Dan had hij haar adres gevraagd en was hij in het huis naast haar gaan wonen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat jij niks met internetdating had
DM openbaring, TRquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:17 schreef Fushia2 het volgende:
Niet fappen op de posts in de slowchat
je gedraagt je nu inderdaad ook flink autistisch.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hoogbegaafd nu en jij nog steeds vuilnisman?
Nee, daar ben ik niet slim genoeg voor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hoogbegaafd nu en jij nog steeds vuilnisman?
AA mattiesquote:
M'n OP gefixtquote:
geen autistme hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
je gedraagt je nu inderdaad ook flink autistisch.
heb geen zin in al dat gebaar, dat geeft zo'n rotzooi en uitgescheurde kutjes.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij openbaart met deze post een DM, dus TR.
je hebt een sperma allergiequote:Op dinsdag 15 september 2015 15:17 schreef Neverknown het volgende:
Ik heb een hele rare uitslag over mijn lichaam.
echt ziekelijk.
Zei ik al kut kind fuck offquote:
Chai kent mijn uitslagen uit het verleden alleen dit x is het heftigerquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat jij niks met internetdating had
ben je al eens in aanraking met sperma gekomen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef IfImJamesDean het volgende:
Het lijkt me echt kut om een allergie te hebben voor sperma
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef IfImJamesDean het volgende:
Kan jij niet gewoon weg gaan? Jij bent gewoon kut en nooit grappig met alles wat je doet hier op FOK!.quote:
Ik fap tijdens het FOKken en FOK tijdens het fappen. Jeweetquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik droom stiekem steeds van een trio met Crip en DP
Geil hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik droom stiekem steeds van een trio met Crip en DP
vrrrrrrriendquote:
Heeft Chai over je gesquirt? ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 15:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Chai kent mijn uitslagen uit het verleden alleen dit x is het heftiger![]()
Zij wordt er niet goed van. Of niet bb.
Sommige sperma is smakeloos, andere ruikt naar chloor en weer andere is zo bitter als de pest.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef IfImJamesDean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |