Mobiel zien ze mooier uitquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:29 schreef sacha het volgende:
poes, vogel en muis stapten in een raket,
sommigequote:Op dinsdag 15 september 2015 23:44 schreef ToT het volgende:
Sommige kloontjes zouden gewoon getolereerd moeten worden.
Zal wel een kloon zijn deze dan !?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:44 schreef ToT het volgende:
Eensch!quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:44 schreef ToT het volgende:
Yep, er is er maar 1 in de kast blijven liggen.... en dat is net degene waarvan iedereen weet dat het mijn kloon isquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt er vandaag iig 3 gebruikt dacht ik
Alles wat niet je eerste usernaam heeft is dus een kloon.. Ik heb geen idee welke je als eerste bent gaan gebruiken .quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:56 schreef Minette het volgende:
[..]
Yep, er is er maar 1 in de kast blijven liggen.... en dat is net degene waarvan iedereen weet dat het mijn kloon is![]()
Ik wel, niet dezequote:Op woensdag 16 september 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles wat niet je eerste usernaam heeft is dus een kloon.. Ik heb geen idee welke je als eerste bent gaan gebruiken .
Ikke?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel een kloon zijn deze dan !?
Je plaatje lijkt een vervaagde UI van Piet Piraatquote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef Minette het volgende:
[..]
Je plaatje lijkt een vervaagde UI van Piet Piraat
Oh ja , jij zit al bijna op de kwart miljoenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef ToT het volgende:
Ik ben veel te druk met dit account om Überhaupt een kloon te kunnen hebben joh!
quote:Op woensdag 16 september 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja , jij zit al bijna op de kwart miljoen
Ehhh ja?!quote:Op woensdag 16 september 2015 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhh nee?
Is een samenvoegsel van 2 albums van de band Theatre Of Tragedy.
Het rood en het oranje klopt wel een beetje, maar bij mij is het rode aan de linkerkant een roos, en het oranje rechts een vlam. Daarnaast zie je een noakt wief!quote:Op woensdag 16 september 2015 00:13 schreef Minette het volgende:
[..]
Ehhh ja?!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alsof er in het plaatje van Piet geen naakt wijf zou zitten?!quote:Op woensdag 16 september 2015 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Het rood en het oranje klopt wel een beetje, maar bij mij is het rode aan de linkerkant een roos, en het oranje rechts een vlam. Daarnaast zie je een noakt wief!
Plaats je gewoon de link, dan hebben we de keuze om er op te klikken en post je hier geen blootquote:Op woensdag 16 september 2015 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wil de covers van de albums wel hier posten, maar tieten buiten ONZ is banwaardig.
De rechterkant van dit plaatje is de linkerkant van mijn UI:quote:Op woensdag 16 september 2015 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Plaats je gewoon de link, dan hebben we de keuze om er op te klikken en post je hier geen bloot
Duidelijkquote:Op woensdag 16 september 2015 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De rechterkant van dit plaatje is de linkerkant van mijn UI:
[ afbeelding ]
En dit is de rechterkant van mijn UI: http://www.nuclearblast.d(...)64.jpg/1000x1000.jpg (Maar dan gespiegeld)
En ik heb hem niet eens zelf gemaakt!quote:
Maar je gelooft nog wel in sprookjesquote:Op woensdag 16 september 2015 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan photoshop.
Nee, zo zag dat bord er toen gewoon uit.... we noemen het nog steeds de "Vliegend Hert weg"quote:Op woensdag 16 september 2015 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je gelooft nog wel in sprookjes
Ja ik begrijp dat het een echte foto is.. Zo Photosjopten ze vroegerquote:Op woensdag 16 september 2015 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, zo zag dat bord er toen gewoon uit.... we noemen het nog steeds de "Vliegend Hert weg"
Dat komt werkelijk zo langs in onze gesprekken....
- Hoe rijden we, via X of via Y?
- Via X en dan over de Vliegend Hert weg
We moeten toch iets te zeiken hebbenquote:Op woensdag 16 september 2015 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goedemiddag dames.
We hebben weer iets om over te zeiken.
* Mo is weer helemaal in zijn element.
Kloontje!quote:Op woensdag 16 september 2015 12:19 schreef Deisyy het volgende:
En plaatje voor de OP!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |