Mobiel zien ze mooier uitquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:29 schreef sacha het volgende:
poes, vogel en muis stapten in een raket,
sommigequote:Op dinsdag 15 september 2015 23:44 schreef ToT het volgende:
Sommige kloontjes zouden gewoon getolereerd moeten worden.
Zal wel een kloon zijn deze dan !?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:44 schreef ToT het volgende:
Eensch!quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:44 schreef ToT het volgende:
Yep, er is er maar 1 in de kast blijven liggen.... en dat is net degene waarvan iedereen weet dat het mijn kloon isquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt er vandaag iig 3 gebruikt dacht ik
Alles wat niet je eerste usernaam heeft is dus een kloon.. Ik heb geen idee welke je als eerste bent gaan gebruiken .quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:56 schreef Minette het volgende:
[..]
Yep, er is er maar 1 in de kast blijven liggen.... en dat is net degene waarvan iedereen weet dat het mijn kloon is![]()
Ik wel, niet dezequote:Op woensdag 16 september 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles wat niet je eerste usernaam heeft is dus een kloon.. Ik heb geen idee welke je als eerste bent gaan gebruiken .
Ikke?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel een kloon zijn deze dan !?
Je plaatje lijkt een vervaagde UI van Piet Piraatquote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef Minette het volgende:
[..]
Je plaatje lijkt een vervaagde UI van Piet Piraat
Oh ja , jij zit al bijna op de kwart miljoenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef ToT het volgende:
Ik ben veel te druk met dit account om Überhaupt een kloon te kunnen hebben joh!
quote:Op woensdag 16 september 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja , jij zit al bijna op de kwart miljoen
Ehhh ja?!quote:Op woensdag 16 september 2015 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhh nee?
Is een samenvoegsel van 2 albums van de band Theatre Of Tragedy.
Het rood en het oranje klopt wel een beetje, maar bij mij is het rode aan de linkerkant een roos, en het oranje rechts een vlam. Daarnaast zie je een noakt wief!quote:Op woensdag 16 september 2015 00:13 schreef Minette het volgende:
[..]
Ehhh ja?!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alsof er in het plaatje van Piet geen naakt wijf zou zitten?!quote:Op woensdag 16 september 2015 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Het rood en het oranje klopt wel een beetje, maar bij mij is het rode aan de linkerkant een roos, en het oranje rechts een vlam. Daarnaast zie je een noakt wief!
Plaats je gewoon de link, dan hebben we de keuze om er op te klikken en post je hier geen blootquote:Op woensdag 16 september 2015 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wil de covers van de albums wel hier posten, maar tieten buiten ONZ is banwaardig.
De rechterkant van dit plaatje is de linkerkant van mijn UI:quote:Op woensdag 16 september 2015 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Plaats je gewoon de link, dan hebben we de keuze om er op te klikken en post je hier geen bloot
Duidelijkquote:Op woensdag 16 september 2015 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De rechterkant van dit plaatje is de linkerkant van mijn UI:
[ afbeelding ]
En dit is de rechterkant van mijn UI: http://www.nuclearblast.d(...)64.jpg/1000x1000.jpg (Maar dan gespiegeld)
En ik heb hem niet eens zelf gemaakt!quote:
Maar je gelooft nog wel in sprookjesquote:Op woensdag 16 september 2015 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan photoshop.
Nee, zo zag dat bord er toen gewoon uit.... we noemen het nog steeds de "Vliegend Hert weg"quote:Op woensdag 16 september 2015 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je gelooft nog wel in sprookjes
Ja ik begrijp dat het een echte foto is.. Zo Photosjopten ze vroegerquote:Op woensdag 16 september 2015 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, zo zag dat bord er toen gewoon uit.... we noemen het nog steeds de "Vliegend Hert weg"
Dat komt werkelijk zo langs in onze gesprekken....
- Hoe rijden we, via X of via Y?
- Via X en dan over de Vliegend Hert weg
We moeten toch iets te zeiken hebbenquote:Op woensdag 16 september 2015 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goedemiddag dames.
We hebben weer iets om over te zeiken.
* Mo is weer helemaal in zijn element.
Kloontje!quote:Op woensdag 16 september 2015 12:19 schreef Deisyy het volgende:
En plaatje voor de OP!
[ afbeelding ]
Nadeel is gewoon dat ik veel meer moet scrollen. Ik zie nu hooguit 2 posts zonder scrollen.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We moeten toch iets te zeiken hebben
Ik vind dat zwarte en grijze een beetje deprimerend, maar voor de rest ziet het er wel strak uit.
quote:Op woensdag 16 september 2015 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kloontje!
Die was cool, een van mijn dochters was vroeger bang van dat kind omdat ze van alles deed wat niet mag en zat dan steeds naar mij te kijken of ik niet boos zou worden op Kloontje.![]()
Mijn zoon zei dan 'heel wijs' tegen haar, joh, het is maar TV.....quote:Op woensdag 16 september 2015 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]Leuke herinnering.
Mijn dochter keek er ook graag, we zijn ooit weleens naar Het land van ooit geweest en hebben haar en Sap de Aardwortel in levende lijve gezien.
Ja, het viel mij ook al op dat er hele afstanden overbrugd moeten worden.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nadeel is gewoon dat ik veel meer moet scrollen. Ik zie nu hooguit 2 posts zonder scrollen.
Want grote broer weet dat wel.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn zoon zei dan 'heel wijs' tegen haar, joh, het is maar TV.....
Dan gaan ze eerst al ons gezeik nalezen dus.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het viel mij ook al op dat er hele afstanden overbrugd moeten worden.
Maar dit zal heus niet de definitieve lay-out zijn, het is volgens mij nog in de testfase.
Ik las in dat FB-topic dat er wel wat mee gedaan wordt, maar of ze al het gezeik terug lezenquote:Op woensdag 16 september 2015 12:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan gaan ze eerst al ons gezeik nalezen dus.
Als ze jong zijn is dat natuurlijk wel heel veel.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is nog geen 2 jaar ouder.
Ik snap het gewoon niet, eerst lees ik overal dat het financieel niet zo lekker loopt en dan volgt deze lay-out.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las in dat FB-topic dat er wel wat mee gedaan wordt, maar of ze al het gezeik terug lezen
Die 3 van mij zijn een team, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, maar ze zijn dikke maatjes met elkaar.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze jong zijn is dat natuurlijk wel heel veel.
Mijn dochter is 4 jaar ouder als haar broer en noemt het nog steeds haar broertje, terwijl zij 1.60 is en hij 1.93
Dat is ook wel een beetje vreemd inderdaad, heb je er al naar gevraagd in dat topic?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet, eerst lees ik overal dat het financieel niet zo lekker loopt en dan volgt deze lay-out.
Ach dat zal ze verder weinig kosten.. Misschien is het sneller en minder belastend voor het systeem...quote:Op woensdag 16 september 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet, eerst lees ik overal dat het financieel niet zo lekker loopt en dan volgt deze lay-out.
Nope, ik hoor het wel, maar ik vraag me dan wel af of deze lay-out gratis was en/of men hier nieuwe users mee wil aantrekken, dat lijkt me zelf nogal onzinnig, alsof je als eventuele nieuwe user op een lay-out af zou komen.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje vreemd inderdaad, heb je er al naar gevraagd in dat topic?
Dat is ook wel heel leuk om te zien als ouder zijnde. Iets om trots op te zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die 3 van mij zijn een team, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, maar ze zijn dikke maatjes met elkaar.
En ach, mijn 'kleine' broertje is ook 1.96 m.
Ik kan me wel voorstellen dat een onaantrekkelijke lay-out niet echt uitnodigend werkt.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik hoor het wel, maar ik vraag me dan wel af of deze lay-out gratis was en/of men hier nieuwe users mee wil aantrekken, dat lijkt me zelf nogal onzinnig, alsof je als eventuele nieuwe user op een lay-out af zou komen.
Je weet wie de lay-out maakt/implementeert?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik hoor het wel, maar ik vraag me dan wel af of deze lay-out gratis was en/of men hier nieuwe users mee wil aantrekken, dat lijkt me zelf nogal onzinnig, alsof je als eventuele nieuwe user op een lay-out af zou komen.
Hoe jong zij die van jou eigenlijk?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel leuk om te zien als ouder zijnde. Iets om trots op te zijn.
Mijn zoon is niet de makkelijkste in de omgang, maar mijn dochter blijft wel heel erg haar best doen om een goed contact met hem te houden door hem regelmatig te eten te vragen, afgelopen weekend is ze ook naar een feest geweest waar hij mocht draaien, ik vind dat lief.
Neuh, ik ben maar een simpele user die toevallig de oude lay-out prettiger vond, verder zal het me eigenlijk volledig mijn reet roesten.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet wie de lay-out maakt/implementeert?
Leuk dat ze dat zo samen doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe jong zij die van jou eigenlijk?
Ach, die van mij speelt in een band en zijn zusje (ze is een knappe meid en heeft veel praatjes, dat is goed voor de verkoop) doet vaker de merchandising na de concerten voor hun.
Yeps, mijn tweeling is 21 jr. en zoon is 23 jr.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat zo samen doen.
Mijn dochter is 23 en mijn zoon is 19, een beetje van dezelfde leeftijd als die van jou, toch?
OK, ga ik het toch zeggen:quote:Op woensdag 16 september 2015 12:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik ben maar een simpele user die toevallig de oude lay-out prettiger vond, verder zal het me eigenlijk volledig mijn reet roesten.
Als hij dat zo wil moet ie het gewoon doen, uiteindelijk wen je als user overal wel aan, maar op het eerste gezicht vond ik de oude prettiger.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ga ik het toch zeggen:
Danny, oprichter, eigenaar en grootaandeelhouder van Fok!, maakt/implementeert die lay-out en krijgt al uit de Fok!-pot betaald, dus geen extra kosten voor deze nieuwe lay-out.
Tenzij hij zichzelf een factuur durft toe te sturen...
Ik ben ook geen liefhebber nog, zie mijn eerdere reacties, maar alles went op z'n tijd.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als hij dat zo wil moet ie het gewoon doen, uiteindelijk wen je als user overal wel aan, maar op het eerste gezicht vond ik de oude prettiger.
Daar hoor ik je autistische brein pratenquote:Op woensdag 16 september 2015 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als hij dat zo wil moet ie het gewoon doen, uiteindelijk wen je als user overal wel aan, maar op het eerste gezicht vond ik de oude prettiger.
Dan zeg/bedoel je hetzelfde als ik.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook geen liefhebber nog, zie mijn eerdere reacties, maar alles went op z'n tijd.
En met zoveel gebruikers ga je toch nooit iedereen tevreden stellen...
Ik ben geen echte autist, ik heb meer borderline trekjes.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoor ik je autistische brein praten
Was jij anti hokjes?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben geen echte autist, ik heb meer borderline trekjes.
En zelfs dat went.
Ja, maar de maatschappij hangt nu eenmaal overal een label aan.quote:
Maar jij bent toch niet de maatschappij?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar de maatschappij hangt nu eenmaal overal een label aan.
Nee, dat doe je nu zelfquote:Op woensdag 16 september 2015 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar de maatschappij hangt nu eenmaal overal een label aan.
Klopt, maar als 'de maatschappij' graag labelt en mij iets opplakt, dan houd ik daar wel rekening mee, zulke labels brengen ook weer 'voordelen' met zich mee, en daar maak ik dan weer 'dankbaar' gebruik van, ik ben niet gek.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet de maatschappij?
Daar lig ik niet wakker van.quote:
Welke voordelen heb je met het label Autist/Borderliner/ADHD'er/whatever?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar als de maatschappij graag labelt en mij iets opplakt, dan houd ik daar wel rekening mee, zulke labels brengen ook weer 'voordelen' met zich mee, en daar maak ik dan weer 'dankbaar' gebruik van, ik ben niet gek.
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:25 schreef sacha het volgende:
ik ga vanavond toch even de pc opstarten, zo benieuwd wat jullie allemaal zien
Het enige voordeel is dan men je met rust laat en weinig van je verwacht. Als je als 'normaal' te boek staat gaat men allerlei eisen stellen, ik kan die hierdoor vrij makkelijk omzeilen.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke voordelen heb je met het label Autist/Borderliner/ADHD'er/whatever?
En dit is een serieuze vraag, ik heb weinig ervaring met die 'labels'...
tenzij je de achtergrondkleur hebt veranderd in blauw, dan zie je veel blauwquote:Op woensdag 16 september 2015 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet.
En het is wit, veel wit...
Welk label heb jij dan opgeplakt gekregen?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dan men je met rust laat en weinig van je verwacht. Als je als 'normaal' te boek staat gaat men allerlei eisen stellen, ik kan die hierdoor vrij makkelijk omzeilen.
(En ik weet dat je serieus bent, dat ben ik ook, hoewel het eigenlijk om te lachen is.)
net zo rustig als mobiel dusquote:Op woensdag 16 september 2015 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet.
En het is wit, veel wit...
Da's meer gemak dan voordeel dan toch?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dan men je met rust laat en weinig van je verwacht. Als je als 'normaal' te boek staat gaat men allerlei eisen stellen, ik kan die hierdoor vrij makkelijk omzeilen.
(En ik weet dat je serieus bent, dat ben ik ook, hoewel het eigenlijk om te lachen is.)
Heb ik, maar het middendeel blijft toch wel heel erg veel wit...quote:Op woensdag 16 september 2015 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
tenzij je de achtergrondkleur hebt veranderd in blauw, dan zie je veel blauw
Officieel in feite geen enkel, maar ik heb wel een soort van status aparte.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Welk label heb jij dan opgeplakt gekregen?
hmmmm oké...quote:Op woensdag 16 september 2015 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Officieel in feite geen enkel, maar ik heb wel een soort van status aparte.
Ik word in ieder geval vrij weinig lastig gevallen door de overheid.
In zekere zin wel, mij mankeert ook wel een en ander, men is er alleen nog niet uit wat precies, en het enige dat ik wil is gewoon geen gezeur aan mijn kop en zinloze verplichtingen, en die heb ik ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's meer gemak dan voordeel dan toch?
Ja, dat is dan wel weer handig met die zwarte letters of niet dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik, maar het middendeel blijft toch wel heel erg veel wit...
Hoe bedoel je, weinig lastig gevallen door de overheid?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Officieel in feite geen enkel, maar ik heb wel een soort van status aparte.
Ik word in ieder geval vrij weinig lastig gevallen door de overheid.
Maar zo weinig letters in zoveel wit is niet echt je dattum...quote:Op woensdag 16 september 2015 13:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer handig met die zwarte letters of niet dan?
Dat wil iedereen wel denk ik....quote:Op woensdag 16 september 2015 13:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
het enige dat ik wil is gewoon geen gezeur aan mijn kop en zinloze verplichtingen, en die heb ik ook niet.
passen ze misschien nog wel aan, ik heb er niet zoveel last van, maar ik heb überhaupt weinigquote:Op woensdag 16 september 2015 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar zo weinig letters in zoveel wit is niet echt je dattum...
Die situaties zijn lastig uit te leggen, maar de gemeente houdt wel degelijk rekening met bepaalde aparte gevallen. Zonder voorgeschiedenis ga je gewoon de molen in en met voorgeschiedenis kan je dat omzeilen.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, weinig lastig gevallen door de overheid?
En dan met name ten opzichte van iemand zonder label...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |