Ligt aan de vrouw zelf denk ik. In de dertig en misschien begin 40.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:02 schreef aquawoman het volgende:
Wat versta je onder oudere vrouwen? Ik kan me best voorstellen dat een jongen van 17 of 18 een vrouw van dertig interessant vindt - sterker nog, dat heb ik zelf ook regelmatig meegemaakt. Maar als je graag langsgaat in het bejaardentehuis om daar chickies op te pikken vind ik het een wata nder verhaal.
Dat kan kloppen. Iedereen werkt anders, merk ik aan mezelf. Maar dit maakt het toch niet meteen apart of vreemd?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:38 schreef Jaeger85 het volgende:
Het wijkt af van de norm in ieder geval. Biologisch gezien vallen mannen op jonge vrouwen, want dan zijn ze het meest vruchtbaar.
Toch wel. Maar is dat erg?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:56 schreef Skizophrenia het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Iedereen werkt anders, merk ik aan mezelf. Maar dit maakt het toch niet meteen apart of vreemd?
Dat is toch fijn om te horen. Maar herken(de) jij jezelf hier niet in? Bijvoorbeeld dat je wanneer je jonger was- toch geneigd was om naar oudere vrouwen te kijken? En was er ook sprake van enige vorm van interesse?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:07 schreef Kaashapje het volgende:
Je bent zoals je bent. En er zijn ook vrouwen voor jou; Google maar op 'cougar gezocht'.
Flauw dat oude vrouwen met ern toyboy geen probleem is maar dat jouw situatie als pedofilie wordt bestempeldquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:47 schreef PausNicolaas het volgende:
Haha ik heb dat meer een paar jaar naar beneden. 16/17
Ik neem aan dat er wel genoeg vrouwen uit die leeftijdscategorie zijn die zo'n "toy-boy" willen proberen. Hehe.
Haha.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Flauw dat oude vrouwen met ern toyboy geen probleem is maar dat jouw situatie als pedofilie wordt bestempeld. Ik heb/had dat trouwens ook hoor. Maar ze worden vanzelf ouder
.
Je opnieuw inschrijven voor het examenjaar op Mavo niveau, en volgend jaar doorstromen naar het Havo examenjaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Haha.
Het probleem is eerder dat ik simpelweg geen contact (meer) heb met meisjes die zo oud zijn.
Wat moet ik daarmee doen?
Kerel ik zit al in mijn tweede jaar op de universiteitquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Je opnieuw inschrijven voor het examenjaar op Mavo niveau, en volgend jaar doorstromen naar het Havo examenjaar.
Denk dat de meeste vrouwen er zich eerder voor schamen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:47 schreef PausNicolaas het volgende:
Haha ik heb dat meer een paar jaar naar beneden. 16/17
Ik neem aan dat er wel genoeg vrouwen uit die leeftijdscategorie zijn die zo'n "toy-boy" willen proberen. Hehe.
In de zin dat het niet de meest voorkomende voorkeur is, kan je het raar noemen. Maar je kan het ook omschrijven als een type waar je op valt. Zo lang jij en zij er tevreden mee zijn, geen probleem toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:58 schreef Skizophrenia het volgende:
Hi,
Ik ben een jongen van 17 jaar. Ik ben geïnteresseerd in oudere vrouwen, maar ik vraag me hierbij wel af of dit raar is? Zo heb ik eerder diepgaande gesprekken gehad met een oudere vrouw en ik weet dat ik me daarbij heel goed voelde,ook omdat ik begrepen word. Ik voel mezelf al redelijk volwassen (of dit ook zo is, is een tweede), en ik denk dat ik me daarom ook eerder aangetrokken voel tot oudere vrouwen.
En het is niet zo dat ik alleen op oudere vrouwen val, maar ik merk dat ik sneller iemand aantrekkelijk vind die ouder is dan ik.
Ik hoor er niet vaak iets over dus ik vraag het me toch af wat dit is? Is dit normaal? Komt dit vaak voor? Genoeg vragen waarmee ik toch wel zit.
Je kansen zijn denk ik wel een flink stukje lager om een vrouw van +10 jaar te fixen op je 20-25e.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:42 schreef Gray het volgende:
Zo lang jij en zij er tevreden mee zijn, geen probleem toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |