Lees het zelf nog even naquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De arm kun je niet buitenspel door staan Hans.
Probleem is dat die dingen steeds kleiner worden. Weliswaar oersterk, maar bij hangen bij de meeste profvoetballers 20 cm boven de enkel en dan vervolgens maar 15cm lang. En ook minder materiaal rondom de kuit. Moet allemaal zo licht mogelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
Arme Shaw... dit is ook mijn nachtmerrie bij het voetballen. Daarom speel ik ALTIJD met scheenbeschermers, maar dat houdt zelfs dit niet tegen.
Bizar dat de commentator zoiets basaals als de buitenspel regel niet snapt. Ik ken vrouwen die dat snappenquote:
Hij stond dus buitenspel door zijn schouderquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
Je kan alleen buitenspel staan met lichaamsdelen waar je mee mag scoren.
Zo, nu is iedereen weer op de hoogte.
Fijn dat je dat uitlegt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor deze heldere informatie.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
Schouder en hoofd waren buitenspelquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij stond dus buitenspel door zijn schouder
Dan moet je als Fok!er dus altijd 30cm achter je man blijvenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn dat je dat uitlegt.
Dit wisten we namelijk al.
Hij nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bizar dat de commentator zoiets basaals als de buitenspel regel niet snapt. Ik ken vrouwen die dat snappen
Jij hebt slechte ogenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef Keukendrol het volgende:
Ik vind de shirts van beide teams te veel op elkaar lijken.
Tot zover mijn mening.
Speelt verder wel weer verrassend okequote:
We hoeven niet te gaan lopen schelden he!quote:
Dubbel r, dubbel squote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelt verder wel weer verrassend oke
Vuile klootzakquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
We hoeven niet te gaan lopen schelden he!
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
We hoeven niet te gaan lopen schelden he!
Doe eens kalm joh gekquote:
Eh, de commentator zei de arm. Als hij de schouder bedoelde, dan had hij wel de schouder gezegd. Anders is de woordenschat van de commentator gênant, ik weet niet wat erger is.quote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat die de bal speelde
Is totaal niet op z'n niveau van wc 2014. Dikker vooral.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:21 schreef bombmannl het volgende:
Heerlijk om scheiwni weer eens te zien voetballen. Wat een legende
Ik wel, mijn portemonnee niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Had je als seizoenskaarthouder hier niet bij willen zijn Mexi
Bijna goal Brunaquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Door niets en door niemand anders aangeraakt dan de Fransman"
Al kopte Bruma eerst.
Eens, speelt ook steeds beter voor de mensen die elke wedstrijd van hem zien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:21 schreef bombmannl het volgende:
Heerlijk om scheiwni weer eens te zien voetballen. Wat een legende
Waar geef je je geld dan aan uitquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel, mijn portemonnee niet.
Lestienne
dat was Bruma. Dat telt niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Door niets en door niemand anders aangeraakt dan de Fransman"
Al kopte Bruma eerst.
Je weet toch al een half jaar dat PSV CL gaat spelen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel, mijn portemonnee niet.
Lestienne
komt door zijn nieuwe vriendinquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Stringer het volgende:
[..]
Is totaal niet op z'n niveau van wc 2014. Dikker vooral.
Ookal speel je kut, kan je nog wel een legende zijn op basis van het verledenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens, speelt ook steeds beter voor de mensen die elke wedstrijd van hem zien.
SPOILER: wolfsburg - cskaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsja Duitse jeugdSPOILER: wolfsburg - cskaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |