Rojoquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:09 schreef Wave103 het volgende:
Was ff weg, wie vervangt die knakker?
Rojo dus ze worden er ook niet echt veel minder van.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:09 schreef Wave103 het volgende:
Rojoquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:09 schreef Wave103 het volgende:
Ik vind dat als je prof bent dat je moet weten dat je zo niet kunt inkomen. Zo blijven we aan de gang, in het Rugby hebben ze destijds zeer strenge straffen gelegd op het hoog tackelen bij de nek, dat was even wennen, maar tegenwoordig gebeurt het nog maar zelden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:08 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ja hij haalt wat door. Maar echt geen moordaanslag ofzo. Het been van Shaw stond niet vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
afhankelijk moeten zijn van een stream ;')quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:10 schreef xzaz het volgende:
SBS en NU.NL GRAF TAKKEN TERING NOOBS LEER EENS STREAMSERVER OPZETTEN GVD@
+1quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:10 schreef Brammess het volgende:
duurde een half uur voordat ik merkte dat het topic vol zat
Deze layout![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:10 schreef Toto69 het volgende:
griezelmangodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Kneus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is tibia en fibula.
ik snap 'm niettwitter:henky007 twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 21:03:18#vanderwiel komt er in bij #manunited ............. #psvman reageer retweet
Oke, dank jequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Manchester united speelt op 20% man
2.2 spelers dus?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Niet doen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Ben snel weer weg.
Psg zekerquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
ik snap 'm niettwitter:henky007 twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 21:03:18#vanderwiel komt er in bij #manunited ............. #psvman reageer retweet
En 80% vrouw?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Je bent ook gewoon verplicht om met scheenbeschermers te spelen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
Arme Shaw... dit is ook mijn nachtmerrie bij het voetballen. Daarom speel ik ALTIJD met scheenbeschermers, maar dat houdt zelfs dit niet tegen.
2 spelers en de enkel van sjawquote:
Tattootokkies.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gênant indd. Maar wel eerst vragen om een account aan te maken / in te loggen met facebook. Nou, dat was de moeite waard voor het zwarte scherm dat je vervolgens te zien krijgtquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:10 schreef xzaz het volgende:
SBS en NU.NL GRAF TAKKEN TERING NOOBS LEER EENS STREAMSERVER OPZETTEN GVD@
Ooit 1x van dichtbij gezien. Wedstrijd werd gestaakt. NIemand wilde meer voetballen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef TC03 het volgende:
Moet Moreno niet gewisseld worden? Kan me niet voorstellen dat je lekker vrijuit speelt als je iemand z'n been net hebt gebroken.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:14 schreef daniela_007 het volgende:
Waar kan ik de wedstrijd zien in België? Normaal op Ned1, Ned2 of Ned3 maar nu niet meer?
Niet, Manchester City - Juventus op 2BE is het alternatief.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:14 schreef daniela_007 het volgende:
Waar kan ik de wedstrijd zien in België? Normaal op Ned1, Ned2 of Ned3 maar nu niet meer?
Nu sbs6quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:14 schreef daniela_007 het volgende:
Erg amateuristisch inderdaad. Ben maar even voor de clandestiene optie gegaan en die is stukken beter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gênant indd. Maar wel eerst vragen om een account aan te maken / in te loggen met facebook. Nou, dat was de moeite waard voor het zwarte scherm dat je vervolgens te zien krijgt
commercie > menselijkheidquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ooit 1x van dichtbij gezien. Wedstrijd werd gestaakt. NIemand wilde meer voetballen.
knmbquote:
BIj dit soort acties helpen scheenbeschermers niet, dat helpt misschien wanneer je haaks geraakt word.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
Arme Shaw... dit is ook mijn nachtmerrie bij het voetballen. Daarom speel ik ALTIJD met scheenbeschermers, maar dat houdt zelfs dit niet tegen.
Mwah hoofd leek buitenspel.quote:
Schouder wel, mag je mee scorenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De arm kun je niet buitenspel door staan Hans.
Lees het zelf nog even naquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De arm kun je niet buitenspel door staan Hans.
Probleem is dat die dingen steeds kleiner worden. Weliswaar oersterk, maar bij hangen bij de meeste profvoetballers 20 cm boven de enkel en dan vervolgens maar 15cm lang. En ook minder materiaal rondom de kuit. Moet allemaal zo licht mogelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
Bizar dat de commentator zoiets basaals als de buitenspel regel niet snapt. Ik ken vrouwen die dat snappenquote:
Hij stond dus buitenspel door zijn schouderquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
Je kan alleen buitenspel staan met lichaamsdelen waar je mee mag scoren.
Zo, nu is iedereen weer op de hoogte.
Fijn dat je dat uitlegt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor deze heldere informatie.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
Schouder en hoofd waren buitenspelquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij stond dus buitenspel door zijn schouder
Dan moet je als Fok!er dus altijd 30cm achter je man blijvenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn dat je dat uitlegt.
Dit wisten we namelijk al.
Hij nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bizar dat de commentator zoiets basaals als de buitenspel regel niet snapt. Ik ken vrouwen die dat snappen
Jij hebt slechte ogenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef Keukendrol het volgende:
Ik vind de shirts van beide teams te veel op elkaar lijken.
Tot zover mijn mening.
Speelt verder wel weer verrassend okequote:
We hoeven niet te gaan lopen schelden he!quote:
Dubbel r, dubbel squote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelt verder wel weer verrassend oke
Vuile klootzakquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
We hoeven niet te gaan lopen schelden he!
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
We hoeven niet te gaan lopen schelden he!
Doe eens kalm joh gekquote:
Eh, de commentator zei de arm. Als hij de schouder bedoelde, dan had hij wel de schouder gezegd. Anders is de woordenschat van de commentator gênant, ik weet niet wat erger is.quote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat die de bal speelde
Is totaal niet op z'n niveau van wc 2014. Dikker vooral.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:21 schreef bombmannl het volgende:
Heerlijk om scheiwni weer eens te zien voetballen. Wat een legende
Ik wel, mijn portemonnee niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Had je als seizoenskaarthouder hier niet bij willen zijn Mexi
Bijna goal Brunaquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Door niets en door niemand anders aangeraakt dan de Fransman"
Al kopte Bruma eerst.
Eens, speelt ook steeds beter voor de mensen die elke wedstrijd van hem zien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:21 schreef bombmannl het volgende:
Heerlijk om scheiwni weer eens te zien voetballen. Wat een legende
Waar geef je je geld dan aan uitquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel, mijn portemonnee niet.
Lestienne
dat was Bruma. Dat telt niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Door niets en door niemand anders aangeraakt dan de Fransman"
Al kopte Bruma eerst.
Je weet toch al een half jaar dat PSV CL gaat spelen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel, mijn portemonnee niet.
Lestienne
komt door zijn nieuwe vriendinquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Stringer het volgende:
[..]
Is totaal niet op z'n niveau van wc 2014. Dikker vooral.
Ookal speel je kut, kan je nog wel een legende zijn op basis van het verledenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens, speelt ook steeds beter voor de mensen die elke wedstrijd van hem zien.
SPOILER: wolfsburg - cskaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsja Duitse jeugdSPOILER: wolfsburg - cskaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Donquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er weer, kappen met grof zijn.
Mwah voorhoede is wel zwak, achterin vind ik het eigenlijk wel okequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
Mooie goal.
Psv doet het goed ind ikzelfs Brenet
Ik denk even vanuit zijn hersenpanquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij verdient die achternaam niet.
Ik krijg spontaan een winti van deze goal.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:27 schreef DonRaja het volgende:
Ha mooi, ik kan het juichen nog zien.
Het is je gegundquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:27 schreef DonRaja het volgende:
Ha mooi, ik kan het juichen nog zien.
quote:
Het zal van hem moeten komen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Guardado kan niet mee met dit niveau
Die was gewoon te laat terug, dat kan gebeurenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, Arias stond ook aardig treurig te dekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |