quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik word echt strontziek van die balk...
Ja je schrikt altijd van zo'n dingen, heb ook wel eens aan de stroom gehangen omdat ik dacht dat er geen spanning op stond, die aanname was onjuist dat bleek wel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha leuk. Ineens harde knal en flits achter pc.. schrok me kapot.
ja leuk maar jij staat in een fabriekspand tussen de tokkies productiewerk te doen terwijl ik lekker in een bureaustoel zitquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja 't geld gaat binnenstromen met dat callcenterbaantje.Ik verdien netto al meer als dp bruto als ie fulltime zou werken.
Je moet ook klikken zodat FOK! blijft voortleven.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
nu niet, zo was ik ook, beetje blowen en gewoon werken voor geld in mijn vrije tijd... carrière was voor anderen, maar de laatste 10 jaar ben ik er toch voor gegaan en ach... uiteindelijk ben ik toch blij met allesquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck salarisonderhandelingen, ik ben toch niet van plan omcarrière te gaan maken
dat kan, iedereen is andersquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nu niet, zo was ik ook, beetje blowen en gewoon werken voor geld in mijn vrije tijd... carrière was voor anderen, maar de laatste 10 jaar ben ik er toch voor gegaan en ach... uiteindelijk ben ik toch blij met alles
Ja mja, als pc naar zn gootje gaat dan is dat een flink bedrag. Heb geen 400 euro pc.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja je schrikt altijd van zo'n dingen, heb ook wel eens aan de stroom gehangen omdat ik dacht dat er geen spanning op stond, die aanname was onjuist dat bleek wel.
Mexicano™Smoothie©quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal ik een smoothie van varkensvet voor je maken
lkkrquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:41 schreef Toto69 het volgende:
ik heb runderhamburgertjes met aardappeltjes en dopwewrtjes
Tokkies zijn wel leuk om mee te werken als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja leuk maar jij staat in een fabriekspand tussen de tokkies productiewerk te doen terwijl ik lekker in een bureaustoel zit
als we toch zo gaan beginnen
"Hoeveel indirecte bedpartners heb je?" staat er in de balk...
Nou, soms 1... als ze uit bed valt.
Hahaha. Haha. Etc.
hahahahahquote:
laatst zat je er nog over te jankenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tokkies zijn wel leuk om mee te werken als ik eerlijk ben.![]()
Alleen tokkies met fatsoen. Oh wacht..quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tokkies zijn wel leuk om mee te werken als ik eerlijk ben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |