Ik was niet bang. Maar ik was het zwanger zijn ook zo ongeloofelijk zat, als aangereden had moeten worden om van die zwangerschap af te zijn had ik het ook gedaan.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:21 schreef SaskiaR het volgende:
Zouden er echt mensen zijn die serieus echt helemaal niet bang zijn?
Hier vreesde ik ook voor. Maar toen het eenmaal zo uitkwam was ik eigenlijk alleen maar opgelucht dat het eindelijk tot een einde zou komen. Want ik voelde wel dat ik haar er echt niet uit ging krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:28 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, ik was echt niet bang, ik keek al vanaf het begin uit naar de bevalling (de ervaring, niet dat ik het zwanger zijn toen al zat was). Alleen bang voor dat het op een keizersnede zou uitdraaien. Want in maart of april waren er ineens allemaal ongeplande keizersnedes in het z&g topic.
hier ook net klaar met een lading wasquote:Op woensdag 16 september 2015 22:31 schreef silliegirl het volgende:
Nesteldrang. Ik lag om 21:00 al moe op bed en ineens MOEST ik echt de babykleertjes wassen. Toen moest ik wachten tot de wasmachine klaar was en nu hangt alles op en kan ik weer naar bed.
![]()
Je bent gekquote:Op woensdag 16 september 2015 22:31 schreef silliegirl het volgende:
Nesteldrang. Ik lag om 21:00 al moe op bed en ineens MOEST ik echt de babykleertjes wassen. Toen moest ik wachten tot de wasmachine klaar was en nu hangt alles op en kan ik weer naar bed.
![]()
Mijn hormonen zijn gek jaquote:Op woensdag 16 september 2015 22:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je bent gek![]()
mn lief heeft een paar uur geleden het rolgordijn opgehangen ^_^ weer wat afgestreept van t lijstje. Morgen ga k het bedje schuren en vrijdag komt mn vader behangen en de lamp goed ophangen
Ohhh dat wil ik ookquote:Op woensdag 16 september 2015 21:07 schreef pinquit het volgende:
Oh Razz![]()
je prachtige zoon, wat een mooie foto's
Mijn hormonen zijn zķ gelukkig jongens
[ afbeelding ]
Kijk noueen plekje voor mn beeb
![]()
![]()
![]()
![]()
En t is zo gek, alsof ie er altijd al stond, alsof t zo hoort ofzo. Mijn oma en moeder kwamen allebei op de koffie/thee vanmiddag en ze zagen allebei pas na een half uur ofzo dat de box er stond![]()
zo normaal ofzo.
Oehoehoehoe, hoe zou het met Jagar zijn? Was dit het begin?!quote:Op woensdag 16 september 2015 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
ik had vanavond volgens mij m'n eerste harde buik. Ik moest even stoppen met lopen, want het werd echt heel oncomfortabel hard....
Stoppen met lopen klinkt best serieus iddquote:Op donderdag 17 september 2015 09:04 schreef elamanilo het volgende:
Razz, wat superfijn
En mooie plaatjes <3
[..]
Oehoehoehoe, hoe zou het met Jagar zijn? Was dit het begin?!
Misschien niet idd. Maar bij mijn tweede had ik behoorlijk vaak harde buiken. Ik ging wel wat langzamer lopen, maar als ik elke keer had moeten stoppen, kwam ik nergens meerquote:Op donderdag 17 september 2015 09:17 schreef pinquit het volgende:
Jaa Jagar is vast aan het bevallenAl klinkt even stoppen met lopen niet als iets geks bij een fikse harde buik vind ik hoor
Ze veranderde in een herdershond?quote:Op donderdag 17 september 2015 09:22 schreef Bloesem. het volgende:
Ik heb over Jagar gedroomd (ze veranderde in een herdershond en niemand mocht dichtbijkomen) dus ik gok ook bevallenOf ze heeft haar laatste lange rustnacht en bevalt vandaag
quote:Op donderdag 17 september 2015 09:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ze veranderde in een herdershond?
quote:Op donderdag 17 september 2015 09:37 schreef Estrys het volgende:
Laat me raden... Een Duitse herder?
Die krijgen anders wel een pup of 8 in een nest hoor! Jagar krijgt geen tweeling toch?quote:Op donderdag 17 september 2015 10:11 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
een herdershond hahahaha hoe kom je er bij
quote:Op donderdag 17 september 2015 09:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Stoppen met lopen klinkt best serieus iddJagarrrr, doe eens updaten?
quote:Op donderdag 17 september 2015 09:22 schreef Bloesem. het volgende:
Ik heb over Jagar gedroomd (ze veranderde in een herdershond en niemand mocht dichtbij komen) dus ik gok ook bevallenOf ze heeft haar laatste lange rustnacht en bevalt vandaag
pfff, anticlimaxquote:Op donderdag 17 september 2015 11:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Niets aan de hand, ik zit rustig te ontbijten!
Nu kan ik nog uitslapen! Ik had me ook om 5 uur kunnen melden, maar na een uurtje lezen in bed weer in slaap gevallen...quote:Op donderdag 17 september 2015 11:43 schreef elamanilo het volgende:
Nog lekker rustig daar dusMorgen iets vroeger melden jij
quote:Op donderdag 17 september 2015 11:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Niets aan de hand, ik zit rustig te ontbijten!
Hihi, je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 17 september 2015 11:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nu kan ik nog uitslapen! Ik had me ook om 5 uur kunnen melden, maar na een uurtje lezen in bed weer in slaap gevallen...
Sorry, dames! Straks weer naar de gyn voor ctg en vruchtwatermeting. Ben benieuwd.
ooooh leuk is dat hč, lekker even zwijmelen bij je kind <3quote:Op donderdag 17 september 2015 12:31 schreef Bloesem. het volgende:
Sticker van de vk en 't mooie snoetje van m'n meisje weer even gezien bij de haLigt ze daar zo te gapen en te slikken en met haar handjes langs haar mondje te wiebelen, ik ben zo verliefd
![]()
![]()
Dat draaien doet de mijne dan weer niet. Maar wel een check voor ingedaald en waggelen.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
ooooh leuk is dat hč, lekker even zwijmelen bij je kind <3
Sillie dat klinkt niet prettig.
Hier draait mini nog veel. Vooral van hoofdligging naar dwars en weer terug. Maar soms ook draait ie door naar stuitligging en dat laatste daar word k echt een beetje misselijk vanDat je baarmoeder zeg maar even alle kanten op goed uitgerekt wordt enzo. En dan net zo lang wroeten met dat hoofd tot ie comfortabel onder mn ribben/maag ligt
ah well.
On the bright side... hij s nog niet ingedaald, ik waggel niet en verder mag k ook niet klagen dus vooruit maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |