abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156145148

klik om te spelen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 16 september 2015 @ 16:52:02 #2
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_156145206
quote:
99s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Lang leve ik!!!
O+
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_156145840
Spanktastic topique!
pi_156147909
quote:
16s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:53 schreef SpankmasterC het volgende:
In ander nieuws: zo voel ik me sinds de laatste Jurassic Park film over die franchise:
[ afbeelding ]
Jurrasic world is in ieder geval beter als deel 3, wat een ellende was dat zeg.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156155426
Jurassic World was gewoon leuk! Haters :N
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 16 september 2015 @ 23:15:07 #6
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_156158549
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_156158582
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:49 schreef koei het volgende:
Jurassic World was gewoon leuk! Haters :N
Heb ook geen moeite met jurrasic world, alleen dat subplot van die dikke die raptors wil gebruiken in het leger had van mij niet gehoeven :{
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156158933
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:16 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Heb ook geen moeite met jurrasic world, alleen dat subplot van die dikke die raptors wil gebruiken in het leger had van mij niet gehoeven :{
Dat is de opzet voor het vervolg, een theme park kan hierna niet meer natuurlijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156158979
Ik heb alleen de allereerste film gezien :@
pi_156159622
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Elvi het volgende:
Say whaaaaaat?!

Als je me vanmiddag geen ouwe zak had genoemd had ik je uitgenodigd voor een marathon met alle films :7
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_156159677
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Elvi het volgende:
Meteen ook het hoogtepunt gehad, dus ik zou zeggen: laat het daar lekker bij!

In tegenstelling tot wat veel mensen hier beweren is Jurassic World echt godsgruwelijkniettegelovenGODMILJAAR klotekutslechtbaggertyfusteringniettegeloven zo slecht. Echt alles eraan is kut. Behalve de graphics. Maar eigenlijk zijn die ook gewoon kut. Omdat heel de film kut is. Zelfs de muziek, die normaal echt geweldig is, is kut, want die leunt alleen maar op oude shit. Heel die film is een halfbakken nostalgische trip. "KIJK JONGENS DIT IS EEN REFERENTIE NAAR EEN VAN DE EERDERE FILMS VET HE!!"

Nee. Niet vet.
pi_156159694
quote:
11s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Say whaaaaaat?!

Als je me vanmiddag geen ouwe zak had genoemd had ik je uitgenodigd voor een marathon met alle films :7
Waarom wil je mensen zo graag martelen Roy? Straks ga je nog zeggen dat je graag samen met Elvi de Telltale game wil spelen!
pi_156160013
quote:
11s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Say whaaaaaat?!

Ja "netflix and chill" zeker :P
pi_156160544
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 00:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

pi_156162198
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 00:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nu Bluray en vol spanning vanwege alle dinosaurussen!
pi_156163004
quote:
16s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

In tegenstelling tot wat veel mensen hier beweren is Jurassic World echt godsgruwelijkniettegelovenGODMILJAAR klotekutslechtbaggertyfusteringniettegeloven zo slecht. Echt alles eraan is kut. Behalve de graphics. Maar eigenlijk zijn die ook gewoon kut. Omdat heel de film kut is. Zelfs de muziek, die normaal echt geweldig is, is kut, want die leunt alleen maar op oude shit. Heel die film is een halfbakken nostalgische trip. "KIJK JONGENS DIT IS EEN REFERENTIE NAAR EEN VAN DE EERDERE FILMS VET HE!!"

Nee. Niet vet.
Blij dat ik hem niet gezien heb dus :D

De laatste die ik gezien heb is met die T-rex die in een kist verscheept wordt naar New York (fucking slecht) dat was deeltje 3 denk ik?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_156163710
quote:
3s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Blij dat ik hem niet gezien heb dus :D

De laatste die ik gezien heb is met die T-rex die in een kist verscheept wordt naar New York (fucking slecht) dat was deeltje 3 denk ik?
Deeltje 2, 3 was nog slechter.

Goeie UI trouwens!
pi_156165646
quote:
15s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:55 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Deeltje 2, 3 was nog slechter.

Goeie UI trouwens!
Ohja deel twee inderdaad, maar die had nog Peter Stormare :D Mijn favoriete B-acteur :P

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_156168396
quote:

[..]

Nee. Niet vet.
Prima te doen in de bios met verstand op 0 en een flinke bak popcorn. ;)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_156168952
quote:

[..]

Nee. Niet vet.
overdrijven is een vak blijkt maar weer :')
pi_156169612
Hoi,
Ik kom hier nooit, maar moet jullie even corrigeren.

Jurrasic World is geniaal _O_

Doei
:W
pi_156169753
quote:
4s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:07 schreef Leonos het volgende:
Hoi,

Doei
scheer niet iedereen over een kam! Je moet alleen Spanky corrigeren!

en Elvi, gewoon met Roy die telltale game spelen, dan zie je hoe geniaal LEGO-games zijn!
pi_156170232
quote:
4s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:07 schreef Leonos het volgende:
Hoi,

Doei
Foei!
En mschol, ik overdrijf serieus niet als ik zeg dat ik verdrietig werd van Jurassic World. Ik hou echt wel van dom popcornvermaak, maar ik kon hier echt niets leuks aan ontdekken. Vond de film echt slecht in elkaar zitten en werd er verdrietig van dat zo'n toffe franchise zo slecht wordt behandeld. Bah.
pi_156172609
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:36 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Foei!
En mschol, ik overdrijf serieus niet als ik zeg dat ik verdrietig werd van Jurassic World. Ik hou echt wel van dom popcornvermaak, maar ik kon hier echt niets leuks aan ontdekken. Vond de film echt slecht in elkaar zitten en werd er verdrietig van dat zo'n toffe franchise zo slecht wordt behandeld. Bah.
Je zag dino's... Wat wil je nog meer?! O+ O+
  donderdag 17 september 2015 @ 17:30:54 #25
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_156174505
quote:
3s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:36 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ohja deel twee inderdaad, maar die had nog Peter Stormare :D Mijn favoriete B-acteur :P

Peter Stormare _O- Alexei uit Bad Boys :')
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_156187465
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:12 schreef koei het volgende:

[..]

scheer niet iedereen over een kam! Je moet alleen Spanky corrigeren!

en Elvi, gewoon met Roy die telltale game spelen, dan zie je hoe geniaal LEGO-games zijn!
Je haalt twee games/developers door elkaar :P

Lego Jurassic World is van Travelers' Tales. Telltale maakte ook een Jurassic Park game en zij zijn de makers van o.a. The Walking Dead en The Wolf Among Us.

Beide Jurassic-games vond ik overigens gewoon tof, al is Lego duidelijk de betere. Geniale humor.
pi_156188594
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:36 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Foei!
Duidelijk

"the pussy is messing with your brain" :P
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_156191921
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:28 schreef badboynova het volgende:

[..]

Duidelijk

"the pussy is messing with your brain" :P
Ik ben zo plakkerig als stroop man :D
pi_156223620
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:30 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Jurrasic world is in ieder geval beter als deel 3, wat een ellende was dat zeg.
Deel 3 was ook tof!

Vuilak
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_156223843
Kijken jullie vanavond ook doctor who? *O*
pi_156224110
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:44 schreef Elvi het volgende:
Nee! Dance Dance Dance *O*
Want Dan Karaty O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156224127
Nee. Ik kijk de eredivisietopper Herakles - PSV
pi_156224399
quote:
Ik heb een paar maanden geleden wat afleveringen daarvan gekeken omdat ik normaal wel van dat genre series hou, maar dit vond ik echt niks. té grote onzin icm té Brits denk ik.

Kat is btw gisteren ingeslapen :'( Wilde nog steeds niets eten ondanks dat het met zn hart en longen veel beter ging. Bloedonderzoek gedaan om te kijken om te kijken of er misschien nog iets anders mis was en daar kwam uit dat zn nieren amper meer functioneerden, en dat hij flinke bloedarmoede had, en ook geen nieuwe bloedcellen oid meer aanmaakte dus geen energie meer zou krijgen, alleen maar minder. Waarschijnlijk kwam dit allemaal door kattenaids of leukemie of een andere ziekte die waarschijnlijk al jaren sluimerde en waar ook niks aan te doen is. Hij zou er iig niet meer bovenop komen en alleen maar heel snel verder aftakelen dus dat hebben we hem maar bespaard.
pi_156224517
Ah nee ;( Sterkte Koei!
pi_156225430
Het valt me vies tegen van jullie zeg :( Ik dacht dat hier nerds zaten die wel naar doctor who zouden kijken! ;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 18:13 schreef koei het volgende:

Kat is btw gisteren ingeslapen :'( Wilde nog steeds niets eten ondanks dat het met zn hart en longen veel beter ging. Bloedonderzoek gedaan om te kijken om te kijken of er misschien nog iets anders mis was en daar kwam uit dat zn nieren amper meer functioneerden, en dat hij flinke bloedarmoede had, en ook geen nieuwe bloedcellen oid meer aanmaakte dus geen energie meer zou krijgen, alleen maar minder. Waarschijnlijk kwam dit allemaal door kattenaids of leukemie of een andere ziekte die waarschijnlijk al jaren sluimerde en waar ook niks aan te doen is. Hij zou er iig niet meer bovenop komen en alleen maar heel snel verder aftakelen dus dat hebben we hem maar bespaard.
Sterkte Koei -O- De kat van een vriendin van me is een paar weken terug ook ingeslapen. Ook ineens nierfalen, niet eten of drinken... Was nog geen 4 jaar oud.
pi_156225722
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:09 schreef Elvi het volgende:
Het valt me vies tegen van jullie zeg :( Ik dacht dat hier nerds zaten die wel naar doctor who zouden kijken! ;(

Heb weleens wat zitten kijken een paar jaar terug, maar nee.

Ik bedoel... Euh. Wat is dit?!

Het komt nogal hipster over met robots die ze opzettelijk lelijk hebben gemaakt. Ofzo. Kweenie. Rare serie in ieder geval.
pi_156225763
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb weleens wat zitten kijken een paar jaar terug, maar nee.

Ik bedoel... Euh. Wat is dit?!

[ afbeelding ]

Het komt nogal hipster over met robots die ze opzettelijk lelijk hebben gemaakt. Ofzo. Kweenie. Rare serie in ieder geval.
Het is een Dalek :{w
Een alien die ze bedacht hebben in de jaren '60 en zo gelaten hebben want nostalgie O+
pi_156225839
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:24 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het is een Dalek :{w
Een alien die ze bedacht hebben in de jaren '60 en zo gelaten hebben want nostalgie O+
Mjah, ik vind dat dus maar vreemd. Ieder z'n ding trouwens, ik hoop dat het een toffe aflevering wordt voor je :D Eerste aflevering van een nieuw seizoen is altijd een mooi moment!
pi_156226888
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mjah, ik vind dat dus maar vreemd. Ieder z'n ding trouwens, ik hoop dat het een toffe aflevering wordt voor je :D Eerste aflevering van een nieuw seizoen is altijd een mooi moment!
Je moet ook vanaf het begin kijken :P en je verdiepen in vroeger tijden. Het is geen serie, het is een levenswijze! (ahum...)

Anyway, dankjewel! Ik heb er zin in *O*
pi_156228152
Ik heb wel een paar seizoenen Dr. Who gekeken, maar uiteindelijk toch weer afgehaakt. Het is allemaal iets te low-budget en wat te ongeinspireerd om echt leuk te blijven, vind ik.

Sterkte koei! Katten zijn echt stom wat dat betreft, die laten nooit iets merken tot het te laat is :(
pi_156230991
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 18:13 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb een paar maanden geleden wat afleveringen daarvan gekeken omdat ik normaal wel van dat genre series hou, maar dit vond ik echt niks. té grote onzin icm té Brits denk ik.

;( sterkte
pi_156231005
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Ik kijk de eredivisietopper Herakles - PSV
Had beter Dr. Who kunnen kijken :(
pi_156231957
quote:
8s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Had beter Dr. Who kunnen kijken :(
Dat sowieso :P
pi_156232033
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:03 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat sowieso :P
Was het wat?
pi_156232553
quote:
19s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Was het wat?
Ja het was een goede eerste aflevering! Wel jammer dat het meteen een two-parter was :P
En ja hoor; de Daleks kwamen erin voor *O*
  zondag 20 september 2015 @ 00:28:36 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156233725
Red Alert werkt wel op m'n laptop met W10, zonder ook maar IETS met de instellingen te doen :D :')
pi_156233896
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Red Alert werkt wel op m'n laptop met W10, zonder ook maar IETS met de instellingen te doen :D :')
welke red alert versie?
  zondag 20 september 2015 @ 00:57:16 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156234095
2, via Origin
pi_156234846
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Deel 3 was ook tof!

Vuilak
Nee dat was echt slecht, met een droom scene met pratende raptors, en raptors die hun eieren terug willen en noem het maar op.

quote:
nee zware mario party couch avond gehad.
pi_156236057
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 01:54 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Nee dat was echt slecht, met een droom scene met pratende raptors, en raptors die hun eieren terug willen en noem het maar op.

[..]

nee zware mario party couch avond gehad.
Die raptor shit was lang niet zo lame als in Jurrasic World dat was pas erg.
pi_156238691
*hoi*

Eindelijk kan ik weer mijn octo-core desktop-pc gebruiken(na 28 dagen!!) *O*

Geluid is tijdelijk verdwenen. :|W
pi_156238894
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*

Eindelijk kan ik weer mijn octo-core desktop-pc gebruiken(na 28 dagen!!) *O*

Geluid is tijdelijk verdwenen. :|W
Na 28 dagen ? , wat is daar mis mee dan :P
( of echt alleen het geluid ? )
pi_156238911
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:32 schreef DJ_ het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 09:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Echt wel, en enige wat ik dom vond ik world, is die dikke kerel die daadwerkelijk denkt dat ze nuttig kunnen zijn bij militaire actie.
pi_156239632
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 09:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Daarom blijf ik altijd fan van je Tequila. Gewoon zeggen waar het op staat, hatsee.
pi_156239785
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:33 schreef DJ_ het volgende:

[..]

[..]

Echt wel, en enige wat ik dom vond ik world, is die dikke kerel die daadwerkelijk denkt dat ze nuttig kunnen zijn bij militaire actie.
Dude raptors als hondjes af richten :S WTF
pi_156251306
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:32 schreef DJ_ het volgende:

[..]

PSU is onverwacht doodgegaan. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 20-09-2015 22:50:46 ]
pi_156252887
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 20:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

PSU is onverwacht doodgegaan dood. _O-
neem aan dat je hem die opgestuurd hebt voor garantie of iets dat het zo lang moest duren :D
pi_156258453
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 20:58 schreef DJ_ het volgende:

[..]

neem aan dat je hem die opgestuurd hebt voor garantie of iets dat het zo lang moest duren :D
Ik heb het nog niet eens teruggestuurd :') :@
pi_156265305
Nintendo Nixes YouTube Videos of Super Mario Speedruns

"require the use of ROMs, digital backup files of the original game that can be freely passed from computer to computer, or downloaded from well-known websites. Therefore, Nintendo reasons — and YouTube is clearly sympathetic to this reasoning — there are copyright issues at play, since players aren’t using the (ancient) original game cartridges, or newer copies sold directly online by Nintendo."

Nintento Corp :') :')
pi_156266988
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 10:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nintendo Nixes YouTube Videos of Super Mario Speedruns

"require the use of ROMs, digital backup files of the original game that can be freely passed from computer to computer, or downloaded from well-known websites. Therefore, Nintendo reasons — and YouTube is clearly sympathetic to this reasoning — there are copyright issues at play, since players aren’t using the (ancient) original game cartridges, or newer copies sold directly online by Nintendo."

Nintento Corp :') :')
Pfff tis inderdaad gek hoe stom Nintendo soms doet. Terwijl ze op andere gebieden ineens wel lekker bezig zijn qua online, zoals bv Mario Maker wat een bestwel slim omgaat met eigengemaakte levels en online.
  maandag 21 september 2015 @ 12:10:09 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156267103
Zijn er meer mensen die in de technische beta van Rainbow Six zitten? Die start vandaag om 16.00 uur (als mijn info correct is).

De open beta begint op de 24e.
  maandag 21 september 2015 @ 13:10:58 #62
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156268267
quote:
19s.gif Op maandag 21 september 2015 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er meer mensen die in de technische beta van Rainbow Six zitten? Die start vandaag om 16.00 uur (als mijn info correct is).

Ik heb me er voor aangemeld, maar nog niets gehoord
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156271317
quote:
19s.gif Op maandag 21 september 2015 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

Yes ik zit erin, maar wel op de Xbox One.... ;(
Maar in gedachten ben ik bij je Roy! Schieten we zij aan zij, rug tegen rug, alle klootzakken kapot dood!
pi_156279945
Mocht iemand nog een ps4 beta-key hebben voor rainbow six dan houd ik me aanbevolen! Ik mis die acties steeds.
  maandag 21 september 2015 @ 20:56:26 #65
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_156280316
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:46 schreef koei het volgende:
Mocht iemand nog een ps4 beta-key hebben voor rainbow six dan houd ik me aanbevolen! Ik mis die acties steeds.
http://rainbow6.ubi.com/siege/nl-NL/beta/index.aspx

Je kan jezelf gewoon nog aanmelden neem ik aan, er zal vast geen limiet zitten op hoeveel mensen ze toelaten. Technische beta mag ik ook niet in. :'(
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_156281071
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:56 schreef Catkiller het volgende:

[..]

http://rainbow6.ubi.com/siege/nl-NL/beta/index.aspx

Je kan jezelf gewoon nog aanmelden neem ik aan, er zal vast geen limiet zitten op hoeveel mensen ze toelaten. Technische beta mag ik ook niet in. :'(
Daar krijg ik de melding dat ik "helaas nu geen toegang tot de content" heb :( Maar ik heb me iig ingeschreven, wie weet komt dat later nog!
  maandag 21 september 2015 @ 21:23:35 #67
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156281488
Hoe kun je dat nou missen? Echt elke site heeft codes weggegeven, en Ubi heeft ook op Facebook nog codes weggegeven. :D

De technische bèta is overigens nog niet zo interessant, slechts één mode.
pi_156294058
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:04 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Pfff tis inderdaad gek hoe stom Nintendo soms doet. Terwijl ze op andere gebieden ineens wel lekker bezig zijn qua online, zoals bv Mario Maker wat een bestwel slim omgaat met eigengemaakte levels en online.
Soms??Fans wegjagen doen ze al jaren!!
pi_156294061
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kun je dat nou missen? Echt elke site heeft codes weggegeven, en Ubi heeft ook op Facebook nog codes weggegeven. :D

Ik kom vrijwel niet meer op gamesites, en ik volg Ubisoft niet op Facebook (denk ik, heb er iig geen melding van gezien). Heb op 1 plek een weggeefactie gezien, maar toen zat ik mobiel en eenmaal thuis niet meer aan gedacht :') Zag pas gisteren dat ze ook hier op FOK! zijn weggegeven.
pi_156294618
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:39 schreef koei het volgende:

[..]

Ik kom vrijwel niet meer op gamesites, en ik volg Ubisoft niet op Facebook (denk ik, heb er iig geen melding van gezien). Heb op 1 plek een weggeefactie gezien, maar toen zat ik mobiel en eenmaal thuis niet meer aan gedacht :') Zag pas gisteren dat ze ook hier op FOK! zijn weggegeven.
http://betacode.ubi.com/bol :D
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_156295003
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

ik heb er ook niks over gehoord of over gelezen
pi_156304325
Jajaja het duurde even maar de gnasher feeling uit Gears komt weer een beetje terug. Nu alleen het wall bounchen nog goed onder de knie krijgen.

Wat blijft Gears toch een heerlijke shooter.
pi_156321129
quote:
Thanks! ^O^
pi_156322028
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:19 schreef koei het volgende:

[..]

Thanks! ^O^
Ik heb een code voor je, kan je meteen spelen!
pi_156335061
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:54 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik heb een code voor je, kan je meteen spelen!
Ik krijg nu als het goed is een code voor de beta die morgen van start gaat, en vanavond kan ik toch niet spelen :( Maar thanks voor het aanbod, mocht ik toch geen code krijgen dan kijk ik je nog even lief aan :D

En als je gewoon een PS4 haalt mag je ook mee spelen!
pi_156420646
Final fantasy 14 + expansion + 30 dagen gametijd voor 22,50 gehaald ( pc ) _O-
pi_156420706
Ik kreeg net het boekje van de bart smit en tot mijn verbazing stond erin dat cod:bo3 ook voor de ps3 zal uitkomen. Dat was toch eerst niet? Is het een drukfout of hebben ze toch de ps3 erbij getrokken?
pi_156421172
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:14 schreef Elvi het volgende:
Ik kreeg net het boekje van de bart smit en tot mijn verbazing stond erin dat cod:bo3 ook voor de ps3 zal uitkomen. Dat was toch eerst niet? Is het een drukfout of hebben ze toch de ps3 erbij getrokken?
quote:
Platform(s)
Microsoft Windows
PlayStation 3
PlayStation 4
Xbox 360
Xbox One
Aldus de Wiki pagina , en hun eigen site waar je pre-orders kan plaatsen.
pi_156422715
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:35 schreef DJ_ het volgende:

[..]

[..]

Aldus de Wiki pagina , en hun eigen site waar je pre-orders kan plaatsen.
Pfff dus ik ben gewoon maandenlang teleurgesteld omdat ik dacht dat het niet op ps3 zou worden uitgebracht :') _O-
  zondag 27 september 2015 @ 15:53:33 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156422864
De PS3 - versie krijgt geen singleplayer ofzo, toch? Dat was het verschil geloof ik.
pi_156424219
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 - versie krijgt geen singleplayer ofzo, toch? Dat was het verschil geloof ik.
quote:
Overigens zijn er wel beperkingen aan de versies voor oudere consoles. Zo kunnen Xbox 360- en PS3-spelers alleen met z'n tweeën de campaign mode voltooien, terwijl bij de nieuwere generaties dat vier onlineplayers tegelijkertijd kunnen zijn. Meer details over de beperkingen maakt Activision op 6 november bekend, als Call of Duty: Black Ops III moet verschijnen.
http://tweakers.net/nieuw(...)n-playstation-3.html
pi_156436440
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:11 schreef DJ_ het volgende:
Final fantasy 14 + expansion + 30 dagen gametijd voor 22,50 gehaald ( pc ) _O-
STEAM???
pi_156437407
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

STEAM???
Nee gewoon via Square zelf, de game game is daar 9,99 + 30 dagen in hun eigen store.
https://store.eu.square-e(...)V-A-Realm-Reborn.php

en voor de uitbreiding ( heavensward ) online een key gekocht voor 12,50 bij
http://www.gamers-outlet.(...)are-enix-cd-key.html

die je dan bij bij square in kan voeren op mogstation.
ik had de key binnen 3 minuten ^O^
  zondag 27 september 2015 @ 22:39:58 #84
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156437953
quote:
Hier had ik het gelezen:
Call of Duty krijgt geen singleplayer op last-gen

Helemaal geschrapt dus
pi_156439176
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Nee gewoon via Square zelf, de game game is daar 9,99 + 30 dagen in hun eigen store.
https://store.eu.square-e(...)V-A-Realm-Reborn.php

en voor de uitbreiding ( heavensward ) online een key gekocht voor 12,50 bij
http://www.gamers-outlet.(...)are-enix-cd-key.html

die je dan bij bij square in kan voeren op mogstation.
ik had de key binnen 3 minuten ^O^
het nadeel daarvan is dat je WEER een client erbij hebt.. als men dat soort dingen nou gewoon niet steunt en altijd bij de gevestigde gecentraliseerde clients koopt dan wordt digitaal (online) gamen misschien ooit wel echt uniform..
  zondag 27 september 2015 @ 23:20:40 #86
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156439200
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 23:19 schreef mschol het volgende:

[..]

het nadeel daarvan is dat je WEER een client erbij hebt.. als men dat soort dingen nou gewoon niet steunt en altijd bij de gevestigde gecentraliseerde clients koopt dan wordt digitaal (online) gamen misschien ooit wel echt uniform..
Want het is altijd goed om toe te werken naar een monopolie op het gebied van digitale aanbieders.
pi_156439371
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Want het is altijd goed om toe te werken naar een monopolie op het gebied van digitale aanbieders.
een echt monopolie zal er nooit komen, dus die zorgen kan je laten varen.. die kleine uitgevers die het nodig vinden om hun eigen client te ontwikkelen voor vaak maar een handjevol spellen, die moet je weren als de pest..

wat kan square nu extra wat ze niet bij steam, origin, uplay of battle.net kunnen?
  zondag 27 september 2015 @ 23:54:37 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156439915
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 23:30 schreef mschol het volgende:

[..]

een echt monopolie zal er nooit komen, dus die zorgen kan je laten varen.. die kleine uitgevers die het nodig vinden om hun eigen client te ontwikkelen voor vaak maar een handjevol spellen, die moet je weren als de pest..

wat kan square nu extra wat ze niet bij steam, origin, uplay of battle.net kunnen?
Een toffe naam verzinnen voor hun service. :7
pi_156440973
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 23:19 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik heb er echt geen moeite mee, ik heb diverse clients op mn bureau blad staan, maar of ik nu icoon 1 klik en dan het juiste spel zoek, of naar mn bureablad ga en dan het juiste spel opstart.

en dit was goedkoper, overigens heb ik geen eens een steam account :P

Moet erbij zeggen dat ik alleen MMO's op de pc speel en de rest op consoles :P
  maandag 28 september 2015 @ 19:51:21 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156455811
Nu het nieuwe tv seizoen begonnen is kom ik er achter dat ik het hele vorige seizoen Family Guy nog niet gezien heb. Meteen maar mee begonnen, eerste aflevering is de crossover met The Simpsons _O_
pi_156548225
Voor de liefhebber nog wat Rainbow Six Siege beta-keys voor de PS4:

5L5P-LNNC-DR89
PD3F-85N4-J4EM
7PQD-TBN4-RLBL
TDRK-8TNE-RPNQ

Ik hoop dat ik dit weekend een lieve baby heb, zodat ik er aan toe kom om ook nog even te spelen. Tot nu toe maar een half uurtje kunnen spelen :')
pi_156550274
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:08 schreef koei het volgende:
Voor de liefhebber nog wat Rainbow Six Siege beta-keys voor de PS4:

5L5P-LNNC-DR89
PD3F-85N4-J4EM
7PQD-TBN4-RLBL
TDRK-8TNE-RPNQ

Ik hoop dat ik dit weekend een lieve baby heb, zodat ik er aan toe kom om ook nog even te spelen. Tot nu toe maar een half uurtje kunnen spelen :')
Ben benieuwd wat voor commentaar je krijgt als je in je headset tegen alle 12 jarigen zegt "sorry, moet ff m'n baby van tiet verwisselen, deze doet kapot pijn nu"
pi_156552531
Jij zei tiet! :D :')
pi_156553242
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 17:59 schreef Reintji het volgende:
Jij zei tiet! :D :')
Hihi kont!!
pi_156553556
In de topic titel staat poep.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 20:49:26 #96
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_156556908
Hihi
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_156571598
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 16:00 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat voor commentaar je krijgt als je in je headset tegen alle 12 jarigen zegt "sorry, moet ff m'n baby van tiet verwisselen, deze doet kapot pijn nu"
Ik denk dat ze dat liever horen dan gehuil of gesmak door de headset heen :D maar moet sowieso eerst mn headset nog even vinden (en instellen voor gebruik op de ps4) voordat ik men mee kan laten genieten!
pi_156572843
Ik zou maar gaan sparen voor een PS4 spanks!
pi_156573464
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:21 schreef Reintji het volgende:
Ik zou maar gaan sparen voor een PS4 spanks!
Tietgesmak, daar moet ik bij zijn!
pi_156576057
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Tietgesmak, daar moet ik bij zijn!
Too late, Frankii's moeder heeft hem nét gevoerd!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')