abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156113464
Hi,

Ik ben een jongen van 17 jaar. Ik ben geïnteresseerd in oudere vrouwen, maar ik vraag me hierbij wel af of dit raar is? Zo heb ik eerder diepgaande gesprekken gehad met een oudere vrouw en ik weet dat ik me daarbij heel goed voelde,ook omdat ik begrepen word. Ik voel mezelf al redelijk volwassen (of dit ook zo is, is een tweede), en ik denk dat ik me daarom ook eerder aangetrokken voel tot oudere vrouwen.

En het is niet zo dat ik alleen op oudere vrouwen val, maar ik merk dat ik sneller iemand aantrekkelijk vind die ouder is dan ik.

Ik hoor er niet vaak iets over dus ik vraag het me toch af wat dit is? Is dit normaal? Komt dit vaak voor? Genoeg vragen waarmee ik toch wel zit.
pi_156113591
Old Bag Syndrome
pi_156113620
Wat versta je onder oudere vrouwen? Ik kan me best voorstellen dat een jongen van 17 of 18 een vrouw van dertig interessant vindt - sterker nog, dat heb ik zelf ook regelmatig meegemaakt. Maar als je graag langsgaat in het bejaardentehuis om daar chickies op te pikken vind ik het een wata nder verhaal.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_156113956
ee zo raar is dit niet, had en heb ik zelf ook. Misschien komt het door je leeftijd dat dit interessanter lijkt?
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_156114100
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:02 schreef aquawoman het volgende:
Wat versta je onder oudere vrouwen? Ik kan me best voorstellen dat een jongen van 17 of 18 een vrouw van dertig interessant vindt - sterker nog, dat heb ik zelf ook regelmatig meegemaakt. Maar als je graag langsgaat in het bejaardentehuis om daar chickies op te pikken vind ik het een wata nder verhaal.
Ligt aan de vrouw zelf denk ik. In de dertig en misschien begin 40.

Kijk ook eerder naar een mooie vrouw van 30 dan naar meisjes van 18.
pi_156123747
Het wijkt af van de norm in ieder geval. Biologisch gezien vallen mannen op jonge vrouwen, want dan zijn ze het meest vruchtbaar.
pi_156124720
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:38 schreef Jaeger85 het volgende:
Het wijkt af van de norm in ieder geval. Biologisch gezien vallen mannen op jonge vrouwen, want dan zijn ze het meest vruchtbaar.
Dat kan kloppen. Iedereen werkt anders, merk ik aan mezelf. Maar dit maakt het toch niet meteen apart of vreemd?
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:57:27 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156124797
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:56 schreef Skizophrenia het volgende:

[..]

Dat kan kloppen. Iedereen werkt anders, merk ik aan mezelf. Maar dit maakt het toch niet meteen apart of vreemd?
Toch wel. Maar is dat erg?
The love you take is equal to the love you make.
pi_156125415
Je bent zoals je bent. En er zijn ook vrouwen voor jou; Google maar op 'cougar gezocht'.
pi_156126225
R&P
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:24:17 #11
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_156126435
Je kan het ook andersom bekijken. Jij vind jezelf behoorlijk volwassen. Vrouwen zijn geestelijk volwassener dan mannen van eenzelfde leeftijd. Je kan goede gesprekken met haar voeren...

Wat zegt het over een oudere vrouw als jij eigenlijk helemaal niet zo volwassen bent? ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_156126588
Maakt niet uit. Vind de oudere vrouwen ook wel aantrekkelijk vaak ook een stuk minder arrogant.
pi_156127075
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:07 schreef Kaashapje het volgende:
Je bent zoals je bent. En er zijn ook vrouwen voor jou; Google maar op 'cougar gezocht'.
Dat is toch fijn om te horen. Maar herken(de) jij jezelf hier niet in? Bijvoorbeeld dat je wanneer je jonger was- toch geneigd was om naar oudere vrouwen te kijken? En was er ook sprake van enige vorm van interesse?

Begin me nu toch af te vragen of er meerdere mensen zijn die hetzelfde hebben.
pi_156127847
Ik herken mezelf er niet in, maar ken mensen die dat ook hebben. Is toch een kwestie van gevoel en smaak, dat is voor iedereen anders.

De ene valt op jong, de ander op oud, de ene om het andere geslacht, de ander op hetzelfde geslacht.
pi_156127878
Haha ik heb dat meer een paar jaar naar beneden. 16/17 :P

Ik neem aan dat er wel genoeg vrouwen uit die leeftijdscategorie zijn die zo'n "toy-boy" willen proberen. Hehe. ;)
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_156128023
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:47 schreef PausNicolaas het volgende:

Ik neem aan dat er wel genoeg vrouwen uit die leeftijdscategorie zijn die zo'n "toy-boy" willen proberen. Hehe. ;)
Flauw dat oude vrouwen met ern toyboy geen probleem is maar dat jouw situatie als pedofilie wordt bestempeld :P. Ik heb/had dat trouwens ook hoor. Maar ze worden vanzelf ouder :P.
pi_156128137
Ik val op jong en oud. Echt raar is dat niet volgens mij.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_156128148
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef Kaashapje het volgende:

[..]

Flauw dat oude vrouwen met ern toyboy geen probleem is maar dat jouw situatie als pedofilie wordt bestempeld :P. Ik heb/had dat trouwens ook hoor. Maar ze worden vanzelf ouder :P.
Haha.
Het probleem is eerder dat ik simpelweg geen contact (meer) heb met meisjes die zo oud zijn.
Wat moet ik daarmee doen? :P
pi_156128428
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:53 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Haha.
Het probleem is eerder dat ik simpelweg geen contact (meer) heb met meisjes die zo oud zijn.
Wat moet ik daarmee doen? :P
Je opnieuw inschrijven voor het examenjaar op Mavo niveau, en volgend jaar doorstromen naar het Havo examenjaar :P.
pi_156128829
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef Kaashapje het volgende:

[..]

Je opnieuw inschrijven voor het examenjaar op Mavo niveau, en volgend jaar doorstromen naar het Havo examenjaar :P.
Kerel ik zit al in mijn tweede jaar op de universiteit :P
Whahaha en nu dan?
  dinsdag 15 september 2015 @ 23:10:28 #21
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_156128841
Waarom probeer je je gedachtes eerst niet uit in de scheur van een bank?
Waar gaat het toch heen met de wereld....
pi_156129422
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:47 schreef PausNicolaas het volgende:

Denk dat de meeste vrouwen er zich eerder voor schamen. :P

Mannen met jonge vrouwen hoor je vaker iig.
pi_156129540
Mja, wat is "ouder" ik vind mooie vrouwen van oudere leeftijd altijd wel heel mooi... Die vallen mij eigenlijk ook wat meer op dan de vrouwen van mijn eigen leeftijd. Dan moet je denken aan vrouwen van rond de 30-40 vs vrouwen van 20-25.

Volgens mijn gevoel zijn de mooie vrouwen van 20-25 wat kouder dan de oudere vrouwen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_156131515
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:58 schreef Skizophrenia het volgende:
Hi,

Ik ben een jongen van 17 jaar. Ik ben geïnteresseerd in oudere vrouwen, maar ik vraag me hierbij wel af of dit raar is? Zo heb ik eerder diepgaande gesprekken gehad met een oudere vrouw en ik weet dat ik me daarbij heel goed voelde,ook omdat ik begrepen word. Ik voel mezelf al redelijk volwassen (of dit ook zo is, is een tweede), en ik denk dat ik me daarom ook eerder aangetrokken voel tot oudere vrouwen.

En het is niet zo dat ik alleen op oudere vrouwen val, maar ik merk dat ik sneller iemand aantrekkelijk vind die ouder is dan ik.

Ik hoor er niet vaak iets over dus ik vraag het me toch af wat dit is? Is dit normaal? Komt dit vaak voor? Genoeg vragen waarmee ik toch wel zit.
In de zin dat het niet de meest voorkomende voorkeur is, kan je het raar noemen. Maar je kan het ook omschrijven als een type waar je op valt. Zo lang jij en zij er tevreden mee zijn, geen probleem toch?
pi_156131560
quote:
12s.gif Op woensdag 16 september 2015 00:42 schreef Gray het volgende:
Zo lang jij en zij er tevreden mee zijn, geen probleem toch?
Je kansen zijn denk ik wel een flink stukje lager om een vrouw van +10 jaar te fixen op je 20-25e.
Sowieso dat geen van de partijen er iets serieus in ziet maar dat is niet erg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')