Jep vooral als er doorgroei mogelijkheid is in hetzelfde bedrijfquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Werkervaring moet je ergens opdoen, callcenter kan wel goed zijn om mee te beginnen, ligt eraan wat voor callcenter het is.
ik was al bezig met typen voordat dp reageerde vieze HOERRRRRRquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een meeloper, dikke kever
Srry, ben van slag.quote:
Erg dit, vreselijk afschuwelijk. de horror.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die sadisten pesten graag de grootste groep users, de autisten
awh moppie nouquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was al bezig met typen voordat dp reageerde vieze HOERRRRRR
Ik dacht een grap over foute begeleiders en de baas van FOK!. Snapte het al nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
reageer eens op mijn en Jimmy's quotes johquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eea staat erquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:51 schreef Crip het volgende:
''Eaa'', Danny word zelf ook blind van de nieuwe layout.
wat denk je zelfquote:
Na een maand wennen en elektroshocksquote:
eyy. Nee gewoon niet zoveel online geweest laatste tijd, heb iedere avond die hard zitten gamenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vast nooit meer![]()
En hoi DP, gelukkig ben je niet dood zoals ik dacht.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Na een maand wennen en elektroshocks
a clockwork orangequote:
welke game was het ook alweer?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
eyy. Nee gewoon niet zoveel online geweest laatste tijd, heb iedere avond die hard zitten gamen
scherp weerquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:54 schreef Neverknown het volgende:
Nog een paar posts en dan sluit dit topic automatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |