Haha Froome89quote:
Ik word vrolijk van deze tweet. De toekomst van Team Colombia hangt af van het vinden van een co-sponsor. Mogelijk zijn we dus verlost van Corti.twitter:LisandroAbel twitterde op donderdag 01-10-2015 om 15:24:04El futuro del Team Colombia depende de la llegada de un coopatrocinador. reageer retweet
Misschien vindt Corti wel een co-sponsor in Italië en haalt hij allerlei Italiaantjes, waaronder zijn zoon.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:32 schreef Cavaliers het volgende:
Ik word vrolijk van deze tweet. De toekomst van Team Colombia hangt af van het vinden van een co-sponsor. Mogelijk zijn we dus verlost van Corti.twitter:LisandroAbel twitterde op donderdag 01-10-2015 om 15:24:04El futuro del Team Colombia depende de la llegada de un coopatrocinador. reageer retweet
Dat zou goed mogelijk zijn, maar ik opteer er toch voor om Corti te zien branden in de hel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien vindt Corti wel een co-sponsor in Italië en haalt hij allerlei Italiaantjes, waaronder zijn zoon.
Kan ik het moeilijk mee oneens zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zou goed mogelijk zijn, maar ik opteer er toch voor om Corti te zien branden in de hel.
quote:Team Giant - Alpecin
121. BARGUIL Warren
122. CRADDOCK Lawson
123. DUMOULIN Tom
124. FROHLINGER Johannes
125. GESCHKE Simon
126. HAGA Chad
127. LUDVIGSSON Tobias
128. PREIDLER Georg
Team LottoNL-Jumbo
131. BENNETT George
132. GESINK Robert
133. KELDERMAN Wilco
134. KRUIJSWIJK Steven
135. LINDEMAN Bert-Jan
136. ROOSEN Timo
137. TANKINK Bram
138. VAN WINDEN Dennis
Team Colombia
241. CANO Alex
242. CASTIBLANCO Jorge Camilo
243. DUARTE Fabio
244. MARTINEZ Daniel Felipe
245. QUINTERO Carlos
246. RAMIREZ Brayan Steven
247. RUBIANO Miguel Angel
248. TORRES Rodolfo Andres
Jammer dat de Giro in mei is.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:53 schreef wimderon het volgende:
Parcours van de Giro zou uitgelekt zijn:
[ afbeelding ]
Da's best veel idd. Dat is al bijna een klimtijdrit.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
1000 hoogtemeters in de tijdrit? Dat is nog een stuk meer dan ik dacht
quote:Laurens ten Dam vertrekt bij Lotto-Jumbo. Zijn aflopende contract wordt niet verlengd. Dat heeft het wielerteam vanavond bekend gemaakt.
Ten Dam stond tussen 2008 en 2012 onder contract bij de Rabobankploeg. Hij ging in 2013 mee naar de nieuwe sponsor Belkin. Dit seizoen reed hij voor Lotto-Jumbo, dat Belkin als sponsor afloste.
Net als Ten Dam kregen ook Rick Flens, Barry Markus en Brian Bulgac geen nieuw contract.
Dennis van Winden tekende wel voor één seizoen bij. De ploeg oordeelt dat de 27-jarige coureur uit Berkel en Rodenrijs in de tweede helft van dit seizoen een hoog niveau heeft gehaald en dat hij een belangrijke rol kan spelen in de voorbereiding van de massasprints voor Moreno Hofland en Tom van Asbroeck.
"Ik ben heel blij met mijn contractverlenging", zegt Van Winden. "Dit is een droomscenario voor mij. Dat ik zo snel weer terug op niveau ben gekomen, is heel mooi. Van het continentale niveau naar de World Tour is een grote stap en die heb ik kunnen zetten."
Gesink dus inderdaad voor de Giro volgend jaar, had ik niet verwacht na zijn goede Tour dit jaar, maar wel mooi dat hij niet voor de "logische" route kiest qua programma.quote:Robert Gesink heeft in zijn column in De Telegraaf aangegeven volgend jaar graag aan de start te staan van de Giro d’Italia, met klassementsambities. De start van de Italiaanse rittenkoers is in Nederland, en de Achterhoeker ziet het peloton ook door zijn regio trekken. “Voor mij is dat een unieke thuiswedstrijd”, aldus de renner van LottoNL-Jumbo.
“Er zit ook een rit door Gelderland en de Achterhoek in, Voor mij is dat een unieke thuiswedstrijd. Als ik zie hoe goed ik steeds presteerde bij een Tourstart in Nederland, zie ik de komende Giro ook als een uitdaging”, legt Gesink uit. “Al moet ik hiervoor dan wel van mijn ploeg de ruimte krijgen.”
Eventuele klassementsambities in Italië betekent een andere rol in de Ronde van Frankrijk, dat weet Gesink ook. “Ik zou graag eens de Tour de France met een andere insteek rijden”, schrijft de nummer zes van de voorbije Tour. “Niet voor een klassement gaan en meer richten op ritsuccessen.”
Gesink houdt in het achterhoofd de strijd om Olympisch eremetaal, die niet lang na de Tour op de agenda staat. “Zeker met het oog op de olympische wegwedstrijd in Rio de Janeiro, die twee weken na het einde van de Tour plaatsvindt. Het parcours in Brazilië is behoorlijk zwaar en voer voor klimmers. Daarom zie ik dit als een unieke kans.”
Barry Markus, wat is daar mee gebeurd?quote:
Markus reed heel hard in dat ene jaar bij Vacans, daarna is het afgelopen ja.. Sowieso zijn er bij Vacans redelijk wat renners geweest die echt vlogen in een bepaalde periode en daarna dat niveau niet eens meer benaderd hebben. Hoogerland, Westra, De Gendt, Marczynski, Ruijgh, van Leijen..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:29 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Barry Markus, wat is daar mee gebeurd?
Rick Flens lijkt me trouwens nog wel een redelijk goede pion.
Dus jij denkt doping?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Markus reed heel hard in dat ene jaar bij Vacans, daarna is het afgelopen ja.. Sowieso zijn er bij Vacans redelijk wat renners geweest die echt vlogen in een bepaalde periode en daarna dat niveau niet eens meer benaderd hebben. Hoogerland, Westra, De Gendt, Marczynski, Ruijgh, van Leijen..
Flens zal wel bij Roompot terechtkomen, misschien Markus ook wel. Met Ten Dam zal het ook wel goedkomen en Bulgac kan gezellig op zondag wat toertochtjes gaan fietsen..
Westra ben ik het niet eens over. Misschien dit jaar wat matig maar vorig jaar twee ritten gewonnen (Dauphine en Catalonie) plus belangrijke schakel voor de tourwinst van Nibali.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Markus reed heel hard in dat ene jaar bij Vacans, daarna is het afgelopen ja.. Sowieso zijn er bij Vacans redelijk wat renners geweest die echt vlogen in een bepaalde periode en daarna dat niveau niet eens meer benaderd hebben. Hoogerland, Westra, De Gendt, Marczynski, Ruijgh, van Leijen..
Flens zal wel bij Roompot terechtkomen, misschien Markus ook wel. Met Ten Dam zal het ook wel goedkomen en Bulgac kan gezellig op zondag wat toertochtjes gaan fietsen..
Denken dat Froome zich echt moet inspannen tijdens een Tour.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso, Froome moet zich helemaal leegrijden tijdens de Tour.
Ja, Westra twijfelde ik het meest over, maar die prestaties van vorig jaar (vooral die in de Tour), dat verwacht ik bij een renner als Westra, vooral belangrijk op het vlakke en heuvelachtige parcoursen. Daar verwacht je niet van dat hij opeens Valverde, Wiggins, Leipheimer, Uran en van Garderen bergop losrijdt in Mendequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:33 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Westra ben ik het niet eens over. Misschien dit jaar wat matig maar vorig jaar twee ritten gewonnen (Dauphine en Catalonie) plus belangrijke schakel voor de tourwinst van Nibali.
bron 1 limburg.nlquote:Tom Dumoulin vertolkt een hoofdrol bij de opening van de Boxem Tunnel in Zwolle.
Samen met Anna van der Breggen neemt de Maastrichtenaar op vrijdag 16 oktober deel aan een tijdrit over 1000 meter door het gloednieuwe aquaduct. Ook Lucinda Brand rijdt de korte rit tegen de klok met vliegende start.
Furore
Dumoulin eindigde bij de WK wielrennen in Richmond als vijfde op de tijdrit. Hij maakte vorige maand vooral furore in de Ronde van Spanje, waarin hij in de voorlaatste etappe de leiderstrui verspeelde aan de Italiaan Fabio Aru. Van der Breggen veroverde in Richmond zilver in zowel de tijdrit als de wegrace bij de vrouwen.
De Boxem Tunnel is 550 meter lang en gaat onder de Oude Wetering door
De Westra van 2012 was een ongeloofwaardige mutant. Daarna nooit meer hetzelfde niveau gehaald als dat voorjaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:33 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Westra ben ik het niet eens over. Misschien dit jaar wat matig maar vorig jaar twee ritten gewonnen (Dauphine en Catalonie) plus belangrijke schakel voor de tourwinst van Nibali.
Prima keuze.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gesink dus inderdaad voor de Giro volgend jaar, had ik niet verwacht na zijn goede Tour dit jaar, maar wel mooi dat hij niet voor de "logische" route kiest qua programma.
Gesink en Dumoulin in de Giro volgend jaar, dat wordt genot
Okéquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Denken dat Froome zich echt moet inspannen tijdens een Tour.
Sterk, mooie overwinning!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Jan Bakelants wint de Giro del Piemonte met een late aanval, gefeliciteerd Jan!
Wat voor parcours?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:12 schreef heywoodu het volgende:
Niet vergeten: morgen om 9 uur live de Ronde van Almaty op Eurosport 2
Dat iele lichaampje wordt helemaal tot 200% van zijn natuurlijke mogelijkheden geperst gedurende 3 weken, ik vind het al knap dat hij het een aantal jaren achter elkaar weet te volbrengen zonder zware blessures.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Denken dat Froome zich echt moet inspannen tijdens een Tour.
Aru moet daar starten van Astana en mag dus niet meedoen in Lombardijequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Astana, Vino4ever en Team Kazachstan aan de start. Dit zijn Rabobank toestanden tijdens het NK.
Zijn nu al binnen zeker?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu wielrennen op Duitse TV: Munsterland Giro op WDR.
De Boon.quote:
Heeft een nieuwe omgeving nodig.quote:
En een schop onder z'n kont.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft een nieuwe omgeving nodig.
Oops, even vergeten dat ik geen ES2 heb. Even streampje opzoeken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:12 schreef heywoodu het volgende:
Niet vergeten: morgen om 9 uur live de Ronde van Almaty op Eurosport 2
Ik begin een beetje Andy Schleck flashbacks te krijgen.quote:
Plus een cursusje omgaan met teleurstellingen. Want laten we wel wezen, de enige reden dat Kittel weg wil (en gaat) bij Giant-Alpacin is dat 'ie - terecht!! - niet mee mocht naar de Tour, want waardeloos seizoen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft een nieuwe omgeving nodig.
Dat is en blijft Evans.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beste wereldkampioen sinds Oscar Freire
is dat nog ergens live te volgen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vanmiddag ook de officiële presentatie van de Giro.
quote:Maarten Tjallingii heeft aangekondigd halverwege volgend jaar te stoppen met wielrennen. De 37-jarige Fries heeft voor een half jaar bijgetekend bij Lotto-Jumbo.
Tjallingii wil volgend jaar nog deelnemen aan de Giro d'Italia, die in Nederland start, en daarna mogelijk nog aan de NK.
Dat breng je nog netjes. Het is eerder een negatieve toevoeging als er weer renners in het ziekenhuis belanden door onze totaal ongeschikte verkeersinfrastructuur voor een profpeloton.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat die etappes in Nederland dan weer 0 toegevoegde waarde hebben, totaal nutteloos.
Hij had bij tegenvaller van het seizoen ook Lars Boom kunnen noemenquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:04 schreef showtimer het volgende:
http://nos.nl/artikel/206(...)ouders-de-beste.html
Terugblik met Danny, die grapt dat hij zich vol gaat vreten
Mwah, er waren juist meer valpartijen op gewoon brede rechte wegen. Dat was lachwekkend en treurig tegelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat breng je nog netjes. Het is eerder een negatieve toevoeging als er weer renners in het ziekenhuis belanden door onze totaal ongeschikte verkeersinfrastructuur voor een profpeloton.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat breng je nog netjes. Het is eerder een negatieve toevoeging als er weer renners in het ziekenhuis belanden door onze totaal ongeschikte verkeersinfrastructuur voor een profpeloton.
Dat inderdaad. Die brede wegen zijn veel gevaarlijker.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwah, er waren juist meer valpartijen op gewoon brede rechte wegen. Dat was lachwekkend en treurig tegelijk.
Veel gevaarlijker?quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Die brede wegen zijn veel gevaarlijker.
Na die goede Giro had ik verwacht dat hij wel eens kopman zou willen zijn in de Tour.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:39 schreef Marcoss het volgende:
Kruijswijk wil volgend jaar ook weer graag de Giro doen, leuk duo met Gesink dan
Vaker dan je zou verwachten misschien, maar om dat gevaarlijker te noemen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vaak gebeuren daar de zware valpartijen ja.
Giro ligt hem veel beter, laat Kelderman maar kopman worden en in de eerste dagen tien keer op zijn bakkes gaan in de TDF.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Na die goede Giro had ik verwacht dat hij wel eens kopman zou willen zijn in de Tour.
De kans op een zware valpartij waarbij veel renners betrokken zijn, is op een brede weg een stuk groter ja. Dus in die zin, zijn die brede wegen gevaarlijker.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vaker dan je zou verwachten misschien, maar om dat gevaarlijker te noemen?
Tuurlijk, maar dat neemt niet weg dat het Nederlandse wegennet verre van populair is in het peloton.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De kans op een zware valpartij waarbij veel renners betrokken zijn, is op een brede weg een stuk groter ja. Dus in die zin, zijn die brede wegen gevaarlijker.
Da's dan niet zozeer omdat de weg an sich gevaarlijker is, maar omdat de renners dichter op elkaar rijden en vaak net iets minder goed opletten.
Eerlijk gezegd vind ik die belgische betonplaatwegen nog een stuk linker dan het nederlandse wegennet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat neemt niet weg dat het Nederlandse wegennet verre van populair is in het peloton.
En ploegleiders die lopen te schreeuwen dat dit het uitgelezen moment is om massaal op te schuiven. En dat hebben we nu in alle koersen dankzij de oortjesquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De kans op een zware valpartij waarbij veel renners betrokken zijn, is op een brede weg een stuk groter ja. Dus in die zin, zijn die brede wegen gevaarlijker.
Da's dan niet zozeer omdat de weg an sich gevaarlijker is, maar omdat de renners dichter op elkaar rijden en vaak net iets minder goed opletten.
Om dat soort valpartijen vragen de renners zelf, daar heb ik geen greintje medelijden mee.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:40 schreef Wombcat het volgende:
In de dorpen vaak aan de kanten parkeerplaatsen met een fietspaadje achterlangs, waar Langeveld eens op een toeschouwer is geknald. Nee, da's een feest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |