Ik vind mezelf ook niet vies...quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Sperma is niet zo vies vind ik, van mezelf toch niet. Smaakt zoals een rochel
Ja precies.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat je zo succesvol bent.
Je duim ook waar je deze post uit zuigt.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet vies...
Ik moest verplicht een handjevol sperma doorslikken van mijn ex anders ging ze nooit meer doorslikken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet vies...
heb al genoeg pics van mijn dick gepost. IS MIJN TROTSquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je duim ook waar je deze post uit zuigt.
Blij dat ik die gemist heb dan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
heb al genoeg pics van mijn dick gepost. IS MIJN TROTS
Heerlijkquote:
Kwam net wel een hempje van 'r tegen met de was ophangen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan toch uithuilen bij de buuv
Ik snapte het eerst, en nu niet meerquote:
Ik ben niet viesquote:
Zou gaan snowballenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik moest verplicht een handjevol sperma doorslikken van mijn ex anders ging ze nooit meer doorslikken.
Trauma dit dat alles![]()
Gewoon laten zitten, anderen zullen het wel opruimenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:34 schreef Stompzinnig het volgende:
Gvd per ongeluk naast de wc pot gescheten en kan er niet bij om op te ruimen
kietelt lekkerquote:
zelfs ik weet niet wat dat betekent leg eens uitquote:
Prima plan!quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gewoon laten zitten, anderen zullen het wel opruimen
Maagdquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:37 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
zelfs ik weet niet wat dat betekent leg eens uit
In mijn handen lijkt het toch grootquote:
Mis je niks aan, nooit over praten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:37 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
zelfs ik weet niet wat dat betekent leg eens uit
Zal ik het Googlen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mis je niks aan, nooit over praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |