Nee ik ook niet, maar gezien de ervaringen in het verleden vrees ik dat dit dus is hoe het eruit blijft zien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:53 schreef deadprez het volgende:
maar hopelijk is dit ook niet hoe de layout blijft want ik vind het er echt niet uitzien
als die meescrollende nieuwsbalk weggaat ben ik al iets tevredenerquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar gezien de ervaringen in het verleden vrees ik dat dit dus is hoe het eruit blijft zien.
iddquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt omdat wij als westerse wereld steeds meer naar het z grondmotief neigen ipv naar het a grondmotief
Ben je nog viesmad?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
als die meescrollende nieuwsbalk weggaat ben ik al iets tevredener
TRquote:
waarover was ik viesmad?quote:
PANIEKKKKKKKKKKKKKKKKquote:
ik ben altijd mad over israhellquote:
saaiquote:
merk er niks vanquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Knap irritant die flash balk...
Haha, ja, maar jij loopt altijd met een plank voor je kop ahahaha heuheuheu.quote:
gaat goed allemaalquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:59 schreef Remqo het volgende:
Terug naar de oude settings.
"Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten"
Krijg vlekken
ik sloop jequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haha, ja, maar jij loopt altijd met een plank voor je kop ahahaha heuheuheu.
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |