aight is cool broquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zullen wij samen iedere maand een lot kopen en als we dan jackpot hebben 50/50 splitten
als we dan gwn bij onze ouders blijven wonen hoeven we niet meer te werken
ben ik allang weer mee gestopt manquote:
kun jij als je het niet erg vindt de eerste paar loten zelf betalen, dan splitten we het wel 55-45quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben ik allang weer mee gestopt man
Ja maar callcenter... voor de rest van je leven?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:35 schreef deadprez het volgende:
paar certificaten gehaald vorig jaar en toen vond ik het wel weer leuk geweest met school
Op welk niveau?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:35 schreef deadprez het volgende:
paar certificaten gehaald vorig jaar en toen vond ik het wel weer leuk geweest met school
is toch niet meteen voor de rest van mijn levenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar callcenter... voor de rest van je leven?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk dat de kaften van zijn readers op waren
havoquote:
Jeweet, LOBI, toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
is toch niet meteen voor de rest van mijn leven
en boeie laat mij
preciesquote:
ik heb geen diploma hè, heb maar paar vakken examen gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm doe je dan geen hbo opleiding, is zonde van je diploma.
Hij kan sowieso aan hbo beginnen he, 21 geweestquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Zaten veel spaanse pepers in dat eten dan zeker?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Voeding gisteren ontploft.. wtfGelukkig is alles nu weer in orde en is de rest nog heel.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
vmbo toch wel? 21+ test kan geloof ik altijd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb geen diploma hè, heb maar paar vakken examen gedaan
en dit iddquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij kan sowieso aan hbo beginnen he, 21 geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |