Ik begin een beetje Andy Schleck flashbacks te krijgen.quote:
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Plus een cursusje omgaan met teleurstellingen. Want laten we wel wezen, de enige reden dat Kittel weg wil (en gaat) bij Giant-Alpacin is dat 'ie - terecht!! - niet mee mocht naar de Tour, want waardeloos seizoen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft een nieuwe omgeving nodig.
			
			
			
			Dat is en blijft Evans.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beste wereldkampioen sinds Oscar Freire
			
			
			
			is dat nog ergens live te volgen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vanmiddag ook de officiële presentatie van de Giro.
			
			
			
			quote:Maarten Tjallingii heeft aangekondigd halverwege volgend jaar te stoppen met wielrennen. De 37-jarige Fries heeft voor een half jaar bijgetekend bij Lotto-Jumbo.
Tjallingii wil volgend jaar nog deelnemen aan de Giro d'Italia, die in Nederland start, en daarna mogelijk nog aan de NK.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Dat breng je nog netjes. Het is eerder een negatieve toevoeging als er weer renners in het ziekenhuis belanden door onze totaal ongeschikte verkeersinfrastructuur voor een profpeloton.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat die etappes in Nederland dan weer 0 toegevoegde waarde hebben, totaal nutteloos.
			
			
			
			
			
			
			
			Hij had bij tegenvaller van het seizoen ook Lars Boom kunnen noemenquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:04 schreef showtimer het volgende:
http://nos.nl/artikel/206(...)ouders-de-beste.html
Terugblik met Danny, die grapt dat hij zich vol gaat vreten
			
			
			
			Mwah, er waren juist meer valpartijen op gewoon brede rechte wegen. Dat was lachwekkend en treurig tegelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat breng je nog netjes. Het is eerder een negatieve toevoeging als er weer renners in het ziekenhuis belanden door onze totaal ongeschikte verkeersinfrastructuur voor een profpeloton.
			
			
			
			quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat breng je nog netjes. Het is eerder een negatieve toevoeging als er weer renners in het ziekenhuis belanden door onze totaal ongeschikte verkeersinfrastructuur voor een profpeloton.
			
			
			
			Dat inderdaad. Die brede wegen zijn veel gevaarlijker.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwah, er waren juist meer valpartijen op gewoon brede rechte wegen. Dat was lachwekkend en treurig tegelijk.
			
			
			
			Veel gevaarlijker?quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Die brede wegen zijn veel gevaarlijker.
			
			
			
			Na die goede Giro had ik verwacht dat hij wel eens kopman zou willen zijn in de Tour.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:39 schreef Marcoss het volgende:
Kruijswijk wil volgend jaar ook weer graag de Giro doen, leuk duo met Gesink dan
			
			
			
			
			
			
			
			Vaker dan je zou verwachten misschien, maar om dat gevaarlijker te noemen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vaak gebeuren daar de zware valpartijen ja.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Giro ligt hem veel beter, laat Kelderman maar kopman worden en in de eerste dagen tien keer op zijn bakkes gaan in de TDF.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Na die goede Giro had ik verwacht dat hij wel eens kopman zou willen zijn in de Tour.
			
			
			
			De kans op een zware valpartij waarbij veel renners betrokken zijn, is op een brede weg een stuk groter ja. Dus in die zin, zijn die brede wegen gevaarlijker.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vaker dan je zou verwachten misschien, maar om dat gevaarlijker te noemen?
			
			
			
			Tuurlijk, maar dat neemt niet weg dat het Nederlandse wegennet verre van populair is in het peloton.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De kans op een zware valpartij waarbij veel renners betrokken zijn, is op een brede weg een stuk groter ja. Dus in die zin, zijn die brede wegen gevaarlijker.
Da's dan niet zozeer omdat de weg an sich gevaarlijker is, maar omdat de renners dichter op elkaar rijden en vaak net iets minder goed opletten.
			
			
			
			Eerlijk gezegd vind ik die belgische betonplaatwegen nog een stuk linker dan het nederlandse wegennet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat neemt niet weg dat het Nederlandse wegennet verre van populair is in het peloton.
			
			
			
			En ploegleiders die lopen te schreeuwen dat dit het uitgelezen moment is om massaal op te schuiven. En dat hebben we nu in alle koersen dankzij de oortjesquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De kans op een zware valpartij waarbij veel renners betrokken zijn, is op een brede weg een stuk groter ja. Dus in die zin, zijn die brede wegen gevaarlijker.
Da's dan niet zozeer omdat de weg an sich gevaarlijker is, maar omdat de renners dichter op elkaar rijden en vaak net iets minder goed opletten.
Om dat soort valpartijen vragen de renners zelf, daar heb ik geen greintje medelijden mee.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:40 schreef Wombcat het volgende:
In de dorpen vaak aan de kanten parkeerplaatsen met een fietspaadje achterlangs, waar Langeveld eens op een toeschouwer is geknald. Nee, da's een feest.
			
			
			
			| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |