OK Wim. Nu nog het linkje of bronvermelding erbij en je bent weer helemaal het mannetje vandaag.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:53 schreef wimderon het volgende:
Parcours van de Giro zou uitgelekt zijn:
[ afbeelding ]
quote:Tourwinnaar Chris Froome heeft grootse plannen voor volgend seizoen. De Britse wielrenner wil in 2016 een historische hattrick scoren: eerst de Ronde van Frankrijk winnen en daarna goud op de Olympische Spelen in Rio in de wegrace én de tijdrit. Geen enkele renner heeft dat ooit gepresteerd.
"Het is een geweldige uitdaging", vertelt Froome donderdag in een interview met Sky Sports. "Hoofddoel is opnieuw de Tour, maar de Olympische Spelen staan hoog op de wensenlijst. Ik denk dat zowel het parcours van de wegrace als de tijdrit in Rio mij ligt."
Froome snapt dat lang van tevoren plannen in het wielrennen moeilijk is. "Je weet nooit wat je onderweg tegenkomt. Vandaar dat ik eerst kijk naar de Tour en pas daarna kan beoordelen hoe ik ervoor sta. Ik moet het per evenement bekijken, maar de uitdaging is spannend", aldus Froome, die in 2012 de Tour en de Olympische Spelen al eens combineerde. Hij eindigde dat jaar als tweede in de Ronde van Frankrijk en veroverde tien dagen later brons in de olympische tijdrit in Londen.
"De tijdrit in Rio heeft ruim 1000 hoogtemeters en is meer dan 50 kilometer lang, dus dat wordt een zware klus. De wegrace is meer dan 250 kilometer lang en heeft bijna 5000 hoogtemeters, dus ook dat wordt een zware wedstrijd. Ik hoop dat de vorm na de Tour nog in orde is", zegt Froome, die dit jaar na de Tour in de Ronde van Spanje startte en daar na een valpartij in een bergetappe uitviel met een voetbreuk.
Sowieso, Froome moet zich helemaal leegrijden tijdens de Tour. De kans dat onze Tom de Tour rijdt is nihil.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Froome is niet de man voor eendaagse koersen, dus dit mag hij mooi vergeten. Tijdrit gaat natuurlijk naar onze Tomgod.
Haha Froome89quote:
Ik word vrolijk van deze tweet. De toekomst van Team Colombia hangt af van het vinden van een co-sponsor. Mogelijk zijn we dus verlost van Corti.twitter:LisandroAbel twitterde op donderdag 01-10-2015 om 15:24:04El futuro del Team Colombia depende de la llegada de un coopatrocinador. reageer retweet
Misschien vindt Corti wel een co-sponsor in Italië en haalt hij allerlei Italiaantjes, waaronder zijn zoon.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:32 schreef Cavaliers het volgende:
Ik word vrolijk van deze tweet. De toekomst van Team Colombia hangt af van het vinden van een co-sponsor. Mogelijk zijn we dus verlost van Corti.twitter:LisandroAbel twitterde op donderdag 01-10-2015 om 15:24:04El futuro del Team Colombia depende de la llegada de un coopatrocinador. reageer retweet
Dat zou goed mogelijk zijn, maar ik opteer er toch voor om Corti te zien branden in de hel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien vindt Corti wel een co-sponsor in Italië en haalt hij allerlei Italiaantjes, waaronder zijn zoon.
Kan ik het moeilijk mee oneens zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zou goed mogelijk zijn, maar ik opteer er toch voor om Corti te zien branden in de hel.
quote:Team Giant - Alpecin
121. BARGUIL Warren
122. CRADDOCK Lawson
123. DUMOULIN Tom
124. FROHLINGER Johannes
125. GESCHKE Simon
126. HAGA Chad
127. LUDVIGSSON Tobias
128. PREIDLER Georg
Team LottoNL-Jumbo
131. BENNETT George
132. GESINK Robert
133. KELDERMAN Wilco
134. KRUIJSWIJK Steven
135. LINDEMAN Bert-Jan
136. ROOSEN Timo
137. TANKINK Bram
138. VAN WINDEN Dennis
Team Colombia
241. CANO Alex
242. CASTIBLANCO Jorge Camilo
243. DUARTE Fabio
244. MARTINEZ Daniel Felipe
245. QUINTERO Carlos
246. RAMIREZ Brayan Steven
247. RUBIANO Miguel Angel
248. TORRES Rodolfo Andres
Jammer dat de Giro in mei is.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:53 schreef wimderon het volgende:
Parcours van de Giro zou uitgelekt zijn:
[ afbeelding ]
Da's best veel idd. Dat is al bijna een klimtijdrit.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
1000 hoogtemeters in de tijdrit? Dat is nog een stuk meer dan ik dacht
quote:Laurens ten Dam vertrekt bij Lotto-Jumbo. Zijn aflopende contract wordt niet verlengd. Dat heeft het wielerteam vanavond bekend gemaakt.
Ten Dam stond tussen 2008 en 2012 onder contract bij de Rabobankploeg. Hij ging in 2013 mee naar de nieuwe sponsor Belkin. Dit seizoen reed hij voor Lotto-Jumbo, dat Belkin als sponsor afloste.
Net als Ten Dam kregen ook Rick Flens, Barry Markus en Brian Bulgac geen nieuw contract.
Dennis van Winden tekende wel voor één seizoen bij. De ploeg oordeelt dat de 27-jarige coureur uit Berkel en Rodenrijs in de tweede helft van dit seizoen een hoog niveau heeft gehaald en dat hij een belangrijke rol kan spelen in de voorbereiding van de massasprints voor Moreno Hofland en Tom van Asbroeck.
"Ik ben heel blij met mijn contractverlenging", zegt Van Winden. "Dit is een droomscenario voor mij. Dat ik zo snel weer terug op niveau ben gekomen, is heel mooi. Van het continentale niveau naar de World Tour is een grote stap en die heb ik kunnen zetten."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |