Idem.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Laatste tijd nee, deze maand wel.
De overwaarde op de boerderij en de garantstelling van de BV zijn echter wel prima zekerheden, ik denk erover om ook mee te doen met deze...quote:Eindelijk weer een aardig project op KOM. Die gaat wel vol komen. Ik hik alleen wat aan tegen die aflossing in 2016 van 200K, ik heb een beetje het gevoel dat hij daarvoor deels deze lening wil gebruiken. "Ik heb mijn investering gedaan"
wat ik hier gek vind is dat Agium de staatjes geeft voor 2014 en 2015, terwijl juist die van 2016 interessant is.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:20 schreef vonragnor het volgende:
[..]
De overwaarde op de boerderij en de garantstelling van de BV zijn echter wel prima zekerheden, ik denk erover om ook mee te doen met deze...
Heeft iemand al aan GvE gevraagd wat de exacte reden is van de vertraging? We gissen nu steeds maar wat. Heel ingewikkeld lijkt het ook weer niet omdat het totale saldo van de GvE rekening te storten naar de derdenrekening.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:53 schreef bleyenburg het volgende:
GvE is wat traag de laatste tijd met diverse termijnbetalingen.
Het lijkt wel of het deze maand nóg wat trager gaat.
ik mis nu 3 betalingen van de 14e. (zaten er vandaag ook niet bij)
Anderen hier dezelfde ervaring?
Volgens mij al de 5e of 6e fit20 die ik voorbij zie komen. Net zo vaak als OAMKB, alleen is dat een concept waar ik wel vertrouwen in heb.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:35 schreef Gijsbertus het volgende:
Nieuwe op GVE
Nieuw project op geldvoorelkaar:
Link: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=12070
Naam: Fit20 Rotterdam
Leendoel: Opstart onderneming
Bedrag: 45.000 euro
Rente: 8,0%
Looptijd: 60 maanden
Classificatie: 5
Graydon rating: 0,04
De tweede fit20.. Eerder eentje in stadskanaal.
Er zijn al meerdere fit20's langsgekomen. Ik pas deze.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:35 schreef Gijsbertus het volgende:
Nieuwe op GVE
Nieuw project op geldvoorelkaar:
Link: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=12070
Naam: Fit20 Rotterdam
Leendoel: Opstart onderneming
Bedrag: 45.000 euro
Rente: 8,0%
Looptijd: 60 maanden
Classificatie: 5
Graydon rating: 0,04
De tweede fit20.. Eerder eentje in stadskanaal.
Een ex-profvoetballer die E 15.000 kan inleggen. Er is ergens wat mis gegaanquote:Op woensdag 16 september 2015 14:37 schreef MSR het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere fit20's langsgekomen. Ik pas deze.
Als ik het goed begrijp zijn er 52 van deze studio's in Nederland en is dit de tweede studio van dit DUO. Weet een van jullie of we die andere studio van dit stel ook gefinancierd hebben via CF?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:38 schreef djh77 het volgende:
[..]
Een ex-profvoetballer die E 15.000 kan inleggen. Er is ergens wat mis gegaan
Dit en zullen we gewoon onderling de afspraak maken dat we pas na een werkdag of 5 gaan roepen hier?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:31 schreef djh77 het volgende:
[..]
Heeft iemand al aan GvE gevraagd wat de exacte reden is van de vertraging? We gissen nu steeds maar wat. Heel ingewikkeld lijkt het ook weer niet omdat het totale saldo van de GvE rekening te storten naar de derdenrekening.
Nope, ik geloof er echter ook niet in. Iemand die bij mij aan komt zetten hiermee zal ik met de grond gelijk makenquote:Op woensdag 16 september 2015 14:46 schreef AapNootMuis het volgende:
En wie kent er iemand die gebruik maakt van dit concept?
Nu hopen dat ze een beetje goed zijnquote:Op woensdag 16 september 2015 14:52 schreef djh77 het volgende:
Er komen nieuwe projecten aan:
Over the last weeks relatively few new projects were published on our website. This had everything to do with the following.
We are happy to announce that since last week "Stichting Klantengelden Geldvoorelkaar.nl" is fully implemented. With the establishment of this foundation we are able to separate the money invested through our lenders from our own capital. This makes it more secure for our clients to invest and borrow money through our platform, for there is a legal separation of funds and in the event of a calamity of Geldvoorelkaar.nl, creditors cannot claim these investments. Since last week all our payments are being processed through a new bank account for "Stichting Klantengelden Geldvoorelkaar.nl". This comprehensive project was the main reason for the limited number of projects.
We can inform you that, now that all of the administrative proceedings are finished, we can again focus on publishing new projects. We expect at least 10 new projects over the coming week in which our lenders can invest. Geldvoorelkaar.nl is market leader in The Netherlands and has funded over 825 projects, with a total sum of over ¤ 66.000.000,-. Geldvoorelkaar.nl is the only Dutch crowdfunding platform that works under full license of the Authority Financial Markets, and aims to develop the professionalism and growth of crowdfunding.
Leuk! Ik heb mijn investering gedaan als 1 van de eerstequote:Op woensdag 16 september 2015 14:54 schreef crowd-fundi het volgende:
Mongolië is toegevoegd aan de portefeuille van Lendahand met leningen van 36 maanden.
Ja, een fatsoenlijke carriere:quote:Op woensdag 16 september 2015 14:38 schreef djh77 het volgende:
[..]
Een ex-profvoetballer die E 15.000 kan inleggen. Er is ergens wat mis gegaan
Lijkt me een succesvolle formule als er al 52 zijn. Het bedrag is goed te overzien en er zijn twee personen aansprakelijk. Is voor mij de eerste Fit20. Heb een bescheiden bedrag toegezegd.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:45 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn er 52 van deze studio's in Nederland en is dit de tweede studio van dit DUO. Weet een van jullie of we die andere studio van dit stel ook gefinancierd hebben via CF?
ik zie geen djh77 staan...quote:Op woensdag 16 september 2015 14:59 schreef djh77 het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb mijn investering gedaan als 1 van de eerste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |