Jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Heeft Chai over je gesquirt? ;s
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon weg gaan? Jij bent gewoon kut en nooit grappig met alles wat je doet hier op FOK!.
Dit is wel grappig en niet kut zeker.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe gaat het herstelproces van je na die herseninfarct?
Ik wilde een serieus antwoord typen, laat maarquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je al eens in aanraking met sperma gekomen?
Ik krijg een schrale lul door FOK!quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik fap tijdens het FOKken en FOK tijdens het fappen. Jeweet
Stel jij was allergisch voor je eigen spermaquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Beter dan een lactose allergie o.i.d. Wanneer kom je nou sperma tegen. Niet zo vaak toch
Dankzij de manage is Chai wel erg bekwaam geworden met penissen van 45+ cm.quote:
Alles wat jij post is van dat niveau, ik heb je nog nooit normaal zien doen. Dus ja, als je zelf als een mongool bezig bent krijg je ook debiele reacties terug. Zou je moeten begrijpen toch, zo hoogbegaafd dat jij bent.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:23 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Dit is wel grappig en niet kut zeker.
Dat doe ik normaal gesproken niet in mijn mondquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Stel jij was allergisch voor je eigen sperma
'waarom moet ik dat laten?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik wilde een serieus antwoord typen, laat maar
Paardenpimmelsquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dankzij de manage is Chai wel erg bekwaam geworden met penissen van 45 cm.
Gefrustreerd ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alles wat jij post is van dat niveau, ik heb je nog nooit normaal zien doen. Dus ja, als je zelf als een mongool bezig bent krijg je ook debiele reacties terug. Zou je moeten begrijpen toch, zo hoogbegaafd dat jij bent.
Dat zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Sommige sperma is smakeloos, andere ruikt naar chloor en weer andere is zo bitter als de pest.
Ze laat zich doen door managers?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vochttekort en allesquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik krijg een schrale lul door FOK!
Wees voorzichtig met die eets lullen meisjequote:
Zo'n paardenpimmel is langer dan je been shawty.quote:
TR, bestiality is net zo illegaal als pedofilie, dus iemand beschuldigen van seks met dieren is net zo banbaar als iemand beschuldigen van seks met kinderen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jezelf niet proevenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal gesproken niet in mijn mond
Oh wacht zo werkt dat zeker niet. Ballen afhakken?
iets minder van jezelf erin, dit is namelijk een beetje gayquote:
Nee, laat het echte antwoord maar zittenquote:
Ah, te veel GhpH dusquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
iets minder van jezelf erin, dit is namelijk een beetje gay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |