Ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je al een mooie UI gekozen voor mij als de 1-2 valt?
Zie hier maar weinig goede analyses. Kan er best eentje uitschrijven, maar daar heb ik weinig trek in. Toch vertel ik graag wat ik van deze partij vind.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt. op deze analyse zat ik nou echt te wachten.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Hij gebruikt hem toch niet lang meer.
Wat een geweldige UI.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Jij zou die UI erin verwerken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Wie nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Luuk de jong komt schrijnend tekort op dit niveau
Zeker als United niet meer scoort.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Als PSV straks de 2-1 maakt zouden ze zelfs nog kunnen winnen.
Assist 0-1 was ook van hem. Speelt beat aardig verder.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef Replicat het volgende:
Daley Blind helpt z'n landgenoten eens voor de verandering
...Maar dat neemt niet weg dat hij met afstand de zwakste schakel is in iedere verdediging.
Ja, maar die eventuele penalty kan er in, maar ook mis.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Caland het volgende:
PSV kan ook zomaar een penalty krijgen en op 2-1 komen.
neequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Lestienne lijkt heel erg op het woord Lesbienne, toeval?
Lestienne heeft vaak best aardige acties, maar het vervolg is veel te wild en ongecontroleerd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik geniet.
Nog niet echt kansen maar toch. We zijn niet kansloos. Lestienne moet betere voorzetten geven.
Maar je ziet wel duidelijk het verschil in handelingsnelheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |