Ik was niet bang. Maar ik was het zwanger zijn ook zo ongeloofelijk zat, als aangereden had moeten worden om van die zwangerschap af te zijn had ik het ook gedaan.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:21 schreef SaskiaR het volgende:
Zouden er echt mensen zijn die serieus echt helemaal niet bang zijn?
Hier vreesde ik ook voor. Maar toen het eenmaal zo uitkwam was ik eigenlijk alleen maar opgelucht dat het eindelijk tot een einde zou komen. Want ik voelde wel dat ik haar er echt niet uit ging krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:28 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, ik was echt niet bang, ik keek al vanaf het begin uit naar de bevalling (de ervaring, niet dat ik het zwanger zijn toen al zat was). Alleen bang voor dat het op een keizersnede zou uitdraaien. Want in maart of april waren er ineens allemaal ongeplande keizersnedes in het z&g topic.
hier ook net klaar met een lading wasquote:Op woensdag 16 september 2015 22:31 schreef silliegirl het volgende:
Nesteldrang. Ik lag om 21:00 al moe op bed en ineens MOEST ik echt de babykleertjes wassen. Toen moest ik wachten tot de wasmachine klaar was en nu hangt alles op en kan ik weer naar bed.
![]()
Je bent gekquote:Op woensdag 16 september 2015 22:31 schreef silliegirl het volgende:
Nesteldrang. Ik lag om 21:00 al moe op bed en ineens MOEST ik echt de babykleertjes wassen. Toen moest ik wachten tot de wasmachine klaar was en nu hangt alles op en kan ik weer naar bed.
![]()
Mijn hormonen zijn gek jaquote:Op woensdag 16 september 2015 22:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je bent gek![]()
mn lief heeft een paar uur geleden het rolgordijn opgehangen ^_^ weer wat afgestreept van t lijstje. Morgen ga k het bedje schuren en vrijdag komt mn vader behangen en de lamp goed ophangen
Ohhh dat wil ik ookquote:Op woensdag 16 september 2015 21:07 schreef pinquit het volgende:
Oh Razz![]()
je prachtige zoon, wat een mooie foto's
Mijn hormonen zijn zķ gelukkig jongens
[ afbeelding ]
Kijk noueen plekje voor mn beeb
![]()
![]()
![]()
![]()
En t is zo gek, alsof ie er altijd al stond, alsof t zo hoort ofzo. Mijn oma en moeder kwamen allebei op de koffie/thee vanmiddag en ze zagen allebei pas na een half uur ofzo dat de box er stond![]()
zo normaal ofzo.
Oehoehoehoe, hoe zou het met Jagar zijn? Was dit het begin?!quote:Op woensdag 16 september 2015 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
ik had vanavond volgens mij m'n eerste harde buik. Ik moest even stoppen met lopen, want het werd echt heel oncomfortabel hard....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |