Als iemand er 10.000 euro in stopt is hij zeker snel vol.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:42 schreef NaRegenDeZon het volgende:
https://www.geldvoorelkaa(...)steren.aspx?id=11979
Nieuwe op GVE loopt snel vol! Lekbakken!
Ja hoor. Ben je heel even weg komt deze voorbij en weer vol. grrrrr. Mooie is het!!quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:42 schreef NaRegenDeZon het volgende:
zou niet gek zijn als GvE daar ook een restrictie aan gaat zetten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:44 schreef Murene het volgende:
[..]
Als iemand er 10.000 euro in stopt is hij zeker snel vol.
Ik heb hem ook nog even mee gepakt
Ze beginnen in ieder geval met 0 investeerdersquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zou niet gek zijn als GvE daar ook een restrictie aan gaat zetten.
In de trant van de eerste 20 dagen niet meer dan 3~5% mogen funden bij projecten <100k ofzo.
Nu lopen veel kleine investeerders hem mis, terwijl daar juist de kracht moet liggen.
Heb hem zelf wel meegepakt trouwens
en zo heeft elk platform wel ietsquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:05 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Ze beginnen in ieder geval met 0 investeerders
Ja jammer, die ziet er wel goed uit maar die heb ik dus gemist.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:42 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Daar zit misschien wel de kracht maar toch verwacht ik dat niet. Ik denk dat GvE liever 1 investeerder van 10k heeft dan 100 van 100 euro.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zou niet gek zijn als GvE daar ook een restrictie aan gaat zetten.
Nu lopen veel kleine investeerders hem mis, terwijl daar juist de kracht moet liggen.
Helpt niets.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:50 schreef µ het volgende:
Voor de mensen die alleen in dit topic komen, als FOK! er raar uitziet, even ctrl-f5 doen.
ja! gelukt!quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:59 schreef µ het volgende:
Misschien kunnen ze je hier helpen: FB / FOK! layout ziet er ineens wat anders uit .
Ctrl-R of op mac Cmd-R helpt misschien.
Welk topic zit jij?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:46 schreef -jos- het volgende:
Hmm kut dat ik die laatste gemist heb, mijn push-mail werkt opeens niet meer op mijn android met de standaard mail client. Iemand misschien een idee hoe ik dat weer kan fixen? Moet nu steeds handmatig mn mail updaten...
Deze, dat laatste project leek me wel wat voor maar 24 maanden.quote:
Aaah I see. Leek een OS-vraag voor DIG ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Deze, dat laatste project leek me wel wat voor maar 24 maanden.
Zit ik op F5 te drukken, blijkt dit de nieuwe lay-out.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:50 schreef µ het volgende:
Voor de mensen die alleen in dit topic komen, als FOK! er raar uitziet, even ctrl-f5 doen.
Oeps, mooi dat je het meldt. Nu begrijp ik het pas. Moest m'n instellingen aanpassen. Is net te breed voor m'n scherm. De lettertjes zijn daardoor wel wat kleiner geworden. Om grote letters te hebben maar dan de hele tijd heen en weer te gaan schuiven met een balk, dat vind ik nou ook weer niks.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zit ik op F5 te drukken, blijkt dit de nieuwe lay-out.
quote:Op woensdag 16 september 2015 00:18 schreef crowd-fundi het volgende:
Twitter kon het niet bijbenen. Tsja, had je dan toch maar ingeschreven bij mu!
Na 24 uur wel. Ook de keukenboer zit vol!quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:13 schreef djh77 het volgende:
Je bent niet de enige. Na 2 uur zitten de projecten nog niet vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |