Een vieze tackle van Moreno. Gifje zal zometeen door iemand gepost worden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk nu ook, heb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een vieze tackle van Moreno. Gifje zal zometeen door iemand gepost worden.
Ik heb net een banaan opquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:57 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom zijn dergelijke threads 90% slowchat?
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:57 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom zijn dergelijke threads 90% slowchat?
Ik vind het wel meevallen hoe kut het is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:57 schreef Pascalus het volgende:
Deze nieuwe fok lay-out vind ik niet zo fijn jongens.
Kan je het niet handelen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:57 schreef Pascalus het volgende:
Deze nieuwe fok lay-out vind ik niet zo fijn jongens.
quote:
Behalve als Ajax of Oranje keiharde klopt krijgt.quote:
Wel door stukjes af te breken neem ik aan?quote:
Mwah vind ik meevallen.quote:
Iddquote:
Nee, ik douw hem zo hop in een keer naar binnen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:59 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Wel door stukjes af te breken neem ik aan?
Hoe open jij de banaan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik douw hem zo hop in een keer naar binnen.
Openen? Kan dat ook?quote:
Af en toe hoor je een keer een trommel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zitten er wel PSV fans? Ik hoor niemand..
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 15 september 2015 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan de kant waar de steel niet zit uiteraard.
Zo doet elke baas dat.
Eens.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo doet elke baas dat.
Krijg je die angel, gadver.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo doet elke baas dat.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Af en toe hoor je een keer een trommel.
Sowieso heeft PSV volgens mij geen liedjes die uit meer dan 3 woorden bestaan.
Die gast is de enige met het vermogen om een gaatje te vinden in de UTD verdediging.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guardado doe maar effekes wisselen
Het zijn gewoon geen grote lichten daar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Af en toe hoor je een keer een trommel.
Sowieso heeft PSV volgens mij geen liedjes die uit meer dan 3 woorden bestaan.
Gaan je vingers van plakkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo doet elke baas dat.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik douw hem zo hop in een keer naar binnen.
Van je moeder ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaan je vingers van plakken
Alles tegelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:03 schreef Caland het volgende:
Ik ga denk ik een boterham smeren.
Ik heb de keuze tussen pindakaas, kalkoenfilet en kaas.
GGMM en ik adviseren pindakaas.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:03 schreef Caland het volgende:
Pindakaas, altijd pindakaasquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:03 schreef Caland het volgende:
Giel + een gast die op Mr. Bean lijkt...quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:03 schreef Caland het volgende:
Godver, nu heb ik oko zin in een boterham met pindakaas.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:03 schreef Caland het volgende:
Huh, jij was toch voor Ajax?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:04 schreef Wazaaaaa het volgende:
NARSINGH GOD JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PSV is another cookquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:04 schreef Captainp00face het volgende:
Is PSV now so good? Or is United now so bad?
Idemquote:
Ik zet 100 in.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Wie bluft nu op Man U te zetten.
Pax..?
Ik had 8-1 voorspeld.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:06 schreef hottentot het volgende:
Godver wat een pot. 2-1 had het eerder al voorspeld
Tilburg kijkt ook.quote:
Dat is het Narsingh liedje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zingen ze nou kerstliedjes
Ik sta versteld Roland.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:07 schreef KingRoland het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, Corrie.
Okéquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is het Narsingh liedje.
Nee dat zou belachelijk zijn. De herdertjes lagen bij nachte zingen of zo. Het idee. Dan spoor je echt niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zingen ze nou kerstliedjes
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind als CV. Uiteindelijk krijgt Neville gelijk.
Die zingen ze nooit meer, bij Ajax. Oe nu zeg ik het ook het A woordquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat zou belachelijk zijn. De herdertjes lagen bij nacht zingen of zo. Het idee. Dan spoor je echt niet.
Redcafe is toch leuker?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:08 schreef Typisch het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)hester_utd/?sort=new
dit is wel leuk leesvoer
Ik refereerde naar dat spandoek dat eerder genoemd was.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij wel niet over Ajax begonnen vanavond?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heerlijke pass van Schweinsteiger.
Die ben ik niet zo slecht gewend, al vind ik het wel een beetje een mooiweervoetballer.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:08 schreef Typisch het volgende:
dit is wel leuk leesvoer
En niet eens de eerste keer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik refereerde naar dat spandoek dat eerder genoemd was.
Moreno niet zo populair zo te zien hahaquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:08 schreef Typisch het volgende:
dit is wel leuk leesvoer
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heerlijke pass van Schweinsteiger.
http://www.redcafe.net/ma(...)8/discussion?page=47quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:08 schreef Typisch het volgende:
dit is wel leuk leesvoer
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
PSV gaat gewoon doen wat Ajax al 5 keer niet is gelukt.
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Op Redcafe zijn ze behoorlijk frustie![]()
![]()
Er is geen ontsnappen meer aan Mexi. PSV gaat het doen, dit kan niet meer fout.quote:
Maxime Lestienne is the first PSV player with two assists in a CL game since Jan Vennegoor of Hesselink vs. Milan in 2005.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wacht al op de teksten van Willy en Rene
'Dit PSV kan de Champions League winnen'
Mooie UIquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:55 schreef Caland het volgende:
Gelukkig fok ik 90% van de tijd op mijn mobiel en zie ik geen UI's.
quote:
Ajax had dan ook wel iets betere tegenstanders over het algemeen. Zwakste United in jaren. Wel mooi dat PSV voor staat nu.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Ajax probeert het op een aanvallend manier met eigen stempel. PSV gaat nu al een muurtje opmetselen, respect als het zo lukt. Maar respecteer ook Ajax dat ze het op hun eigen manier willen doen. Met eigen jeugd en een visie.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
4de worden?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Ambrosiniquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maxime Lestienne is the first PSV player with two assists in a CL game since Jan Vennegoor of Hesselink vs. Milan in 2005.
Mexi is nu keihard aan het juichen en terecht.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is geen ontsnappen meer aan Mexi. PSV gaat het doen, dit kan niet meer fout.
Mwah, Ajax had meestal de mazzel dat het één kutteam in de poule had. Dat heeft PSV niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:11 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ajax had dan ook wel iets betere tegenstanders over het algemeen. Zwakste United in jaren. Wel mooi dat PSV voor staat nu.
Omdat ze het onverdiend vinden en de PSV-fans niet waarderenquote:
No shitquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef Vatta het volgende:
Psv heeft in vergelijking met Ajax meer spelers die het champions leaghe niveau aan kunnen.
Zon Arias kan dit niveau makkelijk aan ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef Vatta het volgende:
Psv heeft in vergelijking met Ajax meer spelers die het champions leaghe niveau aan kunnen.
Iets met Mad, Jelly, Diep?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat ze het onverdiend vinden en de PSV-fans niet waarderen
We mogen Ajax niet noemen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef Vatta het volgende:
Nee, want de eerste was een eigen goal na een kopbal van Moreno.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maxime Lestienne is the first PSV player with two assists in a CL game since Jan Vennegoor of Hesselink vs. Milan in 2005.
En Ajax had twee seizoenen een grote kans om door te bekeren.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Ajax had meestal de mazzel dat het één kutteam in de poule had. Dat heeft PSV niet.
Cocuquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
Wie heeft PSV nog op de bank zitten?
Moar:quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:08 schreef Typisch het volgende:
dit is wel leuk leesvoer
Philip Cocu.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
Toen tegen Lyons?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Ajax had twee seizoenen een grote kans om door te bekeren.
Dat bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nee, want de eerste was een eigen goal na een kopbal van Moreno.
Pasveer, Pereiro, Schaars, Poulsen, Locadia, Vloet, De Wijsquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
memphisquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
Tegen Milan hadden ze nooit echt echt kans vond ik, al had je thuis gewoon kunnen winnen natuurlijk..quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pasveer, Pereiro, Schaars, Poulsen, Locadia, Vloet, De Wijs
van Nistelrooij. O nee, die zit op de tribune. Vergeten in te schrijven denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
Heerlijk toch, universeel in alle landen en culturenquote:
Celtic uit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Milan hadden ze nooit echt echt kans vond ik, al had je thuis gewoon kunnen winnen natuurlijk..
WAAR?quote:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax in de CL is een lachertje![]()
Oh en ik zeg het je alvast:
In de EL ook elk jaar weer.
In de eerste wedstrijd in Den Haag begon PSV daar al na 10 minuten mee. Dit valt mij nog mee hoor die 66e minuut.quote:
Opperkleurder zal hem wel weer matig hebben gevonden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Veruit de beste speler gaat eraf
Visionair.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:16 schreef Tjacka het volgende:
psv maakt meer kans in de cl dan ajax
heb ik maanden terug al gezegd
Waarom ben jij daar niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke die kan inderdaad niet verder zo te zien
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke die kan inderdaad niet verder zo te zien
Onzin, Ajax won ook van Man Utdquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:16 schreef Tjacka het volgende:
Ach als het 2-4 zou zijn was het niet raar. Beetje opportunistisch gelul dit dusquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:16 schreef Tjacka het volgende:
meer kans op wat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:16 schreef Tjacka het volgende:
Alsof wij ooit nog CL gaan zien in de Kuip.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
In de kuip zou het na zo'n overtreding bier, muntjes en aanstekers regenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |