Als iemand er 10.000 euro in stopt is hij zeker snel vol.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:42 schreef NaRegenDeZon het volgende:
https://www.geldvoorelkaa(...)steren.aspx?id=11979
Nieuwe op GVE loopt snel vol! Lekbakken!
Ja hoor. Ben je heel even weg komt deze voorbij en weer vol. grrrrr. Mooie is het!!quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:42 schreef NaRegenDeZon het volgende:
zou niet gek zijn als GvE daar ook een restrictie aan gaat zetten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:44 schreef Murene het volgende:
[..]
Als iemand er 10.000 euro in stopt is hij zeker snel vol.
Ik heb hem ook nog even mee gepakt
Ze beginnen in ieder geval met 0 investeerdersquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zou niet gek zijn als GvE daar ook een restrictie aan gaat zetten.
In de trant van de eerste 20 dagen niet meer dan 3~5% mogen funden bij projecten <100k ofzo.
Nu lopen veel kleine investeerders hem mis, terwijl daar juist de kracht moet liggen.
Heb hem zelf wel meegepakt trouwens
en zo heeft elk platform wel ietsquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:05 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Ze beginnen in ieder geval met 0 investeerders
Ja jammer, die ziet er wel goed uit maar die heb ik dus gemist.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:42 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Daar zit misschien wel de kracht maar toch verwacht ik dat niet. Ik denk dat GvE liever 1 investeerder van 10k heeft dan 100 van 100 euro.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zou niet gek zijn als GvE daar ook een restrictie aan gaat zetten.
Nu lopen veel kleine investeerders hem mis, terwijl daar juist de kracht moet liggen.
Helpt niets.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:50 schreef µ het volgende:
Voor de mensen die alleen in dit topic komen, als FOK! er raar uitziet, even ctrl-f5 doen.
ja! gelukt!quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:59 schreef µ het volgende:
Misschien kunnen ze je hier helpen: FB / FOK! layout ziet er ineens wat anders uit .
Ctrl-R of op mac Cmd-R helpt misschien.
Welk topic zit jij?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:46 schreef -jos- het volgende:
Hmm kut dat ik die laatste gemist heb, mijn push-mail werkt opeens niet meer op mijn android met de standaard mail client. Iemand misschien een idee hoe ik dat weer kan fixen? Moet nu steeds handmatig mn mail updaten...
Deze, dat laatste project leek me wel wat voor maar 24 maanden.quote:
Aaah I see. Leek een OS-vraag voor DIG ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Deze, dat laatste project leek me wel wat voor maar 24 maanden.
Zit ik op F5 te drukken, blijkt dit de nieuwe lay-out.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:50 schreef µ het volgende:
Voor de mensen die alleen in dit topic komen, als FOK! er raar uitziet, even ctrl-f5 doen.
Oeps, mooi dat je het meldt. Nu begrijp ik het pas. Moest m'n instellingen aanpassen. Is net te breed voor m'n scherm. De lettertjes zijn daardoor wel wat kleiner geworden. Om grote letters te hebben maar dan de hele tijd heen en weer te gaan schuiven met een balk, dat vind ik nou ook weer niks.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zit ik op F5 te drukken, blijkt dit de nieuwe lay-out.
quote:Op woensdag 16 september 2015 00:18 schreef crowd-fundi het volgende:
Twitter kon het niet bijbenen. Tsja, had je dan toch maar ingeschreven bij mu!
Na 24 uur wel. Ook de keukenboer zit vol!quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:13 schreef djh77 het volgende:
Je bent niet de enige. Na 2 uur zitten de projecten nog niet vol
Waarom zal crowdfunding en banken reageren op een wijziging in het belastingstelsel?quote:Op woensdag 16 september 2015 09:45 schreef Gijsbertus het volgende:
Ben benieuwd hoe de crowdfunding gaat reageren op de aanpassing binnen box3 (spaargeld: VRH).
De banken zullen de rente wellicht gaan verlagen, hopelijk gaat de crowdfunding daar niet in mee...
We hebben hier weer een Collin horeca project gemist van vanochtend.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:35 schreef CaLeX het volgende:
is er iemand die de nieuwe investeringsovereenkomst al door gepluist heeft op eventuele aanpassingen in de voorwaarden?
Inderdaad! Maar het zou ook zo maar kunnen zijn dat hij bij plaatsing al over de 50% zat. Heeft een van de Fokkers meteen na plaatsing gekeken?quote:Op woensdag 16 september 2015 10:58 schreef obligataire het volgende:
De nieuwste op Collin - Ristorante Barbaresco - zit nu al weer vol. Startend restaurant en ze weten allemaal niet hoe gauw ze er bij moeten zijn.
Het lijkt de huizenmarkt wel in 2007
van twitter:quote:Op woensdag 16 september 2015 11:03 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Inderdaad! Maar het zou ook zo maar kunnen zijn dat hij bij plaatsing al over de 50% zat. Heeft een van de Fokkers meteen na plaatsing gekeken?
Nou ja, als je écht geld teveel hebt kun je nog aan de E-kids meedoen of iets op een platform waar je maanden moet wachten. Schiet allemaal niet op zo.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:00 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
We hebben hier weer een Collin horeca project gemist van vanochtend.
Toen ik keek, 14 minuten na twitterbericht zat hij al 98% vol.
In dit tempo (6k de laatste 24 uur) loopt hij precies vol op de laatste dag.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:44 schreef djh77 het volgende:
Ik dacht gelezen te hebben dat Collin Crowdfund een 100% succesratio heeft betreffende volgeschreven projecten. De varkersboer gaat niet heel erg hard. Zou dit een niet succesvol project kunnen worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door djh77 op 17-09-2015 09:16:19 ]
De aanleiding van deze aanpassing is juist dat de banken hun (spaar)rente zo laag hebben staan.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:06 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Waarom zal crowdfunding en banken reageren op een wijziging in het belastingstelsel?
De wijsiging is deels een gevolg van de rentestand, niet andersom.
Ja de termijn liep vandaag af. Ze komt wellicht met een nieuw (light) project: een pop-up kerstwinkel.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:26 schreef AapNootMuis het volgende:
De Kerstwinkel is verdwenen van KoM
ben benieuwd. In een tijdelijke kerstwinkel zie ik wel wat. Maar dan heeft ze maar voor 3 maanden financiering nodig!quote:Op woensdag 16 september 2015 12:29 schreef djh77 het volgende:
Ja de termijn liep vandaag af. Ze komt wellicht met een nieuw (light) project: een pop-up kerstwinkel.
Dan kan ze beter naar een ander platform gaan, bijvoorbeeld CAN.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:37 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
ben benieuwd. In een tijdelijke kerstwinkel zie ik wel wat. Maar dan heeft ze maar voor 3 maanden financiering nodig!
You have to have a UK citizenshipquote:Op woensdag 16 september 2015 11:19 schreef rwachtel het volgende:
Zijn er hier Fok'ers die Trustbuddy gebruiken?
Heb mijn account werkend en het ziet er prima uit, maar heb pas kort ervaring.
Er stond ¤ 100 op en in ongeveer 2 maanden is dat naar ¤ 108 gegroeid (zonder defaults, maar die zullen zeker nog komen).
Maar ik ben nieuwsgierig naar mensen met wat meer/langer ervaring met het platform voordat ik er nog meer resources naar toe stuur.
Nee hoor, alleen voor het aangaan van een lening. Investeerders zijn van alle landen welkomquote:Op woensdag 16 september 2015 13:14 schreef halftempo het volgende:
[..]
You have to have a UK citizenship
Eindelijk weer een aardig project op KOM. Die gaat wel vol komen. Ik hik alleen wat aan tegen die aflossing in 2016 van 200K, ik heb een beetje het gevoel dat hij daarvoor deels deze lening wil gebruiken. "Ik heb mijn investering gedaan"quote:Op woensdag 16 september 2015 12:11 schreef djh77 het volgende:
Een nieuwe op KoM: paddo's: https://www.kapitaalopmaat.nl/Tropisch-Fruit-Paddestoelen
Ik heb vandaag net 2 betalingen gekregen die op de 14e normaal gesproken betaald werden. Ik denk dat er nog wat moeite is met de overgang, vroeger keek je rond 11 uur op de site en wist je of je een betaling gedaan was. Nu zijn die tijden ook maar raden.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:53 schreef bleyenburg het volgende:
GvE is wat traag de laatste tijd met diverse termijnbetalingen.
Het lijkt wel of het deze maand nóg wat trager gaat.
ik mis nu 3 betalingen van de 14e. (zaten er vandaag ook niet bij)
Anderen hier dezelfde ervaring?
Laatste tijd nee, deze maand wel.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:53 schreef bleyenburg het volgende:
GvE is wat traag de laatste tijd met diverse termijnbetalingen.
Het lijkt wel of het deze maand nóg wat trager gaat.
ik mis nu 3 betalingen van de 14e. (zaten er vandaag ook niet bij)
Anderen hier dezelfde ervaring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |