Ze lietem het zien incl een flubberend been aan het einde hoor schele kutquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:45 schreef Caland het volgende:
SBS durft de overtreding niet uit te zenden
Wat een kneuzenzender.
Dat Bruma daar voorbij gelopen wordt kun je hem niet aanrekenen. Alles wat hij had kunnen doen was rood en een pingel geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Propper speelt aardig, Guardado is de enige met de benodigde creativiteit om nog wat te betekenen, Brenet speelt aardig, Moreno staat goed. Arias en Bruma spelen niet slecht maar dat verdedigen bij de 0-1 was lachwekkend.
Luuk de Jong en Lestienne zijn het slechtste op het veld. Anoniem als je het zacht wilt zeggen.
Nou nou Geo..quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze lietem het zien incl een flubberend been aan het einde hoor schele kut
Sowieso dat PSV in de CL speelt. En dat het nog niet 0-5 stond.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar geniet je van? Van de sfeer? Want kwalitatief is het ruk.
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef GGMM het volgende:
WIE IS ER KLAAR VOOR CALAND NIEUWE UI JONGENS?
Volgens Mexicanobakker was het niet zijn fout.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:49 schreef BadderHaring het volgende:
Arias dekt aan de verkeerde kant, maar ja, Depay kent hem natuurlijk goed.
Open een topic er over, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef GGMM het volgende:
Je lijkt wel een Belg...quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso dat PSV in de CL speelt. En dat het nog niet 0-5 stond.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ga huilen dan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja altijd dat gezeik van hem, terwijl ze het gewoon lieten zien.
Ben het wel eens met je. Alleen proper en guardado teveel balverlies om een voldoende te scorenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Propper speelt aardig, Guardado is de enige met de benodigde creativiteit om nog wat te betekenen, Brenet speelt aardig, Moreno staat goed. Arias en Bruma spelen niet slecht maar dat verdedigen bij de 0-1 was lachwekkend.
Luuk de Jong en Lestienne zijn het slechtste op het veld. Anoniem als je het zacht wilt zeggen.
Nouja daar zag je goed zijn wendbaarheid van een verdwaalde meteoriet. Toch wel een handicap op CL-niveau uiteraard. Maar is wel sterk in de mandekking.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat Bruma daar voorbij gelopen wordt kun je hem niet aanrekenen. Alles wat hij had kunnen doen was rood en een pingel geweest.
Arias dekt aan de verkeerde kant, maar ja, Depay kent hem natuurlijk goed.
Klopt, maar die willen vooruit spelen en daarom vind ik ze aardigquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ben het wel eens met je. Alleen proper en guardado teveel balverlies om een voldoende te scoren
Wie zit er dan fout als je eigen man je voorbij loopt en scoort, vraag ik me af...quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Mexicanobakker was het niet zijn fout.
hahaquote:
Ik heb nooit gezegd dat het niet de fout van Arias ik, ik zei dat dat 'kan gebeuren'quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wie zit er dan fout als je eigen man je voorbij loopt en scoort, vraag ik me af...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:12 schreef GGMM het volgende:
Als hij er minder dan 15 maakt neemt Caland een jaar lang een Giel Beelen UI.
Nee die zou GGMM krijgen.quote:
SORRY KUNNEN WE UITPRATEN DIT GEINTJE GR SRRY XXX TNXquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
KLOOTZAK IK ZAT ME HELEMAAL ZORGEN TE MAKEN
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ajde idemo
Hij heeft gewonnen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ajde!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ajde idemo
Hij heeft gewonnen
De mensen die dat niet doen denken allemala dat je fan bent van Giel Beelenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:55 schreef Caland het volgende:
Gelukkig fok ik 90% van de tijd op mijn mobiel en zie ik geen UI's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |