abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156184458
Ik hoorde dat er in een keer heel veel azielzoekers op de Erasmus zijn nu? Klopt dit?
Rossoneri siamo noi.
pi_156184471
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik hoorde dat er in een keer heel veel azielzoekers op de Erasmus zijn nu? Klopt dit?
Ja. Ze hebben ruimte beschikbaar gesteld voor noodopvang van "vluchtelingen" :')
pi_156184483
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

_O-

Dit is dichterbij dan je denkt. Natuurgebieden worden opgeofferd, sportverenigingen. En daarna worden ruimtes van particulieren gevorderd.

700 illegalen per dag, en ze worden opgevangen in plaats van opgesloten+uitgezet.
Nooit van mijn leven niet :)
Ze kunnen de graft*f*s krijgen in die tweede kamer _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_156184503
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:57 schreef DrMabuse het volgende:
Het is grotendeels kansloze shit waar we nog vele, vele jaren gezellige ellende mee gaan beleven die deze richting op komt.

Dat is toch zo langzamerhand wel duidelijk bij velen na het volgen van de media, zeker de laatste week.

Zo ook bij de twijfelaars die eerst nog dachten dat we deze mensen moesten helpen en een mooie plek in onze maatschappij moeten geven.

Althans , dat mag ik hopen.
pi_156184507
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ja. Ze hebben ruimte beschikbaar gesteld voor noodopvang van "vluchtelingen" :')
Die mensen die vrouwen verkrachten en elkaar afslachten omdat ze niet samen onder een dak willen wonen...
Rossoneri siamo noi.
pi_156184521
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:57 schreef DrMabuse het volgende:
Het is grotendeels kansloze shit waar we nog vele, vele jaren gezellige ellende mee gaan beleven die deze richting op komt.

Dat is toch zo langzamerhand wel duidelijk bij velen na het volgen van de media, zeker de laatste week.

Zo ook bij de twijfelaars die eerst nog dachten dat we deze mensen moesten helpen en een mooie plek in onze maatschappij moeten geven.

Althans , dat mag ik hopen.
Ik merk tot mijn verbazing nog geen kentering. 4900 illegalen per week is een invasie. Maar zelfs hier op FOK! worden hele topics gekaapt door mensen die vinden dat ze allemaal welkom zijn ( NWS / Grenscontroles in Europa #15 ).

Ik ben bang dat die mensen zelfs nog "Welkom" blijven roepen als hun familie is afgeslacht en zij ook aan de beurt zijn.

Hoeveel erger moet het nog worden?
pi_156184551
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik merk tot mijn verbazing nog geen kentering. 4900 illegalen per week is een invasie. Maar zelfs op FOK! worden hele topics gekaapt door mensen die vinden dat ze allemaal welkom zijn.
Die zijn niet goed bij hun paasei. Sluiten liever de ogen voor de echte problemen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2015 @ 22:17:07 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156184575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Er komen 150 tot 200 vluchtelingen naar de sporthal. Handig, getraumatiseerde oorlogsvluchtelingen tussen studenten.
pi_156184609
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:15 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Die mensen die vrouwen verkrachten en elkaar afslachten omdat ze niet samen onder een dak willen wonen...
Mooi excuus. Buurvrouw verkracht en vermoord. Waarom? Tja met vreemde vrouwen in de straat wonen kan toch niet?
pi_156184628
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Er komen 150 tot 200 vluchtelingen naar de sporthal. Handig, getraumatiseerde oorlogsvluchtelingen tussen studenten.
Het zijn geen vluchtelingen en met dat trauma valt het ook wel mee. Ze hebben bewust voor verzorgingsstaat Nederland gekozen. Dat doe je niet als je echt in gevaar bent, dan ben je blij met elke veilige plek. De echte vluchtelingen zitten in de regio.
pi_156184637
In het grootste opvangcentrum voor vluchtelingen in Duitsland, de HEAE in Giessen waar momenteel 6000 mensen verblijven, heersen wantoestanden. Vrouwen en meisjes worden er door mede-asielzoekers verkracht. Ook is er sprake van dwangprostitutie. Vrouwelijke asielzoekers zouden 's nachts bang zijn om de toiletten te bezoeken uit angst te worden aangerand.

Somaliërs zijn ook betrokken bij de bendeoorlogen in de HEAE, weet Grothe: ,,De staat heeft moeite in het kamp zijn geweldsmonopolie door te zetten. Albaniërs vechten met Eritreërs en Somaliërs. Zij zijn erg racistisch en willen helemaal niet met zwarten uit Afrika onder één dak leven.'' Recent werden veertien Albanezen gearresteerd, die twee asielzoekers het ziekenhuis in sloegen.

Las dit vandaag in het AD.

En dan zijn wij racistisch vanwege Zwarte Piet. _O-
Rossoneri siamo noi.
pi_156184674
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Die zijn niet goed bij hun paasei. Sluiten liever de ogen voor de echte problemen.
Ik zou hier op FOK! graag een topic willen waar mensen die ten aanzien van de illegalenproblematiek op één lijn zitten constructief kunnen praten over oplossingen. Het is nu alleen maar gehakketak tussen mensen die grenzen willen open zetten en mensen die hier geen asielzoekers meer willen.
pi_156184707
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik zou hier op FOK! graag een topic willen waar mensen die ten aanzien van de illegalenproblematiek op één lijn zitten constructief kunnen praten over oplossingen. Het is nu alleen maar gehakketak tussen mensen die grenzen willen open zetten en mensen die hier geen asielzoekers meer willen.
Dat gaat hem niet worden :D
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2015 @ 22:22:23 #139
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156184742
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het zijn geen vluchtelingen en met dat trauma valt het ook wel mee. Ze hebben bewust voor verzorgingsstaat Nederland gekozen. Dat doe je niet als je echt in gevaar bent, dan ben je blij met elke veilige plek. De echte vluchtelingen zitten in de regio.
Jajaja ik ken je stokpaardje. Door elke keer het zelfde liedje op je orgel te spelen ga je geen mensen overtuigen. En mensen die het al met je eens zijn irriteer je alleen.
pi_156185012
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jajaja ik ken je stokpaardje. Door elke keer het zelfde liedje op je orgel te spelen ga je geen mensen overtuigen. En mensen die het al met je eens zijn irriteer je alleen.
Dat doet de rest ook. Ik hoor ook altijd dezelfde mensen zeggen dat ze allemaal naar Europa moeten komen. Ik wil naar oplossingen toe, maar dat gaat alleen met gelijkgestemden, anders vervallen we steeds in dezelfde discussie.
pi_156185098
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:55 schreef Beathoven het volgende:
Als ik 't soort rellen zie als in Griekenland en Hongarije dan mogen we in Nederland bijna wel allemaal een hek om 't erf bouwen en de ramen van beveiligingstralies voorzien. In de buurt van menig asielzoekerscentrum staan huizen en als die geen doelwit van inbraken worden dan zou dat een wonder zijn. Anyway. Eerst moet 't kalf verdronken zijn.
Wassenaar/Duinrell heeft de deur ook wagenwijd opengezet. Ze hebben het toch maar mooi voor mekaar die asielzoekers.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_156185120
Waarom naar Duitsland/Nederland komen als je in Hongarije ook al veilig bent.

Voor het geld natuurlijk.
Rossoneri siamo noi.
pi_156185370
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:32 schreef ForzaMilan het volgende:

En?

Je kan je afvragen of je ze hun zin moet geven, maar dat iemand graag meer wil is op zichzelf toch geen misdaad?

Tegenstanders van het opvangen van vluchtelingen is het immers vaak ook om het geld te doen: door de opvang kunnen er minder overheidsuitgaven aan hunzelf worden besteed.

(Niet dat je dat kan 1:1 vergelijken, want een individuele handeling die een individueel belang dient is minder verwerpelijk dan het inzetten van het overheidsapparaat voor een individueel belang.)
pi_156185373
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:32 schreef ForzaMilan het volgende:

Je mist het woordje 'gratis'. Ze hoeven er niks voor te doen namelijk.
pi_156185411
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:38 schreef Igen het volgende:

[..]

En?

Je kan je afvragen of je ze hun zin moet geven, maar dat iemand graag meer wil is op zichzelf toch geen misdaad?

Tegenstanders van het opvangen van vluchtelingen is het immers vaak ook om het geld te doen: door de opvang kunnen er minder overheidsuitgaven aan hunzelf worden besteed.

(Niet dat je dat kan 1:1 vergelijken, want een individuele handeling die een individueel belang dient is minder verwerpelijk dan het inzetten van het overheidsapparaat voor een individueel belang.)
Ik wil ook wel is wat maar dat betekent niet dat het dan maar gelijk aan me gegeven moet worden.
Rossoneri siamo noi.
pi_156185660
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:46 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik vind zulke plaatjes gewoon schandalig. respectloos gedrag onze democratie onwaardig.
Ik vind die meneer op dat plaatje gewoon schandalig, respectloos en democratie onwaardig.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 18-09-2015 09:58:35 ]
pi_156185735
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:46 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik vind zulke plaatjes gewoon schandalig. respectloos gedrag onze democratie onwaardig.
Het houding van de Tweede Kamer de afgelopen 2 dagen jegens het illegalenprobleem en jegens Wilders, dat is een democratie onwaardig.
  donderdag 17 september 2015 @ 22:51:21 #149
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156185777
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:14 schreef SuicideErrorist het volgende:
Is dit filmpje uit Italië (?) hier al eens langsgeweest?

https://www.facebook.com/(...)s/10200988711395742/

[ afbeelding ]

Ik ben er zelf nog niet over uit of het nou een persiflage is of niet.
Een persiflage natuurlijk. Die mensen komen uit hutjes van poep. Die hebben zulke luxe nog nooit gezien. Dit is opgezet.
The End Times are wild
pi_156185818
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een persiflage natuurlijk. Die mensen komen uit hutjes van poep. Die hebben zulke luxe nog nooit gezien. Dit is opgezet.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')