abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156151646
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2015 20:26 schreef Evertjan het volgende:
ik moet steeds meer denken aan de film met Clive Owen Children of Men.

[ afbeelding ]
Jezus wat een deprimerende film was dat zeg :') Wel een modern klassiekertje _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 16 september 2015 @ 20:44:16 #102
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_156152234
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 20:23 schreef Scorpie het volgende:
Letterlijk minder dan een week in een ander land en het nu alweer op stelten zetten.
En de politiek heeft ze het idee gegeven dat ze ongestraft zonder papieren illegaal Europa binnen mogen lopen... Dat hadden ze NOOIT moeten toestaan, dan was er ook geen massale toeloop gekomen.

Europa is in oorlog, en de politiek haalt de vijand binnen.
Degenen die hier nu in opvangcentra zitten, en waarvan ik er ondertussen 4 tel als ik een supermarkt binnenkom, zijn niet anders dan deze lui aan de grens. Zodra ze hun zin niet krijgen, gaan ze over op geweld.
De mensen die ze nu hier thuis uitnodigen om te komen eten zijn ongelofelijk naief. Ze snijden je kop er af als ze er beter van kunnen worden, maar hey, we moeten ze verzorgen want dan voelen we ons zo goed...

[ Bericht 9% gewijzigd door RemcoDelft op 16-09-2015 20:58:38 ]
censuur :O
  woensdag 16 september 2015 @ 23:32:21 #103
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_156159042
Wilders: AZC's zijn een gevaar voor Nederland
Hij heeft gelijk!

Wilders haalt woede Kamer op de hals:
quote:
De PVV-leider zei het "patriotisme" in Nederland te zien toenemen. Nederlanders snappen volgens hem dat er sprake is van een "islamitische invasie".

Vrijwel alle fractievoorzitters konden de tirade van Wilders niet langer aanhoren. GroenLinks-Kamerlid Jesse Klaver noemde Wilders "xenofoob" en Denk-fractievoorzitter Tunahan Kuzu verweet hem "haatzaaien". SGP-Kamerlid Kees van der Staaij: "Ieder mens is een medemens en geen ongedierte".

Klaver zei "geen greintje menselijkheid" te hebben gezien bij de PVV-leider.

PvdA-fractieleider Diederik Samsom oogstte applaus toen hij zei dat steden juist een positieve kant van Nederland tonen door zich open te stellen voor asielzoekers.

Kort daarvoor had Wilders alle plaatsen opgenoemd waar zich al asielzoekerscentra bevinden. "En die danken we allemaal", reageerde D66-voorman Alexander Pechtold na de opsomming, ook onder applaus.
De politici buitelen over elkaar heen om te laten zien hoe menslievend ze wel niet zijn... Alle standaard-cliches worden weer even genoemd. Waar het hart spreekt, zwijgt het verstand! Ze sluiten compleet hun ogen voor de werkelijkheid.
Ze leven compleet in een fantasiewereld, en zijn totaal elke relatie met de werkelijkheid kwijt. Ze voelen zichzelf zo liefhebbend dat ze totaal vergeten dat er zeer veel mensen op aarde zijn die gewoon je kop d'r af snijden als je niet doet (of gelooft!) wat ze willen!
Ik wil nogmaals een paar nieuwe woorden introduceren voor heel veel politici: xenofielen of xenopaten! Een ziekelijke afwijking waarbij ze koste wat het kost Middeleeuwse gewelddadige culturen in ons land willen binnenhalen.

Fort Europa is een fort voor iedereen die legaal binnen wil komen. Een visum krijgen is duur, stelt hoge eisen, en duurt lang.

Als je daarentegen je papieren weggooit, loop je zo binnen en kan je eisen gaan stellen! En als je je zin niet krijgt val je toch gewoon massaal grensposten aan? Probeer dat eens bij enig ander land, daar schieten ze zulke lui gewoon direct dood!
Waar "wij Europeanen" eerst jarenlang in overleg gaan, en vermogens uitgeven aan het schrijven van dikke rapporten, gooit de Afrikaan gewoon direct met stenen.

En vergis je niet, de lui die hier ondertussen in het AZC op de hoek wonen en die je tegenkomt op straat en in de supermarkt, zullen zich niet anders gedragen als ze hun zin niet krijgen. Die hele Gazastrook-mentaliteit zit diep geworteld. Het is de reden dat wij niet in zulke landen willen wonen, en het zou de reden moeten zijn om die mensen niet in ons land te willen hebben!

We zijn in oorlog!
Een aanval op grensposten door vijandige strijders, anders dan dat kan je het niet noemen. En de politiek? Die laat het fijn op z'n beloop...
Over een paar dagen zitten dezelfde terroristen trouwens toch wel in Europa, want de Hongaarse grens is niet zo lang en een stukje verder kunnen ze gewoon doorlopen naar het gratis geld.

Foto's van http://www.telegraaf.nl/b(...)grensovergang__.html

Hoe komen politici er bij dat lui die letterlijk ordehandhavers aanvallen maar toegelaten moeten worden in onze samenleving?
  woensdag 16 september 2015 @ 23:33:32 #104
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_156159078
Een hele mooie uitleg over de 3 stappen van de jihad:
http://www.cda.pl/video/87534fd
  donderdag 17 september 2015 @ 13:10:18 #105
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156168004
Hmmm die relschoppers op de foto's wil je toch echt liever niet bij je in de buurt hebben hoor. :@
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156168104
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:10 schreef deedeetee het volgende:
Hmmm die relschoppers op de foto's wil je toch echt liever niet bij je in de buurt hebben hoor. :@
Tja, dat gaat toch echt gebeuren hoor. Binnenkort over heel Nederland verspreid.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2015 @ 13:45:47 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156168999
quote:
Ze zijn er al

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)achting-in-azc.dhtml
  donderdag 17 september 2015 @ 13:53:02 #108
78780 deedeetee
pi_156169206
quote:
Nee hoor dat is niet bij mij in de buurt. :D
En dat vrouwen vogelvrij zijn tussen een hele lading los lopende kerels ligt voor de hand. Daar ging ik al van uit.
Ik heb als tiener de komst van de gastarbeiders mee gemaakt. Die werden toen met een heleboel kerels in 1 huis gehuisvest. Daar kon je als jonge meid echt niet ongeschonden langs lopen. Overkant van de brede doorgaande straat kon wel. Flink doorlopen want je werd ook nog na geroepen of ze kwamen aanrennen.
pi_156169360
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:53 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nee hoor dat is niet bij mij in de buurt. :D
En dat vrouwen vogelvrij zijn tussen een hele lading los lopende kerels ligt voor de hand. Daar ging ik al van uit.
Ik heb als tiener de komst van de gastarbeiders mee gemaakt. Die werden toen met een heleboel kerels in 1 huis gehuisvest. Daar kon je als jonge meid echt niet ongeschonden langs lopen. Overkant van de brede doorgaande straat kon wel. Flink doorlopen want je werd ook nog na geroepen of ze kwamen aanrennen.
Zo ben je al iets van 65 dan?
I´m back.
pi_156169400
Overigens wat ik daar net las is dat ze Orban zien als Assad en dat ze net zo lang doorgaan totdat ze er doorheen kunnen...
I´m back.
  donderdag 17 september 2015 @ 14:01:58 #111
78780 deedeetee
pi_156169479
quote:
11s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zo ben je al iets van 65 dan?
Niet ver er van af.
  donderdag 17 september 2015 @ 14:03:55 #112
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_156169536
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
Tja, dat gaat toch echt gebeuren hoor. Binnenkort Nu al over heel Nederland verspreid.
Niet deze mensen, wel gelijksoortigen.
pi_156169604
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:01 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Niet ver er van af.
Stuk ouder dan ik dan ( ;). ), want wat jij beschrijft was ergens rond eind jaren 60 aan de orde idd. Ook een vrij beroemde rel geweest ergens in Den Haag. Mensen in de oude volksbuurten pikten het niet meer. Was de eerste keer dat dit soort problemen echt aan de oppervlakte kwamen en benoemd werden in de toenmalige media idd. En toen werd die weerstand meteen ook al gezien als extreemrechts trouwens.
Je hoeft niet al te pessimistisch te zijn dat we een herhaling van dit soort gebeurtenissen kunnen krijgen natuurlijk, alleen een stukje sneller met tegenwoordige media dan toen.
I´m back.
pi_156171143
Godschristus, Je kunt een compleet nieuwe gemeente inrichten. De wijken benoem je naar de land van herkomst.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2015 @ 15:15:52 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156171175
quote:
15s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens wat ik daar net las is dat ze Orban zien als Assad en dat ze net zo lang doorgaan totdat ze er doorheen kunnen...
Waarom hebben ze dat niet in Syrie gedaan dan.
pi_156172026
Wordt gewoon 1 groot zooitje binnen nu en 5 jaar. Trust me. Alleen een naïef blind persoon wilt dat niet zien.
pi_156172175
Als ik 't soort rellen zie als in Griekenland en Hongarije dan mogen we in Nederland bijna wel allemaal een hek om 't erf bouwen en de ramen van beveiligingstralies voorzien. In de buurt van menig asielzoekerscentrum staan huizen en als die geen doelwit van inbraken worden dan zou dat een wonder zijn. Anyway. Eerst moet 't kalf verdronken zijn.
pi_156176601
quote:
Een groot deel van deze mensen zijn terroristen en gelukszoekers, er moet stevig worden opgetreden, waarbij echte vluchtelingen hulp krijgen en na recuperatie vriendelijk worden teruggestuurd naar oa Turkije , de economiesche asielzoekers dmv snelrecht terug worden gestuurd naar het land van herkomst en de rest van het gespuis in de cel belandt en daarna ongewenst vreemdeling wordt verklaard. De aanzuigende werking moet worden door een gezamelijk statement dat in Europa in principe voor niemand kans is op langdurig asiel en dat er geen luxe voorzieningen zijn en dat je bij illegale grenspassage direct wordt teruggestuurd.
pi_156176623
Kijk die kinderen die moeten vluchten. Het is een ware tragedie, we moeten al deze mensen in onze samenleving opnemen en in onze harten sluiten. Het is de toekomst van Europa.

donderdag 17 september 2015 @ 19:09:29 #120
78780 deedeetee
pi_156177093
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom hebben ze dat niet in Syrie gedaan dan.
Daar worden ze beschoten en niet alleen maar door een waterkanon. :')
pi_156177251
Is dit filmpje uit Italië (?) hier al eens langsgeweest?

https://www.facebook.com/(...)s/10200988711395742/

Ik ben er zelf nog niet over uit of het nou een persiflage is of niet.
  donderdag 17 september 2015 @ 20:34:24 #122
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_156180502
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:57 schreef Revolution-NL het volgende:
Kijk die kinderen die moeten vluchten. Het is een ware tragedie, we moeten al deze mensen in onze samenleving opnemen en in onze harten sluiten. Het is de toekomst van Europa.

Hebben ze eindelijk een kind gevonden tussen alle gelukszoekterroristen, kunnen ze het nog niet in het NOS-journaal plaatsen...
En de politiek wil ze maar binnenhalen, er moet en er zal verdeeldheid gezaaid worden in Europa :r
pi_156181508
Het is grotendeels kansloze shit waar we nog vele, vele jaren gezellige ellende mee gaan beleven die deze richting op komt.

Dat is toch zo langzamerhand wel duidelijk bij velen na het volgen van de media, zeker de laatste week.

Zo ook bij de twijfelaars die eerst nog dachten dat we deze mensen moesten helpen en een mooie plek in onze maatschappij moeten geven.

Althans , dat mag ik hopen.
pi_156184372
Zonder wrijving geen glans
pi_156184457
quote:
_O-

Dit is dichterbij dan je denkt. Natuurgebieden worden opgeofferd, sportverenigingen. En daarna worden ruimtes van particulieren gevorderd.

700 illegalen per dag, en ze worden opgevangen in plaats van opgesloten+uitgezet.
pi_156184458
Ik hoorde dat er in een keer heel veel azielzoekers op de Erasmus zijn nu? Klopt dit?
Rossoneri siamo noi.
pi_156184471
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik hoorde dat er in een keer heel veel azielzoekers op de Erasmus zijn nu? Klopt dit?
Ja. Ze hebben ruimte beschikbaar gesteld voor noodopvang van "vluchtelingen" :')
pi_156184483
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

_O-

Dit is dichterbij dan je denkt. Natuurgebieden worden opgeofferd, sportverenigingen. En daarna worden ruimtes van particulieren gevorderd.

700 illegalen per dag, en ze worden opgevangen in plaats van opgesloten+uitgezet.
Nooit van mijn leven niet :)
Ze kunnen de graft*f*s krijgen in die tweede kamer _O_
pi_156184503
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:57 schreef DrMabuse het volgende:
Het is grotendeels kansloze shit waar we nog vele, vele jaren gezellige ellende mee gaan beleven die deze richting op komt.

Dat is toch zo langzamerhand wel duidelijk bij velen na het volgen van de media, zeker de laatste week.

Zo ook bij de twijfelaars die eerst nog dachten dat we deze mensen moesten helpen en een mooie plek in onze maatschappij moeten geven.

pi_156184507
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ja. Ze hebben ruimte beschikbaar gesteld voor noodopvang van "vluchtelingen" :')
Die mensen die vrouwen verkrachten en elkaar afslachten omdat ze niet samen onder een dak willen wonen...
Rossoneri siamo noi.
pi_156184521
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:57 schreef DrMabuse het volgende:

Ik merk tot mijn verbazing nog geen kentering. 4900 illegalen per week is een invasie. Maar zelfs hier op FOK! worden hele topics gekaapt door mensen die vinden dat ze allemaal welkom zijn ( NWS / Grenscontroles in Europa #15 ).

Ik ben bang dat die mensen zelfs nog "Welkom" blijven roepen als hun familie is afgeslacht en zij ook aan de beurt zijn.

Hoeveel erger moet het nog worden?
pi_156184551
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik merk tot mijn verbazing nog geen kentering. 4900 illegalen per week is een invasie. Maar zelfs op FOK! worden hele topics gekaapt door mensen die vinden dat ze allemaal welkom zijn.
Die zijn niet goed bij hun paasei. Sluiten liever de ogen voor de echte problemen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2015 @ 22:17:07 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156184575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Er komen 150 tot 200 vluchtelingen naar de sporthal. Handig, getraumatiseerde oorlogsvluchtelingen tussen studenten.
pi_156184609
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:15 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Die mensen die vrouwen verkrachten en elkaar afslachten omdat ze niet samen onder een dak willen wonen...
Mooi excuus. Buurvrouw verkracht en vermoord. Waarom? Tja met vreemde vrouwen in de straat wonen kan toch niet?
pi_156184628
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Er komen 150 tot 200 vluchtelingen naar de sporthal. Handig, getraumatiseerde oorlogsvluchtelingen tussen studenten.
Het zijn geen vluchtelingen en met dat trauma valt het ook wel mee. Ze hebben bewust voor verzorgingsstaat Nederland gekozen. Dat doe je niet als je echt in gevaar bent, dan ben je blij met elke veilige plek. De echte vluchtelingen zitten in de regio.
pi_156184637
In het grootste opvangcentrum voor vluchtelingen in Duitsland, de HEAE in Giessen waar momenteel 6000 mensen verblijven, heersen wantoestanden. Vrouwen en meisjes worden er door mede-asielzoekers verkracht. Ook is er sprake van dwangprostitutie. Vrouwelijke asielzoekers zouden 's nachts bang zijn om de toiletten te bezoeken uit angst te worden aangerand.

Somaliërs zijn ook betrokken bij de bendeoorlogen in de HEAE, weet Grothe: ,,De staat heeft moeite in het kamp zijn geweldsmonopolie door te zetten. Albaniërs vechten met Eritreërs en Somaliërs. Zij zijn erg racistisch en willen helemaal niet met zwarten uit Afrika onder één dak leven.'' Recent werden veertien Albanezen gearresteerd, die twee asielzoekers het ziekenhuis in sloegen.

Las dit vandaag in het AD.

En dan zijn wij racistisch vanwege Zwarte Piet. _O-
Rossoneri siamo noi.
pi_156184674
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Die zijn niet goed bij hun paasei. Sluiten liever de ogen voor de echte problemen.
Ik zou hier op FOK! graag een topic willen waar mensen die ten aanzien van de illegalenproblematiek op één lijn zitten constructief kunnen praten over oplossingen. Het is nu alleen maar gehakketak tussen mensen die grenzen willen open zetten en mensen die hier geen asielzoekers meer willen.
pi_156184707
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik zou hier op FOK! graag een topic willen waar mensen die ten aanzien van de illegalenproblematiek op één lijn zitten constructief kunnen praten over oplossingen. Het is nu alleen maar gehakketak tussen mensen die grenzen willen open zetten en mensen die hier geen asielzoekers meer willen.
Dat gaat hem niet worden :D
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2015 @ 22:22:23 #139
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156184742
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het zijn geen vluchtelingen en met dat trauma valt het ook wel mee. Ze hebben bewust voor verzorgingsstaat Nederland gekozen. Dat doe je niet als je echt in gevaar bent, dan ben je blij met elke veilige plek. De echte vluchtelingen zitten in de regio.
Jajaja ik ken je stokpaardje. Door elke keer het zelfde liedje op je orgel te spelen ga je geen mensen overtuigen. En mensen die het al met je eens zijn irriteer je alleen.
pi_156185012
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jajaja ik ken je stokpaardje. Door elke keer het zelfde liedje op je orgel te spelen ga je geen mensen overtuigen. En mensen die het al met je eens zijn irriteer je alleen.
Dat doet de rest ook. Ik hoor ook altijd dezelfde mensen zeggen dat ze allemaal naar Europa moeten komen. Ik wil naar oplossingen toe, maar dat gaat alleen met gelijkgestemden, anders vervallen we steeds in dezelfde discussie.
pi_156185098
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:55 schreef Beathoven het volgende:
Als ik 't soort rellen zie als in Griekenland en Hongarije dan mogen we in Nederland bijna wel allemaal een hek om 't erf bouwen en de ramen van beveiligingstralies voorzien. In de buurt van menig asielzoekerscentrum staan huizen en als die geen doelwit van inbraken worden dan zou dat een wonder zijn. Anyway. Eerst moet 't kalf verdronken zijn.
Wassenaar/Duinrell heeft de deur ook wagenwijd opengezet. Ze hebben het toch maar mooi voor mekaar die asielzoekers.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_156185120
Waarom naar Duitsland/Nederland komen als je in Hongarije ook al veilig bent.

Voor het geld natuurlijk.
Rossoneri siamo noi.
pi_156185370
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:32 schreef ForzaMilan het volgende:

En?

Je kan je afvragen of je ze hun zin moet geven, maar dat iemand graag meer wil is op zichzelf toch geen misdaad?

Tegenstanders van het opvangen van vluchtelingen is het immers vaak ook om het geld te doen: door de opvang kunnen er minder overheidsuitgaven aan hunzelf worden besteed.

(Niet dat je dat kan 1:1 vergelijken, want een individuele handeling die een individueel belang dient is minder verwerpelijk dan het inzetten van het overheidsapparaat voor een individueel belang.)
pi_156185373
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:32 schreef ForzaMilan het volgende:

Je mist het woordje 'gratis'. Ze hoeven er niks voor te doen namelijk.
pi_156185411
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:38 schreef Igen het volgende:

[..]

En?

Je kan je afvragen of je ze hun zin moet geven, maar dat iemand graag meer wil is op zichzelf toch geen misdaad?

Tegenstanders van het opvangen van vluchtelingen is het immers vaak ook om het geld te doen: door de opvang kunnen er minder overheidsuitgaven aan hunzelf worden besteed.

(Niet dat je dat kan 1:1 vergelijken, want een individuele handeling die een individueel belang dient is minder verwerpelijk dan het inzetten van het overheidsapparaat voor een individueel belang.)
Ik wil ook wel is wat maar dat betekent niet dat het dan maar gelijk aan me gegeven moet worden.
Rossoneri siamo noi.
pi_156185660
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:46 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik vind zulke plaatjes gewoon schandalig. respectloos gedrag onze democratie onwaardig.
Ik vind die meneer op dat plaatje gewoon schandalig, respectloos en democratie onwaardig.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 18-09-2015 09:58:35 ]
pi_156185735
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:46 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik vind zulke plaatjes gewoon schandalig. respectloos gedrag onze democratie onwaardig.
Het houding van de Tweede Kamer de afgelopen 2 dagen jegens het illegalenprobleem en jegens Wilders, dat is een democratie onwaardig.
  donderdag 17 september 2015 @ 22:51:21 #149
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156185777
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:14 schreef SuicideErrorist het volgende:
Is dit filmpje uit Italië (?) hier al eens langsgeweest?

https://www.facebook.com/(...)s/10200988711395742/

[ afbeelding ]

Ik ben er zelf nog niet over uit of het nou een persiflage is of niet.
Een persiflage natuurlijk. Die mensen komen uit hutjes van poep. Die hebben zulke luxe nog nooit gezien. Dit is opgezet.
The End Times are wild
pi_156185818
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een persiflage natuurlijk. Die mensen komen uit hutjes van poep. Die hebben zulke luxe nog nooit gezien. Dit is opgezet.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')