Westra ben ik het niet eens over. Misschien dit jaar wat matig maar vorig jaar twee ritten gewonnen (Dauphine en Catalonie) plus belangrijke schakel voor de tourwinst van Nibali.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Markus reed heel hard in dat ene jaar bij Vacans, daarna is het afgelopen ja.. Sowieso zijn er bij Vacans redelijk wat renners geweest die echt vlogen in een bepaalde periode en daarna dat niveau niet eens meer benaderd hebben. Hoogerland, Westra, De Gendt, Marczynski, Ruijgh, van Leijen..
Flens zal wel bij Roompot terechtkomen, misschien Markus ook wel. Met Ten Dam zal het ook wel goedkomen en Bulgac kan gezellig op zondag wat toertochtjes gaan fietsen..
Denken dat Froome zich echt moet inspannen tijdens een Tour.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso, Froome moet zich helemaal leegrijden tijdens de Tour.
Ja, Westra twijfelde ik het meest over, maar die prestaties van vorig jaar (vooral die in de Tour), dat verwacht ik bij een renner als Westra, vooral belangrijk op het vlakke en heuvelachtige parcoursen. Daar verwacht je niet van dat hij opeens Valverde, Wiggins, Leipheimer, Uran en van Garderen bergop losrijdt in Mendequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:33 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Westra ben ik het niet eens over. Misschien dit jaar wat matig maar vorig jaar twee ritten gewonnen (Dauphine en Catalonie) plus belangrijke schakel voor de tourwinst van Nibali.
bron 1 limburg.nlquote:Tom Dumoulin vertolkt een hoofdrol bij de opening van de Boxem Tunnel in Zwolle.
Samen met Anna van der Breggen neemt de Maastrichtenaar op vrijdag 16 oktober deel aan een tijdrit over 1000 meter door het gloednieuwe aquaduct. Ook Lucinda Brand rijdt de korte rit tegen de klok met vliegende start.
Furore
Dumoulin eindigde bij de WK wielrennen in Richmond als vijfde op de tijdrit. Hij maakte vorige maand vooral furore in de Ronde van Spanje, waarin hij in de voorlaatste etappe de leiderstrui verspeelde aan de Italiaan Fabio Aru. Van der Breggen veroverde in Richmond zilver in zowel de tijdrit als de wegrace bij de vrouwen.
De Boxem Tunnel is 550 meter lang en gaat onder de Oude Wetering door
De Westra van 2012 was een ongeloofwaardige mutant. Daarna nooit meer hetzelfde niveau gehaald als dat voorjaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:33 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Westra ben ik het niet eens over. Misschien dit jaar wat matig maar vorig jaar twee ritten gewonnen (Dauphine en Catalonie) plus belangrijke schakel voor de tourwinst van Nibali.
Prima keuze.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gesink dus inderdaad voor de Giro volgend jaar, had ik niet verwacht na zijn goede Tour dit jaar, maar wel mooi dat hij niet voor de "logische" route kiest qua programma.
Gesink en Dumoulin in de Giro volgend jaar, dat wordt genot
Okéquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Denken dat Froome zich echt moet inspannen tijdens een Tour.
Sterk, mooie overwinning!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Jan Bakelants wint de Giro del Piemonte met een late aanval, gefeliciteerd Jan!
Wat voor parcours?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:12 schreef heywoodu het volgende:
Niet vergeten: morgen om 9 uur live de Ronde van Almaty op Eurosport 2
Dat iele lichaampje wordt helemaal tot 200% van zijn natuurlijke mogelijkheden geperst gedurende 3 weken, ik vind het al knap dat hij het een aantal jaren achter elkaar weet te volbrengen zonder zware blessures.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Denken dat Froome zich echt moet inspannen tijdens een Tour.
Aru moet daar starten van Astana en mag dus niet meedoen in Lombardijequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Astana, Vino4ever en Team Kazachstan aan de start. Dit zijn Rabobank toestanden tijdens het NK.
Zijn nu al binnen zeker?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu wielrennen op Duitse TV: Munsterland Giro op WDR.
De Boon.quote:
Heeft een nieuwe omgeving nodig.quote:
En een schop onder z'n kont.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft een nieuwe omgeving nodig.
Oops, even vergeten dat ik geen ES2 heb. Even streampje opzoeken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:12 schreef heywoodu het volgende:
Niet vergeten: morgen om 9 uur live de Ronde van Almaty op Eurosport 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |