Dan ga je toch voor een propedeuse, je zit toch al op het juiste niveau.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb geen diploma hè, heb maar paar vakken examen gedaan
ja nee ook niet echt een diploma, wel overgang van 3 naar 4 havo wat ongeveer op hetzelfde neerkomtquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vmbo toch wel? 21+ test kan geloof ik altijd.
Haha leuk. Ineens harde knal en flits achter pc.. schrok me kapot.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zaten veel spaanse pepers in dat eten dan zeker?
neh fuck die shitquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan ga je toch voor een propedeuse, je zit toch al op het juiste niveau.
aight sry ik hou erover op hhhhquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dit idd
maar heb echt geen zin in al die shit, ik wil gewoon doekoes verdienen
aightquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nee ook niet echt een diploma, wel overgang van 3 naar 4 havo wat ongeveer op hetzelfde neerkomt
uiteindelijk ga je spijt krijgen, maar dat kan ook als je er wel aan begint.. en het niet haalt, maar als je het wel haalt is het zeker voor salarisonderhandelingen gewoon beter dan nietsquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dit idd
dat gebeurde hier gisteravond ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha leuk. Ineens harde knal en flits achter pc.. schrok me kapot.
npquote:
Ja 't geld gaat binnenstromen met dat callcenterbaantje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dit idd
Lekker hoor... met de snuit er in?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal ik een smoothie van varkensvet voor je maken
Propedeuse is minder waard dan mbo 2, dan moet je ook alles halen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uiteindelijk ga je spijt krijgen, maar dat kan ook als je er wel aan begint.. en het niet haalt, maar als je het wel haalt is het zeker voor salarisonderhandelingen gewoon beter daniets
fuck salarisonderhandelingen, ik ben toch niet van plan omquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uiteindelijk ga je spijt krijgen, maar dat kan ook als je er wel aan begint.. en het niet haalt, maar als je het wel haalt is het zeker voor salarisonderhandelingen gewoon beter daniets
Nou aardig van je zegquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja 't geld gaat binnenstromen met dat callcenterbaantje.Ik verdien netto al meer als dp bruto als ie fulltime zou werken.
Jeppquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker hoor... met de snuit er in?
Dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja 't geld gaat binnenstromen met dat callcenterbaantje.Ik verdien netto al meer als dp bruto als ie fulltime zou werken.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik word echt strontziek van die balk...
Ja je schrikt altijd van zo'n dingen, heb ook wel eens aan de stroom gehangen omdat ik dacht dat er geen spanning op stond, die aanname was onjuist dat bleek wel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha leuk. Ineens harde knal en flits achter pc.. schrok me kapot.
ja leuk maar jij staat in een fabriekspand tussen de tokkies productiewerk te doen terwijl ik lekker in een bureaustoel zitquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je moet ook klikken zodat FOK! blijft voortleven.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
nu niet, zo was ik ook, beetje blowen en gewoon werken voor geld in mijn vrije tijd... carrière was voor anderen, maar de laatste 10 jaar ben ik er toch voor gegaan en ach... uiteindelijk ben ik toch blij met allesquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck salarisonderhandelingen, ik ben toch niet van plan omcarrière te gaan maken
dat kan, iedereen is andersquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nu niet, zo was ik ook, beetje blowen en gewoon werken voor geld in mijn vrije tijd... carrière was voor anderen, maar de laatste 10 jaar ben ik er toch voor gegaan en ach... uiteindelijk ben ik toch blij met alles
Ja mja, als pc naar zn gootje gaat dan is dat een flink bedrag. Heb geen 400 euro pc.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja je schrikt altijd van zo'n dingen, heb ook wel eens aan de stroom gehangen omdat ik dacht dat er geen spanning op stond, die aanname was onjuist dat bleek wel.
Mexicano™Smoothie©quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal ik een smoothie van varkensvet voor je maken
lkkrquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:41 schreef Toto69 het volgende:
ik heb runderhamburgertjes met aardappeltjes en dopwewrtjes
Tokkies zijn wel leuk om mee te werken als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja leuk maar jij staat in een fabriekspand tussen de tokkies productiewerk te doen terwijl ik lekker in een bureaustoel zit
als we toch zo gaan beginnen
"Hoeveel indirecte bedpartners heb je?" staat er in de balk...
Nou, soms 1... als ze uit bed valt.
Hahaha. Haha. Etc.
hahahahahquote:
laatst zat je er nog over te jankenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tokkies zijn wel leuk om mee te werken als ik eerlijk ben.![]()
Alleen tokkies met fatsoen. Oh wacht..quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tokkies zijn wel leuk om mee te werken als ik eerlijk ben.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:42 schreef remi1986 het volgende:
Sites van de overheid, wat werkt dat toch weer altijd goed
[ afbeelding ]
Powernapje, thuis wat oefeningen doen en verslagje tikken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:41 schreef -supergirl- het volgende:
Twijfel..... powernapje doen of niet? Ik heb vanavond twee dingen op schema. Naar de gym & nog een verslagje voor school afronden. Maar ik ben ook wel een beetje moe. Weet nog nie in welke volgorde ik het zal doen.
teringquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
FB / Hoe kan je de oude lay-out terugzetten?
ja maar dat hoeft voor mij allemaal helemaal nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:43 schreef Crip het volgende:
Achja maar je kan altijd hogerop komen in een bedrijf, mijn broer was ook begonnen met callcenter en zit nu tussen de HBO en WO peeps in ICT.
Als je hard genoeg werkt en jezelf bewijst kan veel hoor DP.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:43 schreef Crip het volgende:
Achja maar je kan altijd hogerop komen in een bedrijf, mijn broer was ook begonnen met callcenter en zit nu tussen de HBO en WO peeps in ICT.
Als je hard genoeg werkt en jezelf bewijst kan veel hoor DP.
Wanneer zat ik erover te janken dan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
laatst zat je er nog over te janken
Als je onderop begint bij een groot bedrijf kan werkervaring en doorzettingsvermogen voor veel zorgen hoor. Vooral als je goed zit bij je bazen.quote:
weet ik veel ergens hier in de scquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wanneer zat ik erover te janken dan?Zit nu trouwens in 'n ander team, is beter.
![]()
Maar eigenlijk ben ik gewoon jaloers want ik mocht toen niet bij 'n callcenter beginnen, was niet geschikt voor dat werk.![]()
nou dan ga ik iig met je meequote:Op dinsdag 15 september 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik denk dikke doei tot over 90 maanden
Ja, maar hard werken en deadprez.. daar gaat wat fout. Verder kan je gelijk hebben, maar vragen ze uiteindelijk gewoon dat je papieren haalt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je onderop begint bij een groot bedrijf kan werkervaring en doorzettingsvermogen voor veel zorgen hoor. Vooral als je goed zit bij je bazen.
Alsof je daar vakantie voor krijgtquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik denk dikke doei tot over 90 maanden
mij nu een week graagquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
awh popjeik ga gewoon uit dank een half uur lief tegen je doen
Werkervaring moet je ergens opdoen, callcenter kan wel goed zijn om mee te beginnen, ligt eraan wat voor callcenter het is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je onderop begint bij een groot bedrijf kan werkervaring en doorzettingsvermogen voor veel zorgen hoor. Vooral als je goed zit bij je bazen.
f5quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:45 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is dat gezeik over die lay-out allemaal? Bij mij is er niets veranderd.
mobiel is er niks veranderd volgens mijquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:45 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is dat gezeik over die lay-out allemaal? Bij mij is er niets veranderd.
In de zorg zijn zulke dingen noodzakelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar hard werken en deadprez.. daar gaat wat fout. Verder kan je gelijk hebben, maar vragen ze uiteindelijk gewoon dat je papieren haalt.
In de zorg is dat zelfs.. lekker relevant als je ouderen schoon moet boenen.
Die sadisten pesten graag de grootste groep users, de autistenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:47 schreef JimmyDean het volgende:
WWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
WTF IS ER GEBEURTTT!@12!!?@!@1E
Jep vooral als er doorgroei mogelijkheid is in hetzelfde bedrijfquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Werkervaring moet je ergens opdoen, callcenter kan wel goed zijn om mee te beginnen, ligt eraan wat voor callcenter het is.
ik was al bezig met typen voordat dp reageerde vieze HOERRRRRRquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een meeloper, dikke kever
Srry, ben van slag.quote:
Erg dit, vreselijk afschuwelijk. de horror.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die sadisten pesten graag de grootste groep users, de autisten
awh moppie nouquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was al bezig met typen voordat dp reageerde vieze HOERRRRRR
Ik dacht een grap over foute begeleiders en de baas van FOK!. Snapte het al nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
reageer eens op mijn en Jimmy's quotes johquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eea staat erquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:51 schreef Crip het volgende:
''Eaa'', Danny word zelf ook blind van de nieuwe layout.
wat denk je zelfquote:
Na een maand wennen en elektroshocksquote:
eyy. Nee gewoon niet zoveel online geweest laatste tijd, heb iedere avond die hard zitten gamenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vast nooit meer![]()
En hoi DP, gelukkig ben je niet dood zoals ik dacht.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Na een maand wennen en elektroshocks
a clockwork orangequote:
welke game was het ook alweer?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
eyy. Nee gewoon niet zoveel online geweest laatste tijd, heb iedere avond die hard zitten gamen
scherp weerquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:54 schreef Neverknown het volgende:
Nog een paar posts en dan sluit dit topic automatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |