Tui.com op de motoren vindt ik er niet uitzien.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het is OR347 geworden
[ afbeelding ]
Ik snap eigenlijk niet waarom ze de ramen nu weer wél hebben meegenomen bij het schilderen.
Bij de introductie van deze livery werd de naam juist over boven de ramen gezet. Nu er dus weer overheen.
*vindquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tui.com op de motoren vindt ik er niet uitzien.
Ik sprak deze week een F/O die op de 737 bij een Turkse maatschapij vliegt. Die ging als de Dreamliner er was daar op over. Zal die wel promotie maken dan.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:23 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
777/787 wordt inderdaad zelfs gemixed gevlogen (geen sprake van 'overgang' dus). Zitten een paar fundamentele verschillen in de systemen, waaronder uiteraard de HUD, maar de basis is dermate gelijkwaardig dat dat geen problemen oplevert.
Tja, vaak marketingmensen die dat soort obsolete dingen willen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:26 schreef Thetallguy het volgende:
De URL van je website vermelden vind ik sowieso erg 1996. Iedereen weet je echt wel te vinden (mits je geen flysas.nl/flyslm.nl achtige urls hebt)
Zit je ook met z'n 180'en in zo'n 737?quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:51 schreef Thetallguy het volgende:
Nieuwe mogelijkheden om de plas over te steken in een 737. Vanaf mei gaat Norwegian Cork - Boston vliegen, en in 2017 ook Cork - New York. In eerste instantie met de 737-800 en later ook met de MAX.
http://www.boeing.com/com(...)_2012q1_article3.pdfquote:Ik sprak deze week een F/O die op de 737 bij een Turkse maatschapij vliegt. Die ging als de Dreamliner er was daar op over. Zal die wel promotie maken dan.
777/787 is om de genoemde redenen hier natuurlijk ook veel logischer. Maar is het verschil in de systemen tussen 737 en 777/787 groot? Zal wel meevallen toch.
Op het eerste gezicht lijkt de AUC in het bovenste plaatje juist groter te zijn dan met winglets. Kan ik ergens de integraalvergelijkingen vinden van lift met winglets vs. zonder winglets (even de discussie van 'drag' daargelaten, want die zal navenant ook toenemen)?quote:Op donderdag 17 september 2015 12:33 schreef OEM het volgende:
[..]
Los van die vortices: dit plaatje geeft wel mooi aan hoe de winglets de liftverdeling op de vleugel gelijkmatiger maakt (blijkbaar is dat beter) (737 zonder, blended en split scimitar):
[ afbeelding ]
quote:
Massa is traag, dus als de piloot het neuswiel te snel draait gaat de massa nog gewoon rechtdoor terwijl het wiel al gedraaid is.quote:Op zondag 27 september 2015 15:18 schreef Blistering het volgende:
Hoe kregen die piloten dit voor elkaar dan? Driften met een A380
Het verbaast mij vooral dat ervaren jongens (wat je mag aannemen bij een A380) dit nog voor elkaar weten te krijgen.quote:Op zondag 27 september 2015 15:24 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Massa is traag, dus als de piloot het neuswiel te snel draait gaat de massa nog gewoon rechtdoor terwijl het wiel al gedraaid is.
Het verbaasd me eerlijk gezegd wel dat ze alsnog direct opstijgen. Ergens had ik wel verwacht dat eerst het neuswiel een inspectie zou krijgen.
Voor elke piloot is het de eerste keer dat hij op een A380 vliegt.quote:Op zondag 27 september 2015 15:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het verbaast mij vooral dat ervaren jongens (wat je mag aannemen bij een A380) dit nog voor elkaar weten te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |