Hij moet eerst ook nog wat testvluchtjes doen:)quote:Op maandag 28 september 2015 19:48 schreef inkjet het volgende:
Nu de stoelen nog dan kan het toestel deze kant op. Ik zag twee data waarbij het leek of de BHC eerder komt dan de BHA...
Ik ben van gemiddelde lengte dus geen extra beenruimte nodig. Ik kan mooi mijn hoofd tegen de cabine leggen om te slapen of weg te dommelen en daarnaast nog eens een beetje uitzicht.quote:Op maandag 28 september 2015 18:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Stoel bij het raam is toch juist klote? Je kunt beter aan het gangpad zitten. Vooral als je alleen reist.
Ik vlieg misschien te vaak maar ik zie niet in wat hier zo speciaal aan is?quote:Op maandag 28 september 2015 19:56 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Nouja, wellicht dat je dit een keertje filmt:
Die reactie van de passagiers ook
Vanaf 2:17 ongeveer rijdt ie de baan af het gras inquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:09 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ik vlieg misschien te vaak maar ik zie niet in wat hier zo speciaal aan is?
En je vliegt vaak van de baan af?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:09 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ik vlieg misschien te vaak maar ik zie niet in wat hier zo speciaal aan is?
Natuurlijk maar de stoelen bepalen de afleverdatum in dit geval. Er is overigens een film op Youtube waar je een hele set 787's ziet landen met de RAT gedeployed voor die tests ;quote:Op maandag 28 september 2015 21:19 schreef Mikey92 het volgende:
[..]
Hij moet eerst ook nog wat testvluchtjes doen:)
Wtf?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:39 schreef Blistering het volgende:
Boem = ho gister in Seattle:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:MCALLEN, Texas (KSAZ) - It was quite an eventful flight for the pilot of a regional jet Tuesday. It was a flight between Dallas-Fort Worth and McAllen Miller Airport near the Texas-Mexico border. The flight was normal up until the final approach, a photographer captured what happened next.
The photo captured the moment the wingtip of a U.S. Airways Express Jet made contact with the runway at McAllen's airport. The man who took the picture is a self-described plane spotter and couldn't believe what he saw through his viewfinder.
"Right now I'm still on a little bit of an adrenaline rush considering what I saw, what I witnessed could have been a lot worse. Thank God nobody was hurt," said Juan Diego DeLaGarza.
Photo Close call for valley-based Mesa Air Group flight
The type of plane involved, a CRJ Regional Jet operated by Phoenix-based Mesa Airlines for US Airways Express holds about 90 passengers. Juan posted the photo to Facebook and Twitter where it quickly went viral.
"I went home half an hour later and started going through my pictures, and that's when I realized what I had taken a picture of," he said.
He said it seemed like a normal landing right up until the plane was a few feet off the ground and believes the pilot may have hit wind shear.
"Considering he was only a few feet off the ground, he did a good reaction and saved the plane and all the lives on board," said DeLaGarza.
Mesa Air Group released the following statement on the incident. "Due to concerns about possible damage incurred on landing, the aircraft was removed from service for inspection. Passengers exited the aircraft normally, and there were no reported injuries. Mesa Airlines is conducting an investigation."
American Airlines, which is merging with US Airways, says the return flight was cancelled, and passengers were accommodated.
Zeker!quote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef Blistering het volgende:
MooiNostalgisch! Toch wel het meest iconische vliegtuig wat mij betreft.
Sterker nog, er vliegen nog altijd 3 757's rond van Air Lingus (EI-LBS/EI-LBR/EI-LBT)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:02 schreef LintuxCx het volgende:
Gave foto's zeg.En ook nog een oud Aer Lingus logo erop. Ik blijf steeds vergeten dat Aer Lingus ooit Boeings gevlogen heeft..
WTFquote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Sterker nog, er vliegen nog altijd 3 757's rond van Air Lingus (EI-LBS/EI-LBR/EI-LBT)
[ afbeelding ]
Ze vliegen ook pas sinds vorig jaar ofzo voor Aer Lingus, dus wat dat betreft nog redelijk recent. Technisch gezien zijn ze ook van Aer Contractors (operated for Aer Lingus)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:13 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
WTF
Ik heb vijf jaar in Dublin gewoond, waarom zijn die mij nooit opgevallen..
Dat kwam inderdaad later. Plus de 747 was tot 2.5 keer zo groot/zwaar als de grootste vliegtuigen van dat momentquote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef derLudolf het volgende:
Bestonden er toen überhaupt nog geen trucks die het neuswiel optilden? Of waren ze er nog niet die geschikt waren voor 747?
Is dan ook alweer (bijna) 10 jaar geleden dat de laatste Boeing (de 737's) de Aer Lingus vloot verliet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:02 schreef LintuxCx het volgende:
Gave foto's zeg.En ook nog een oud Aer Lingus logo erop. Ik blijf steeds vergeten dat Aer Lingus ooit Boeings gevlogen heeft..
Februari 2014 inderdaad en dat is de vorige naam; nu is het ASL Airlines Ireland.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:20 schreef Thetallguy het volgende:
Ze vliegen ook pas sinds vorig jaar ofzo voor Aer Lingus, dus wat dat betreft nog redelijk recent. Technisch gezien zijn ze ook van Aer Contractors (operated for Aer Lingus)
En BA neemt geen halve maatregelingen; zowel G-DOCW als G-DOCX vliegen momenteel achter elkaar aan (2 minuten achter elkaar vertrokken) naar hun laatste rustplaats.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:27 schreef Iemand91 het volgende:
De -400's kwamen in oktober 1991 in de vloot en BA heeft in totaal 37 van dit type in de vloot gehad.
De toestellen waren aanvankelijk gestationeerd op London Heahtrow waar het de oudere -200's verving maar zodra de nieuwe Airbus A319-family toestellen kwamen werden de 737's naar Gatwick verplaatst.
Een aantal zijn door gaan vliegen voor andere maatschappijen, maar velen zijn naar Victorville gegaan.
EDIT: schijnt Rotterdam te worden.quote:Laat ik eens wat leuks posten (nog een beetje onder voorbehoud):
1130-2000 (03-10) ODM118/119 NBO-CAO-AMS-ALG-BZV; TT-DBC DC8-73F.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |