Nee joh, aan de buitenkant dekken, doe normaal.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was gewoon te laat terug, dat kan gebeuren
Hij dekte in eerste instantie aan de binnenkant maar was te laat terug, daardoor had hij geen keus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, aan de buitenkant dekken, doe normaal.
ze missen een type depayquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:30 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dit PSV kan er echt geen klote van.
En das onze beste speler vandaagquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Retteketet wat een flapdrol die Brennet![]()
Hij houdt wel eens een penalty tegen namelijk, en dat is veel belangrijker dan een normale bal tegen houdenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef Zorro het volgende:
Zoet overduidelijk beste keeper in Nederland.
PSV - Ajax had ooit +14quote:
I came, I Shaw, I got hurt.quote:
is dat een record?quote:
Open bot breuk. Daar bij die enkel zie je een klein stukje zwarte sok uitsteken.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom staat Moreno überhaupt nog in het veld?
Welke gifjes?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
1-1
Nu kan Caland niet meer irriteren met zn gifjes
Nee, Blind maakt de goal. Ze zijn juist blij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
De man die niet meer op het veld had mogen staan.
Alle Ajacieden nu mad.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
1-1
Nu kan Caland niet meer irriteren met zn gifjes
hoezo? Hoop gewoon dat psv wint.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
De man die niet meer op het veld had mogen staan.
Alle Ajacieden nu mad.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Daley Blind opstellen is sowieso vrij klachtwaardig.
Dat kon beter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Daley Blind als CV opstellen is sowieso vrij klachtwaardig.
Voor Lestienne pls.quote:
breekebeentje brak beentjequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Schakel net in. Waarom 8 minuten?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Daley Blind als CV opstellen is sowieso vrij klachtwaardig.
twitter:LukeShaw23 twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 12:40:25Looking forward to starting our @ChampionsLeague journey tonight, aiming to get off to a good start!! #MUFC 🔴🔴 http://t.co/8buU9AnRqY reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spelers die een eigen doelpunt maken zijn een beetje Blind.
shaw gebroken beenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
blindquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wie was die blinde verdediger dan die de bal in eigen goal kopte ?
Jij durft.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Als United de 1-2 maakt dan mag GGMM een UI voor mij kiezen voor 1 dag.
Die goal gaat er komen. Dit is meestal zo.
neequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:36 schreef Mani89 het volgende:
PSV gaat eindelijk een einde maken aan de beschamende reeks van Ajax in de Champions League.
Oh ja, ik moet nog een UI maken voor Caland.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Als United de 1-2 maakt dan mag GGMM een UI voor mij kiezen voor 1 dag.
Die goal gaat er komen. Dit is meestal zo.
Geld.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zit je eigenlijk niet in het stadion
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:37 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Wanneer zien we Willems weer?
De begroting op Pronsjesdag vandaag had er heel anders uitgezien zonder al die toeschouwersquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:37 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Hoop subsidie in het stadion inderdaad
Jawel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:37 schreef hottentot het volgende:
Ik ben toch niet de enige die PSV er later nog wel één in ziet tikken?
Die zijn wel echt slecht jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Dit Manchester United zou hier nog niet eens meedoen om het kampioenschap. Wat een cringeworthy elftal zeg.
Bruma sowieso.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:37 schreef hottentot het volgende:
Ik ben toch niet de enige die PSV er later nog wel één in ziet tikken?
Tegen de man van staal, dan kan je dat verwachten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waar ken ik Moreno toch van?
OH JA.
[ afbeelding ]
Lekker voor die Mexicanenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waar ken ik Moreno toch van?
OH JA.
[ afbeelding ]
Het staat al 1-1 Hans.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:41 schreef GwaiLow het volgende:
Psv heeft weinig in te brengen tegen Man U, maar toch kan een corner er zomaar in vallen en sta je op 1-1. Ben benieuwd naar de 2e helft.
Bedankt. op deze analyse zat ik nou echt te wachten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:41 schreef GwaiLow het volgende:
maar toch kan een corner er zomaar in vallen en sta je op 1-1.
Ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je al een mooie UI gekozen voor mij als de 1-2 valt?
Zie hier maar weinig goede analyses. Kan er best eentje uitschrijven, maar daar heb ik weinig trek in. Toch vertel ik graag wat ik van deze partij vind.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt. op deze analyse zat ik nou echt te wachten.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Hij gebruikt hem toch niet lang meer.
Wat een geweldige UI.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Jij zou die UI erin verwerken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Wie nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Luuk de jong komt schrijnend tekort op dit niveau
Zeker als United niet meer scoort.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Als PSV straks de 2-1 maakt zouden ze zelfs nog kunnen winnen.
Assist 0-1 was ook van hem. Speelt beat aardig verder.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef Replicat het volgende:
Daley Blind helpt z'n landgenoten eens voor de verandering
...Maar dat neemt niet weg dat hij met afstand de zwakste schakel is in iedere verdediging.
Ja, maar die eventuele penalty kan er in, maar ook mis.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Caland het volgende:
PSV kan ook zomaar een penalty krijgen en op 2-1 komen.
neequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Lestienne lijkt heel erg op het woord Lesbienne, toeval?
Lestienne heeft vaak best aardige acties, maar het vervolg is veel te wild en ongecontroleerd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik geniet.
Nog niet echt kansen maar toch. We zijn niet kansloos. Lestienne moet betere voorzetten geven.
Maar je ziet wel duidelijk het verschil in handelingsnelheid.
Neequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: PSV gaat de kwartfinale van de Champions League halen.
Ja, maar United gewoon een stuk beter, had niet verwacht dat het krachts verschil zo groot zou zijn. Maar deze jongens doen wat ze kunnen, en daar heb ik echt veel respect voor. Ze werken hard en dat zie ik graagquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, maar die eventuele penalty kan er in, maar ook mis.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Overtredingquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:45 schreef Caland het volgende:
SBS durft de overtreding niet uit te zenden
Wat een kneuzenzender.
SBS6 is wel een familiezender, hé.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:45 schreef Caland het volgende:
Wat een kneuzenzender.
Waar geniet je van? Van de sfeer? Want kwalitatief is het ruk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik geniet.
Nog niet echt kansen maar toch. We zijn niet kansloos. Lestienne moet betere voorzetten geven.
Maar je ziet wel duidelijk het verschil in handelingsnelheid.
ajde idemoquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef Replicat het volgende:
...Maar dat neemt niet weg dat hij met afstand de zwakste schakel is in iedere verdediging.
PSV is de nieuwe Dirk Kuijt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar United gewoon een stuk beter, had niet verwacht dat het krachts verschil zo groot zou zijn. Maar deze jongens doen wat ze kunnen, en daar heb ik echt veel respect voor. Ze werken hard en dat zie ik graag
waterreus ben jij dat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Oke.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Op dit moment lees ik dit nu 'PSV-fans halen selectie Manchester United uit slaap'
Dat maak ik mooi zelf wel uit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Je moet blij zijn met een puntje vind ik
Propper speelt aardig, Guardado is de enige met de benodigde creativiteit om nog wat te betekenen, Brenet speelt aardig, Moreno staat goed. Arias en Bruma spelen niet slecht maar dat verdedigen bij de 0-1 was lachwekkend.quote:
Zou je je been makkelijker breken als je slecht geslapen hebt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Op dit moment lees ik dit nu 'PSV-fans halen selectie Manchester United uit slaap'
Iedere verdediging? Er zijn honderdduizenden voetbalteams op aarde he.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef Replicat het volgende:
Dat zijn teksten, Tallie.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Je moet blij zijn met een puntje vind ik
wie is deze baas?quote:
Jack Spijkermanquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Denim shirt en een vest met das allemaal blauw...tering wie doet de styling?
Dit laat ik over aan JR. Die heeft wel verstand van zulke zaken met zijn matras.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zou je je been makkelijker breken als je slecht geslapen hebt?
Ze lietem het zien incl een flubberend been aan het einde hoor schele kutquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:45 schreef Caland het volgende:
Wat een kneuzenzender.
Dat Bruma daar voorbij gelopen wordt kun je hem niet aanrekenen. Alles wat hij had kunnen doen was rood en een pingel geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Propper speelt aardig, Guardado is de enige met de benodigde creativiteit om nog wat te betekenen, Brenet speelt aardig, Moreno staat goed. Arias en Bruma spelen niet slecht maar dat verdedigen bij de 0-1 was lachwekkend.
Luuk de Jong en Lestienne zijn het slechtste op het veld. Anoniem als je het zacht wilt zeggen.
Nou nou Geo..quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze lietem het zien incl een flubberend been aan het einde hoor schele kut
Sowieso dat PSV in de CL speelt. En dat het nog niet 0-5 stond.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar geniet je van? Van de sfeer? Want kwalitatief is het ruk.
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef GGMM het volgende:
WIE IS ER KLAAR VOOR CALAND NIEUWE UI JONGENS?
Volgens Mexicanobakker was het niet zijn fout.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:49 schreef BadderHaring het volgende:
Arias dekt aan de verkeerde kant, maar ja, Depay kent hem natuurlijk goed.
Open een topic er over, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef GGMM het volgende:
Je lijkt wel een Belg...quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso dat PSV in de CL speelt. En dat het nog niet 0-5 stond.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ga huilen dan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja altijd dat gezeik van hem, terwijl ze het gewoon lieten zien.
Ben het wel eens met je. Alleen proper en guardado teveel balverlies om een voldoende te scorenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Propper speelt aardig, Guardado is de enige met de benodigde creativiteit om nog wat te betekenen, Brenet speelt aardig, Moreno staat goed. Arias en Bruma spelen niet slecht maar dat verdedigen bij de 0-1 was lachwekkend.
Luuk de Jong en Lestienne zijn het slechtste op het veld. Anoniem als je het zacht wilt zeggen.
Nouja daar zag je goed zijn wendbaarheid van een verdwaalde meteoriet. Toch wel een handicap op CL-niveau uiteraard. Maar is wel sterk in de mandekking.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat Bruma daar voorbij gelopen wordt kun je hem niet aanrekenen. Alles wat hij had kunnen doen was rood en een pingel geweest.
Arias dekt aan de verkeerde kant, maar ja, Depay kent hem natuurlijk goed.
Klopt, maar die willen vooruit spelen en daarom vind ik ze aardigquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ben het wel eens met je. Alleen proper en guardado teveel balverlies om een voldoende te scoren
Wie zit er dan fout als je eigen man je voorbij loopt en scoort, vraag ik me af...quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Mexicanobakker was het niet zijn fout.
hahaquote:
Ik heb nooit gezegd dat het niet de fout van Arias ik, ik zei dat dat 'kan gebeuren'quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wie zit er dan fout als je eigen man je voorbij loopt en scoort, vraag ik me af...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:12 schreef GGMM het volgende:
Als hij er minder dan 15 maakt neemt Caland een jaar lang een Giel Beelen UI.
Nee die zou GGMM krijgen.quote:
SORRY KUNNEN WE UITPRATEN DIT GEINTJE GR SRRY XXX TNXquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
KLOOTZAK IK ZAT ME HELEMAAL ZORGEN TE MAKEN
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ajde idemo
Hij heeft gewonnen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ajde!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ajde idemo
Hij heeft gewonnen
De mensen die dat niet doen denken allemala dat je fan bent van Giel Beelenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:55 schreef Caland het volgende:
Gelukkig fok ik 90% van de tijd op mijn mobiel en zie ik geen UI's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |