en wie ben jij?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aldus de remi van het stel.
nee want het ziet er niet uitquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, kan je de nieuwe layout hendelen?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan je eindelijk eens nagaan hoe je vriendin zich voelt
merken we vanzelf wel hèquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:27 schreef Der_Mann het volgende:
mag je de nieuwe layout eigenlijk wel beledigen of ga je dan 3 maanden op vakantie
ja want die zijn er nog niet genoegquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik stel voor dat jij het voor ons gaat testen, maak eens een topic aan in FB
dit is totaal nutteloosquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:28 schreef remi1986 het volgende:
wees blij dat ze iig nog aan het forum werken. Vorige week waren jullei bang dat FOK! ging sluiten
Oja, nu gaat FOK! het ineens helemaal redden. Layout verandert alles.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:28 schreef remi1986 het volgende:
wees blij dat ze iig nog aan het forum werken. Vorige week waren jullei bang dat FOK! ging sluiten
werken aan een lelijke nieuwe layout ipv ideeën verzinnen om meer bezoekers te trekken is time well spent jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:28 schreef remi1986 het volgende:
Maar het is nu wel mooi één geheel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
werken aan een lelijke nieuwe layout ipv ideeën verzinnen om meer bezoekers te trekken is time well spent ja
ja weet ik veel ik kom alleen in de SCquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja want die zijn er nog niet genoeg
ik kan begrijpen dat ze het gelijk willen trekken met de FP. Dat is programmeertechnisch veel makkelijker als je straks kleine dingen op beide sites tegelijk wil veranderenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is totaal nuttelooshet zag er prima uit en werkte gewoon perfect
woehoequote:Op dinsdag 15 september 2015 18:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar het is nu wel mooi één geheel.
ja goed, dat snap ik ook wel idd, maar volgens mij was danny bezig om het forum echt compleet opnieuw te bouwenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik kan begrijpen dat ze het gelijk willen trekken met de FP. Dat is programmeertechnisch veel makkelijker als je straks kleine dingen op beide sites tegelijk wil veranderen
ZE MOTTE GVD GEWOON NIKS VERANDEREN OP HET AUTISTENFORUM VAN NEDERLAND STELLETJE SADISTENquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik kan begrijpen dat ze het gelijk willen trekken met de FP. Dat is programmeertechnisch veel makkelijker als je straks kleine dingen op beide sites tegelijk wil veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |