Dan ga je toch voor een propedeuse, je zit toch al op het juiste niveau.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb geen diploma hè, heb maar paar vakken examen gedaan
ja nee ook niet echt een diploma, wel overgang van 3 naar 4 havo wat ongeveer op hetzelfde neerkomtquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vmbo toch wel? 21+ test kan geloof ik altijd.
Haha leuk. Ineens harde knal en flits achter pc.. schrok me kapot.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zaten veel spaanse pepers in dat eten dan zeker?
neh fuck die shitquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan ga je toch voor een propedeuse, je zit toch al op het juiste niveau.
aight sry ik hou erover op hhhhquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dit idd
maar heb echt geen zin in al die shit, ik wil gewoon doekoes verdienen
aightquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nee ook niet echt een diploma, wel overgang van 3 naar 4 havo wat ongeveer op hetzelfde neerkomt
uiteindelijk ga je spijt krijgen, maar dat kan ook als je er wel aan begint.. en het niet haalt, maar als je het wel haalt is het zeker voor salarisonderhandelingen gewoon beter dan nietsquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dit idd
dat gebeurde hier gisteravond ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha leuk. Ineens harde knal en flits achter pc.. schrok me kapot.
npquote:
Ja 't geld gaat binnenstromen met dat callcenterbaantje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dit idd
Lekker hoor... met de snuit er in?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal ik een smoothie van varkensvet voor je maken
Propedeuse is minder waard dan mbo 2, dan moet je ook alles halen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uiteindelijk ga je spijt krijgen, maar dat kan ook als je er wel aan begint.. en het niet haalt, maar als je het wel haalt is het zeker voor salarisonderhandelingen gewoon beter daniets
fuck salarisonderhandelingen, ik ben toch niet van plan omquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uiteindelijk ga je spijt krijgen, maar dat kan ook als je er wel aan begint.. en het niet haalt, maar als je het wel haalt is het zeker voor salarisonderhandelingen gewoon beter daniets
Nou aardig van je zegquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja 't geld gaat binnenstromen met dat callcenterbaantje.Ik verdien netto al meer als dp bruto als ie fulltime zou werken.
Jeppquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker hoor... met de snuit er in?
Dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja 't geld gaat binnenstromen met dat callcenterbaantje.Ik verdien netto al meer als dp bruto als ie fulltime zou werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |