SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Quoi op 17-09-2015 11:10:19 ]![]()
O, zou je mij uit de OP bij de halve marathon van Amsterdam kunnen halen? Ik denk niet dat ik er twee op een dag kan lopen.![]()
Ja crossjes. Hier beginnen de inschrijvingen ook weer. Vorig jaar weinig gedaan, nu wel weer wat meer doen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tijdje geleden dat ik hier geweest ben, maar ik heb weer eens een vraag.
Over drie weken loop ik de HM tijdens de Singelloop in Breda. Eerste normale loopevenement, dus geen idee hoe het zit met de laatste weken voor de wedstrijd. Lees wel eens iets over 'taperen'. Maar is dat ook verstandig voor een HM en zo ja, waar kan ik een verstandig schema vinden?![]()
Ik denk dat dat er ook van afhangt hoe je momenteel traint. Hoe zien je trainingsweken er nu uit?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:12 schreef DavetheNL het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier geweest ben, maar ik heb weer eens een vraag.
Over drie weken loop ik de HM tijdens de Singelloop in Breda. Eerste normale loopevenement, dus geen idee hoe het zit met de laatste weken voor de wedstrijd. Lees wel eens iets over 'taperen'. Maar is dat ook verstandig voor een HM en zo ja, waar kan ik een verstandig schema vinden?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Training 1: 11 km duurloopquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er ook van afhangt hoe je momenteel traint. Hoe zien je trainingsweken er nu uit?
Training 2: Interval en beenspieren /core
Training 3: bovenlichaam
Training 4: langere duurloop
Niet heel spannend dus eigenlijk.![]()
Belangrijkste is dan de langere duurloop afbouwen in kms in de laatste 2 weken. De 11 km duurloop zou je de laatste week ook wat korter kunnen maken, bijv. 7-8 km met wat ontspannen versnellingen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:18 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Training 1: 11 km duurloop
Training 2: Interval en beenspieren /core
Training 3: bovenlichaam
Training 4: langere duurloop
Niet heel spannend dus eigenlijk.
Maar verder niet teveel gekke dingen anders gaan doen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh top. Dan hou ik dat aan. Pak ik mijn laatste testje zondag (kijken of mijn doel realistisch is) en dan iets rustiger aan doen de twee weken daarna. Bedankt!quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Belangrijkste is dan de langere duurloop afbouwen in kms in de laatste 2 weken. De 11 km duurloop zou je de laatste week ook wat korter kunnen maken, bijv. 7-8 km met wat ontspannen versnellingen.
Maar verder niet teveel gekke dingen anders gaan doen![]()
De planning voor 2016 begint zich al aan te dienen.
Ga ik voor een lagere inschrijfbedrag bij de Marathon Hamburg of wacht ik even tot na Vegas of ik wel meteen zin heb in weer een marathon training schema?
Het gaat hier om ¤ 10 overigens (of als ik nog een paar maanden wacht, om ¤ 20).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je bent het er al wel over uit dat het Hamburg moet worden? Waarom daar?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:42 schreef Guard het volgende:
De planning voor 2016 begint zich al aan te dienen.
Ga ik voor een lagere inschrijfbedrag bij de Marathon Hamburg of wacht ik even tot na Vegas of ik wel meteen zin heb in weer een marathon training schema?
Het gaat hier om ¤ 10 overigens (of als ik nog een paar maanden wacht, om ¤ 20).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb mij vandaag weer opgegeven voor een wedstrijd van 10km de Zuidlaardermarkt loop op 17 oktober. Dat gaat mijn 3e wedstrijd worden.Mijn plan is nu om bij de 7 kilometer van Martenshoek rustiger te beginnen dan dat ik in Winschoten deed en dan als ik over heb kan ik altijd over de helft nog versnellen. Ik wil kijken hoe dat bevalt. Ik heb geen tijd in gedachten daar voor.
Als het dan meezit hoop ik in Zuidlaren de 10 kilometer onder de 45 min te lopen. Ik zie het als een soort 'herkansing' Hopelijk dit keer geen last van zijsteken.
Ik vind het wel leuk dat mijn vriendengroepje ook bijna allemaal tegelijk zijn begonnen met hardlopen met mij een half jaar geleden. En ook zij vinden het leuk om aan loopjes mee te doen. Zorgt toch weer voor meer motivatie, concurrentie en gezelligheid![]()
Mag deze in de OP?
1
2[b]17 oktober 2015 - [url=http://www.zuidlaardermarktloop.nl/] Rabobank Zuidlaardermarktloop (Zuidlaren)[/url][/b]
[*] KolonelBroodje - 10 km![]()
Het was Bridge the Gap, dat gaat uiteindelijk toch vooral om het eindfeest ;-)quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:27 schreef Devv het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben blij dat ik toch gelopen heb. En zodra mensen langszij komen om te zeggen dat ze je zo relaxed vinden lopen, dan weet je dat het niet erg snel gaat
. Het was eigenlijk de bedoeling om 2 uur te lopen maar ik was zo niet met lopen bezig dat ik er 20 minuten langer over gedaan heb. Nou ja, lekker belangrijk.
![]()
We zijn bezig om daar met een aantal (oud-studie) vrienden te gaan lopen. Een van hen woont in Hamburg (maar gaat niet lopen, zijn knie ligt in puin na een skivakantie in het voorjaar), dus vandaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je bent het er al wel over uit dat het Hamburg moet worden? Waarom daar?
Er zijn er al 2 ingeschreven, dus dit kan wel eens verhaal worden dat er een hoop stoer roepen: ja dat gaan we doen, en vervolgens laf terugtrekken.
Maar ik wacht wel tot na Vegas met inschrijven, zo hard gaat Hamburg niet, qua aanmeldingen. Dan maar een tientje extra betalen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Maar je hoeft na Vegas toch niet helemaal opnieuw met marathon training te beginnen? Toch kwestie van conditie bijhouden dan? (Of hoe werkt dat?)quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:20 schreef Guard het volgende:
[..]
We zijn bezig om daar met een aantal (oud-studie) vrienden te gaan lopen. Een van hen woont in Hamburg (maar gaat niet lopen, zijn knie ligt in puin na een skivakantie in het voorjaar), dus vandaar.
Er zijn er al 2 ingeschreven, dus dit kan wel eens verhaal worden dat er een hoop stoer roepen: ja dat gaan we doen, en vervolgens laf terugtrekken.
Maar ik wacht wel tot na Vegas met inschrijven, zo hard gaat Hamburg niet, qua aanmeldingen. Dan maar een tientje extra betalen.![]()
Niet opnieuw beginnen nee, maar ik wil wel een beetje km's maken in voorbereiding op een marathon, dus dan trek ik alweer een zware wissel op mijn vrije tijd. Geen idee of ik dat nog een keer kan opbrengen, want in principe ben ik sinds juni vorig jaar bezig met marathon schema's (met alleen een rustige maand na iedere marathon).quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:28 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Maar je hoeft na Vegas toch niet helemaal opnieuw met marathon training te beginnen? Toch kwestie van conditie bijhouden dan? (Of hoe werkt dat?)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik dus ook. En ik ben blij dat ik komend jaar eens geen marathons loop. Even een periode zonder die hele grote belasting in tijd en druk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:43 schreef Guard het volgende:
want in principe ben ik sinds juni vorig jaar bezig met marathon schema's (met alleen een rustige maand na iedere marathon).Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Op zich vind ik die belasting in tijd niet eens zo'n heel groot probleem, maar als ik in de winter weer een schema moet opstarten en ik in het donker moet lopen, weet ik gewoon dat ik moeite heb om aan een training te beginnen.
Hamburg zou wel een mooie stok achter de deur zijn overigens om toch te gaan, want de after party zal wel een geinig feestje kunnen wordenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zat ook al aan een lange tight te denken toen ik net de hond uit ging latenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:58 schreef Quoi het volgende:
Klinkt logisch, Guard en Mossel.
Ik heb mijn lange tight ergens achter uit de kast gevistWaar komt die kou vandaan joh?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Het wordt eindelijk HERFSTquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zat ook al aan een lange tight te denken toen ik net de hond uit ging latenWaar komt die kou vandaan joh?
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kan je geen halve doen daar? Wel de fun, niet de heftige belastingquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:20 schreef Guard het volgende:
[..]
We zijn bezig om daar met een aantal (oud-studie) vrienden te gaan lopen. Een van hen woont in Hamburg (maar gaat niet lopen, zijn knie ligt in puin na een skivakantie in het voorjaar), dus vandaar.
Maar ik wacht wel tot na Vegas met inschrijven, zo hard gaat Hamburg niet, qua aanmeldingen. Dan maar een tientje extra betalen.Ben je ook wat flexibeler in je wedstrijden daarom heen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Volgens mij niet. Maar eigenlijk moet ik ook gewoon niet zo zeuren, als ik in 2016 een ultra wil lopen is een voorjaars marathon niet eens zo gek idee. Luxe (en dure) LDLquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan je geen halve doen daar? Wel de fun, niet de heftige belastingBen je ook wat flexibeler in je wedstrijden daarom heen..
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: