Mooi, dan ga ik snel nog even wat eten in elkaar prakkenquote:
niet al goddelijke knoflook-rozemarijn-zalm uit de oven op hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik snel nog even wat eten in elkaar prakken
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:22 schreef Der_Mann het volgende:
jongens er is iets mis met mijn FOK!, is ineens allemaal keilelijk enzo
hoe kan ik dat fixen?
quote:
fok is internet 5.0 geworden en weerspiegelt nu je uiterlijk, jammer johquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:22 schreef Der_Mann het volgende:
jongens er is iets mis met mijn FOK!, is ineens allemaal keilelijk enzo
hoe kan ik dat fixen?
Oké, nou welkom danquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan de uitlogknop niet meer vinden, sorry
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:24 schreef Der_Mann het volgende:
alle fatsoenlijke fora hebben gewoon een optie in de settings dat je terug kunt gaan naar de vorige layout als je de nieuwe niet tof vindt. dat zouden ze hier ook wel hebben gedaan, toch?
even kijken in de settings hoor
haha logisch ingericht huisquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:01 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil gvd koken, maar kan de keuken niet in omdat je dan door de badkmaer moet en iemand is aan t douche
ok tot zo .. koffie staat klaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik rij een busje voor je deur he
wat?quote:
ah koelquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ok tot zo .. koffie staat klaar
en wie ben jij?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aldus de remi van het stel.
nee want het ziet er niet uitquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, kan je de nieuwe layout hendelen?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan je eindelijk eens nagaan hoe je vriendin zich voelt
merken we vanzelf wel hèquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:27 schreef Der_Mann het volgende:
mag je de nieuwe layout eigenlijk wel beledigen of ga je dan 3 maanden op vakantie
ja want die zijn er nog niet genoegquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik stel voor dat jij het voor ons gaat testen, maak eens een topic aan in FB
dit is totaal nutteloosquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:28 schreef remi1986 het volgende:
wees blij dat ze iig nog aan het forum werken. Vorige week waren jullei bang dat FOK! ging sluiten
Oja, nu gaat FOK! het ineens helemaal redden. Layout verandert alles.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:28 schreef remi1986 het volgende:
wees blij dat ze iig nog aan het forum werken. Vorige week waren jullei bang dat FOK! ging sluiten
werken aan een lelijke nieuwe layout ipv ideeën verzinnen om meer bezoekers te trekken is time well spent jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:28 schreef remi1986 het volgende:
Maar het is nu wel mooi één geheel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
werken aan een lelijke nieuwe layout ipv ideeën verzinnen om meer bezoekers te trekken is time well spent ja
ja weet ik veel ik kom alleen in de SCquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja want die zijn er nog niet genoeg
ik kan begrijpen dat ze het gelijk willen trekken met de FP. Dat is programmeertechnisch veel makkelijker als je straks kleine dingen op beide sites tegelijk wil veranderenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is totaal nuttelooshet zag er prima uit en werkte gewoon perfect
woehoequote:Op dinsdag 15 september 2015 18:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar het is nu wel mooi één geheel.
ja goed, dat snap ik ook wel idd, maar volgens mij was danny bezig om het forum echt compleet opnieuw te bouwenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik kan begrijpen dat ze het gelijk willen trekken met de FP. Dat is programmeertechnisch veel makkelijker als je straks kleine dingen op beide sites tegelijk wil veranderen
ZE MOTTE GVD GEWOON NIKS VERANDEREN OP HET AUTISTENFORUM VAN NEDERLAND STELLETJE SADISTENquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik kan begrijpen dat ze het gelijk willen trekken met de FP. Dat is programmeertechnisch veel makkelijker als je straks kleine dingen op beide sites tegelijk wil veranderen
ik heb geen idee wat je hiermee bedoeltquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is nu de bedoeling dat je op teksten in de feed klikt.
Dat je op je voer klikt denk ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt
die troep waar je links naar fp shit zietquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HAHAHAA GELUKKIG ZIJN JOUW KUTPOSTS HETZELFDE GEBLEVENquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat je op je voer klikt denk ik
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nondeju dat had ik nog niet eens gemerktquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
die troep waar je links naar fp shit ziet
krijg toch grafaids pokkebollequote:Op dinsdag 15 september 2015 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HAHAHAA GELUKKIG ZIJN JOUW KUTPOSTS HETZELFDE GEBLEVEN
GODVERDOMME
naja ik vind het wel wat hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja goed, dat snap ik ook wel idd, maar volgens mij was danny bezig om het forum echt compleet opnieuw te bouwen
en als dat dit niet is, is nu de layout veranderen wel nogal nutteloos
net was het nog ergerquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nondeju dat had ik nog niet eens gemerkt
even kijken of de TR knop nog op dezelfde manier werktquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
krijg toch grafaids pokkebolle
dat kanquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja ik vind het wel wat hebben
ja ebolaquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja ik vind het wel wat hebben
nee want het is werkquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is dat wel iets voor jou, DP... callcenter?
De keuze ging tussen productiewerk of chill zitten en wat bellen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is dat wel iets voor jou, DP... callcenter?
dit jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De keuze ging tussen productiewerk of chill zitten en wat bellen.
ja heb weinig keus hèquote:
zullen wij samen iedere maand een lot kopen en als we dan jackpot hebben 50/50 splittenquote:
aight is cool broquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zullen wij samen iedere maand een lot kopen en als we dan jackpot hebben 50/50 splitten
als we dan gwn bij onze ouders blijven wonen hoeven we niet meer te werken
ben ik allang weer mee gestopt manquote:
kun jij als je het niet erg vindt de eerste paar loten zelf betalen, dan splitten we het wel 55-45quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben ik allang weer mee gestopt man
Ja maar callcenter... voor de rest van je leven?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:35 schreef deadprez het volgende:
paar certificaten gehaald vorig jaar en toen vond ik het wel weer leuk geweest met school
Op welk niveau?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:35 schreef deadprez het volgende:
paar certificaten gehaald vorig jaar en toen vond ik het wel weer leuk geweest met school
is toch niet meteen voor de rest van mijn levenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar callcenter... voor de rest van je leven?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk dat de kaften van zijn readers op waren
havoquote:
Jeweet, LOBI, toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
is toch niet meteen voor de rest van mijn leven
en boeie laat mij
preciesquote:
ik heb geen diploma hè, heb maar paar vakken examen gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm doe je dan geen hbo opleiding, is zonde van je diploma.
Hij kan sowieso aan hbo beginnen he, 21 geweestquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Zaten veel spaanse pepers in dat eten dan zeker?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Voeding gisteren ontploft.. wtfGelukkig is alles nu weer in orde en is de rest nog heel.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
vmbo toch wel? 21+ test kan geloof ik altijd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb geen diploma hè, heb maar paar vakken examen gedaan
en dit iddquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij kan sowieso aan hbo beginnen he, 21 geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |