quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:42 schreef BlueMage het volgende:
Ik vond veel veranderingen op FOK! in het verleden die de boel overzichtelijker maakten helemaal prima maar dit is gewoon weer 'n zooitje en als je d'r wat van zegt mag je drie maanden vakantie houden, minimaal.
ik vind het wel makkelijk en mooi, leuk gedaan daanny! Topper!quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:42 schreef BlueMage het volgende:
Ik vond veel veranderingen op FOK! in het verleden die de boel overzichtelijker maakten helemaal prima maar dit is gewoon weer 'n zooitje en als je d'r wat van zegt mag je drie maanden vakantie houden, minimaal.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het wel makkelijk en mooi, leuk gedaan daanny! Topper!
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het wel makkelijk en mooi, leuk gedaan daanny! Topper!
idd jammer dat sommige users in de nieuwe layout mee zijn gegaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben op een paar puntjes na tevreden met de nieuwe layout
kom met betere lyrics danquote:
raar, ik heb een grijze achtergrondquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:45 schreef Neverknown het volgende:
WTF IS DIT VOOR EEN AIDS LAYOUT?
IK HEB EEN ZWARTE ACHTERGROND?
aids en zwartquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:45 schreef Neverknown het volgende:
dit riekt naar racismequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:45 schreef Neverknown het volgende:
haha, terechtquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:46 schreef deadprez het volgende:
Wtf ik krijg text only niet mer uit
om je woorden zal het niet zijn neequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:47 schreef McNulty het volgende:
Mijn bazige UI knalt er wel beter uit nu.
ziet er soepel uit, jongequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:47 schreef deadprez het volgende:
En kan took niet posten op text only due zit nu gedwongen mobiel
ja ik kan echt niet typen mobielquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ziet er soepel uit, jonge
komt omdat wij als westerse wereld steeds meer naar het z grondmotief neigen ipv naar het a grondmotiefquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
ach ja toen de fp online ging was ook iedereen klagen, Danny luistert daar ws toch niet naar
Ff naar "opties" gaan en dan kun je weer de "nieuwe" look erop zetten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:46 schreef deadprez het volgende:
Wtf ik krijg text only niet mer uit
yeh maar had over het hoofd gezien dat je dat in text only ook moet bevestigen, normaal worden settings automatisch opgeslagen dus vandaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ff naar "opties" gaan en dan kun je weer de "nieuwe" look erop zetten.
is nog ergere aidsquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:53 schreef BlueMage het volgende:
Lueken tip van mij he dat text only?!
wtfquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:54 schreef Remqo het volgende:
Zelfs foutmeldingen als ik een subforum aanklik, wat is deze
Nee ik ook niet, maar gezien de ervaringen in het verleden vrees ik dat dit dus is hoe het eruit blijft zien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:53 schreef deadprez het volgende:
maar hopelijk is dit ook niet hoe de layout blijft want ik vind het er echt niet uitzien
als die meescrollende nieuwsbalk weggaat ben ik al iets tevredenerquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar gezien de ervaringen in het verleden vrees ik dat dit dus is hoe het eruit blijft zien.
iddquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt omdat wij als westerse wereld steeds meer naar het z grondmotief neigen ipv naar het a grondmotief
Ben je nog viesmad?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
als die meescrollende nieuwsbalk weggaat ben ik al iets tevredener
TRquote:
waarover was ik viesmad?quote:
PANIEKKKKKKKKKKKKKKKKquote:
ik ben altijd mad over israhellquote:
saaiquote:
merk er niks vanquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Knap irritant die flash balk...
Haha, ja, maar jij loopt altijd met een plank voor je kop ahahaha heuheuheu.quote:
gaat goed allemaalquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:59 schreef Remqo het volgende:
Terug naar de oude settings.
"Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten"
Krijg vlekken
ik sloop jequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haha, ja, maar jij loopt altijd met een plank voor je kop ahahaha heuheuheu.
jaquote:
wat, nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is voor de bijstand of zo?
Wordt er meer gepost. Layout succesvol.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
ach ja toen de fp online ging was ook iedereen klagen, Danny luistert daar ws toch niet naar
ik zie mezelfquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
mensen die geen printmodus
[ afbeelding ]
WOOOOW!!!!quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk eens in de spiegel
Awh dank jequote:Op dinsdag 15 september 2015 18:17 schreef HPLC het volgende:
Ach, ik vind het wel meevallen eigenlijk
Ja wat!!!! heb ik het weer gedaan... altijd op nazi's haten he, lulquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Allemaal de schuld van WCH dus.
muhahahahaquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja wat!!!! heb ik het weer gedaan... altijd op nazi's haten he, lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |