eten maar dat pakte ze wel. Kan ook stom toeval zijn geweest en dat ze zich toen sowieso al beter voelde maar goed.
quote:Op woensdag 16 september 2015 01:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zegt de user 'Catkiller' ....
Anyway, Red Alert 2 is gratis, ik downloaden voor de nostalgie enzo, krijg ik enkel een zwart scher,Master Race....
quote:Op woensdag 16 september 2015 08:46 schreef Rossdale het volgende:
Oh wow, wat een reclame. FOK! doet me langzaamaan denken aan een geocities site, maar dan zonder de ubervette glitterplaatjes
Omdat ik Nederlands ben. En nee, de meeste games hebben geen NL voice acting maar slechts NL subs.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Roy, waarom speel jij je games in het Nederlands? Is dat niet enorm poep met slechts voiceacting?
Ohja, RA2. Waar heb je hem vandaan? Gewoon Origin?quote:Op woensdag 16 september 2015 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik Nederlands ben. En nee, de meeste games hebben geen NL voice acting maar slechts NL subs.
Help me nu eens met m'n RA2-probleem
Thnx, het vreemde is alleen dat mijn ra2.ini slechts deze tekst heeft:quote:Op woensdag 16 september 2015 09:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ohja, RA2. Waar heb je hem vandaan? Gewoon Origin?
http://pcgamingwiki.com/wiki/Command_&_Conquer:_Red_Alert_2
hierzo onderaan staan wat mogelijke tips, misschien werkt er daar eentje van?
Oh wat stom! Kan je in Origin (ik gebruik het niet zo vaak) ook controleren of alles wel goed is gedownload? In Steam heet dat 'verify integrity of game cache'. Want het lijkt mij dat ie wel wat meer zou moeten doen dan alleen zeggen dat er geen intro gespeeld hoeft te worden...quote:Op woensdag 16 september 2015 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thnx, het vreemde is alleen dat mijn ra2.ini slechts deze tekst heeft:
[Intro]
Play=no
De rest, zoals video enzo, staat er niet bij?
Je kunt de game repareren? Maar er gebeurt niets, scherm blijft zwart. Hoor wel geluid, en ik zie de muis.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh wat stom! Kan je in Origin (ik gebruik het niet zo vaak) ook controleren of alles wel goed is gedownload? In Steam heet dat 'verify integrity of game cache'. Want het lijkt mij dat ie wel wat meer zou moeten doen dan alleen zeggen dat er geen intro gespeeld hoeft te worden...
Vreemd! Raar! Dat de resolutie heel laag komt kan wel kloppen, game is natuurlijk pokke-oud en ze hebben er nooit rekening mee gehouden dat hij nu nog gespeeld zou worden.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt de game repareren? Maar er gebeurt niets, scherm blijft zwart. Hoor wel geluid, en ik zie de muis.
De resolutie wordt overigens heel erg laag, als ik alt-tab dan zie ik slechts een kwart van Chrome. Ik denk dat het daarmee te maken heeft... Dat de resolutie niet ondersteund wordt ofzo, mijn instellingen zijn ook niet terug te schroeven naar 640x480 ofzo.
Naja, dan maar geen RA2 hoor. Dit is wel precies de reden dat ik pc-gaming zo kut vind
Mijn kat is als kitten ook een paar keer ziek geweest, wilde ook niks eten etcetera. Ik gaf hem toen een klein beetje gekookte kip met soms een heel klein beetje gekookte rijst, dat ging er altijd (zeer gulzig) inquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:53 schreef koei het volgende:
Excuses, ik lees nu pas deze post. Oorzaak is dus al wel duidelijkquote:Op maandag 14 september 2015 22:26 schreef koei het volgende:
Katten
Eerst kat 1 die vorige week een acute blaasontsteking had, waarschijnlijk getriggerd door stress door de baby. Moesten we vandaag nog even urine laten checken om te zien of de ontsteking helemaal weg was, kon ik gelijk kat 2 mee nemen. Die lag kortademig te hijgen en had al twee dagen amper interesse in eten. Na een foto blijkt dat hij ernstige hart en longproblemen heeft door wormen. Nu dus een hart-oppepper gekregen, ontwormdruppels en een tablettenkuur en afwachten of hij de komende 48 uur overleeft... Eten wil hij iig nog steeds niet en hij loopt alsof hij elk moment om kan vallen. :
De Virtual Console is vooral een hoop gemiste potentiequote:Op woensdag 16 september 2015 11:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vreemd! Raar! Dat de resolutie heel laag komt kan wel kloppen, game is natuurlijk pokke-oud en ze hebben er nooit rekening mee gehouden dat hij nu nog gespeeld zou worden.
Tja het is jammer als dit soort dingen misloopt, tegelijkertijd is het wel het enige platform waarop dit uberhaupt mogelijk is. Een N64-cartridge kan je niet in je Wii-U proppen. (blabla virtual console, moet je lales weer opnieuw kopen).
ik weet niet of ik jouw advies op durf te volgen, met die naam...quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dwangvoeren dan.
Misschien kan je iets van Royal Canin Instinctive kopen. Wij hadden vorig jaar een kitten die ook niet wilde eten maar dat pakte ze wel. Kan ook stom toeval zijn geweest en dat ze zich toen sowieso al beter voelde maar goed.
Dat is gewoon ondertiteling! Voice acting is de originele uit de films ( helaas soms wel van slechte kwaliteit daardoor). Maar ga die game gewoon spelen Spanky! Beste LEGO-game ooit!quote:Op woensdag 16 september 2015 08:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Roy, waarom speel jij je games in het Nederlands? Is dat niet enorm poep met slechts voiceacting?
Ik zet m'n ondertiteling, als ik het aanzet, ook liever in het Engels. Scheelt weer een vertaalstap, merk dat ik dan toch wel iets meer in het verhaal zit dan met Nederlandse ondertiteling. Het liefst eigenlijk helemaal geen ondertiteling, vind ik nog fijner.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:59 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is gewoon ondertiteling! Voice acting is de originele uit de films ( helaas soms wel van slechte kwaliteit daardoor). Maar ga die game gewoon spelen Spanky! Beste LEGO-game ooit!
Is het uit met je vriendin dan? LEGO-games zijn erg geschikt als introductie tot gamen en voor vrouwen! Samen met Mario en Ratchet & Clank is het ook de enige game die ik met mn man samen speel.quote:[img]http://i.fokzi e.net/p/11s.gif[/img] Op woensdag 16 september 2015 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zet m'n ondertiteling, als ik het aanzet, ook liever in het Engels. Scheelt weer een vertaalstap, merk dat ik dan toch wel iets meer in het verhaal zit dan met Nederlandse ondertiteling. Het liefst eigenlijk helemaal geen ondertiteling, vind ik nog fijner.
Ik ga geen LEGO-games meer kopen trouwens. Ik vind het gewoon niet echt boeiende games en ik heb niet iemand die het heel leuk coop met me wil spelen waardoor het misschien wel boeiend wordt. Dus helaas moet ik de zoetgevooisde stem van Jeff Goldblum missen...
Spreek eens voor jezelf!quote:Op woensdag 16 september 2015 14:23 schreef koei het volgende:
[..]
Is het uit met je vriendin dan? LEGO-games zijn erg geschikt als introductie tot gamen en voor vrouwen! Samen met Mario en Ratchet & Clank is het ook de enige game die ik met mn man samen speel.
dat is het einddoel natuurlijk, maar je moet rustig opbouwen om ze niet af te schrikken!quote:Op woensdag 16 september 2015 14:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Spreek eens voor jezelf!![]()
COD zombies or gtfo![]()
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen. Toen ik 3 was speelde ik mn eerste games al (ben nu 32)quote:Op woensdag 16 september 2015 14:44 schreef koei het volgende:
[..]
dat is het einddoel natuurlijk, maar je moet rustig opbouwen om ze niet af te schrikken!
12quote:Op woensdag 16 september 2015 14:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? Ook al tegen de 40 toch?
Oh nee hoor, niet uit. Maar die LEGO games zijn gewoon niet zo boeiend. Ik heb er wel eentje klaarstaan die m'n Xbox One broeder heeft gekocht, LEGO movie volgens mij... maar ik ga liever Lovers in a Dangerous Spacetime met d'r spelenquote:Op woensdag 16 september 2015 14:23 schreef koei het volgende:
[..]
Is het uit met je vriendin dan? LEGO-games zijn erg geschikt als introductie tot gamen en voor vrouwen! Samen met Mario en Ratchet & Clank is het ook de enige game die ik met mn man samen speel.
Okay, daar moest ik heel hard om lachenquote:Op woensdag 16 september 2015 15:53 schreef SpankmasterC het volgende:
In ander nieuws: zo voel ik me sinds de laatste Jurassic Park film over die franchise:
[ afbeelding ]
Dat dus inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2015 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze bedoelt lichamelijk, niet geestelijk Roy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |