Heel erg ja. Allemaal door jou.quote:
dmquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nee, laat het echte antwoord maar zitten
Leesquote:
Ben echt een shorty ja. Pikken lijken al snel mega groot bij mij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zo'n paardenpimmel is langer dan je been shawty.
Ja klopt. Maar voor de rest toppie hoor, nu nog haxquote:
15 cmquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hij is wel maarr 15 cm lang. Denk je dat ik ooit zal kunnen neuken??![]()
Je kan me toch gewoon negeren?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel erg ja. Allemaal door jou.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar voor de rest toppie hoor, nu nog hax
Ohquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wees voorzichtig met die eets lullen meisje
die lullen, lullen eets.quote:
11 cm wel genoeg???quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
15 cm
Nooit, zou een operatie ondergaan
Ik gooi chromosomen in je bek, smeerkees.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij bent hier degene met teveel chromosomen.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
15 cm
Nooit, zou een operatie ondergaan
Nee, dat zorgt voor frustratie.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je kan me toch gewoon negeren?
Kijk, je wil gewoon haten op mij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, dat zorgt voor frustratie.
Kan toch uithuilen bij de buuvquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
het is half 4, doe rustig, voor je weer gaat huilen
10 cm in dia je weetquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:31 schreef Neverknown het volgende:
Pfff gaat echt niet om de lengte hoor mannen met een te lange pik zijn gewoon baarmoeder stoters... het gaat gewoon om de dikte.
Komt omdat je zo succesvol bent.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:31 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kijk, je wil gewoon haten op mij.
Ja maar, ik zie geen DM van jequote:
Hij is wel behoorlijk dik jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:31 schreef Neverknown het volgende:
Pfff gaat echt niet om de lengte hoor mannen met een te lange pik zijn gewoon baarmoeder stoters... het gaat gewoon om de dikte.
Ik vind mezelf ook niet vies...quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Sperma is niet zo vies vind ik, van mezelf toch niet. Smaakt zoals een rochel
Ja precies.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat je zo succesvol bent.
Je duim ook waar je deze post uit zuigt.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet vies...
Ik moest verplicht een handjevol sperma doorslikken van mijn ex anders ging ze nooit meer doorslikken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet vies...
heb al genoeg pics van mijn dick gepost. IS MIJN TROTSquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je duim ook waar je deze post uit zuigt.
Blij dat ik die gemist heb dan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
heb al genoeg pics van mijn dick gepost. IS MIJN TROTS
Heerlijkquote:
Kwam net wel een hempje van 'r tegen met de was ophangen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan toch uithuilen bij de buuv
Ik snapte het eerst, en nu niet meerquote:
Ik ben niet viesquote:
Zou gaan snowballenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik moest verplicht een handjevol sperma doorslikken van mijn ex anders ging ze nooit meer doorslikken.
Trauma dit dat alles![]()
Gewoon laten zitten, anderen zullen het wel opruimenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:34 schreef Stompzinnig het volgende:
Gvd per ongeluk naast de wc pot gescheten en kan er niet bij om op te ruimen
kietelt lekkerquote:
zelfs ik weet niet wat dat betekent leg eens uitquote:
Prima plan!quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gewoon laten zitten, anderen zullen het wel opruimen
Maagdquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:37 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
zelfs ik weet niet wat dat betekent leg eens uit
In mijn handen lijkt het toch grootquote:
Mis je niks aan, nooit over praten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:37 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
zelfs ik weet niet wat dat betekent leg eens uit
Zal ik het Googlen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mis je niks aan, nooit over praten.
Ik pijp jequote:
Woon met 3 meisjes dus dikke prima!quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En mocht je op jezelf wonen, na een week of 2 is alles opgevreten door de vliegen. #protip
Ik doe alsof ik deze post nooit gezien heb, vind het een hele mooie comebackquote:
gek kindquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik pijp je
Jij komt klaar in m'n mond
En dan zoenen we het sperma wat over en weer.
Ik zou het eigenlijk niet willen
lol klinkt nog best sexyquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik pijp je
ben ik nou op sekswoordenboekforum beland??quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik pijp je
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik pijp je
ik niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
Vindt een man het dan sexy om z'n eigen sperma te proeven?
Hebben ze allemaal gedaan alleen niet alle geven toe.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
Tijdens de daad misschien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
Kijk vrouwen kunnen lekker lang doorgeilen. Als je dat als man doet tijdens het klaarkomen...quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:46 schreef Catkiller het volgende:
Zelfde als vrouwen die een vinger in hun kut duwen en dan die vinger in hun mond, hoeft van mij ook niet.
jij dan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:46 schreef Catkiller het volgende:
Zelfde als vrouwen die een vinger in hun kut duwen en dan die vinger in hun mond, hoeft van mij ook niet.
Dat is toch normaal..? Dat je jezelf eens proeft. Toch TOCHquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal gedaan alleen niet alle geven toe.
dus?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:46 schreef Catkiller het volgende:
hzaw vind het wel sexy als ik in zijn mond kom.
Ik heb geen kut?quote:
Leuk weetje voor de mense toch?quote:
Ja, op zich maar niemand geeft toe. (bijna)quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat is toch normaal..? Dat je jezelf eens proeft. Toch TOCH
Ik welquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, op zich maar niemand geeft toe.
alsof jij überhaupt iets gedaan hebt ooitquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja joh ik kwak mijn eigen hand vol om het vervolgens op te slurpen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, op zich maar niemand geeft toe. (bijna)
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:48 schreef Fushia2 het volgende:
HAHAHAHA FEESTJE IK KREEG NET BEVESTIGING VAN MIJN BONUS
Natuurlijk lflm.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ben jij de hoofdpiet dit jaar?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:48 schreef Fushia2 het volgende:
HAHAHAHA FEESTJE IK KREEG NET BEVESTIGING VAN MIJN BONUS
zal ik ook maar jouw geheimpje verklappen dan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk weetje voor de mense toch?
Touche touchequote:Op dinsdag 15 september 2015 15:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, op zich maar niemand geeft toe. (bijna)
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben jij de hoofdpiet dit jaar?
Welke van de lange lijst?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal ik ook maar jouw geheimpje verklappen dan?
FOKster he, grote mond op het internetquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof jij überhaupt iets gedaan hebt ooit
Groot genoeg voor mijn 30cm?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
FOKster he, grote mond op het internet
Ze moeten wel lauw zijn hoor, volgens mij is dat geen necrofilie.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die ene over je necrofilie
ahahaba ja ecjt xdquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
FOKster he, grote mond op het internet
Je vuist past niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Groot genoeg voor mijn 30cm?
Een mond fisten wtfquote:
vandaar die grote steenovenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze moeten wel lauw zijn hoor, volgens mij is dat geen necrofilie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |