Dat vind ik dan weer wel erg.quote:
Amerikanen en Frans, het is pinotquote:Op maandag 1 februari 2016 14:49 schreef MrSalazar het volgende:
lol @ pino gris trouwens. Sesamstraat?
Ja jammer. Ik respecteer ieders mening.quote:
Zoals gezegd mag je je mening uiten. Het staat anderen dan vrij om jou niet uit te nodigen.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:08 schreef Gehenna het volgende:
Mijn innerlijke hippie zit wel een beetje met het vraagstuk of intolerantie tegen intolerantie niet hypocriet is..
Maar wat als je al uitgenodigd bent en je hebt geaccepteerd?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Zoals gezegd mag je je mening uiten. Het staat anderen dan vrij om jou niet uit te nodigen.
Dat jochie is wel een baas idd, Henry probeert heel scherp te zijn, maar komt gewoon over als een domme lul.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:33 schreef MrSalazar het volgende:
Ik zag laatst een i-view met henry rollins after a concert to some little bitchboy. Mr Bitchboy stood up to him and there was never any part where rollins really looked bad, but his interviewer neither.
This fucking guy never got offended/intimidated etc rollins said. Nice one, little blond dude.
Hij probeert het continu, maar deze interviewer is a fucking cool mofo.
ik zie Flynn daarop niet met gestrekte hand staan. Bovendien was dat in z'n wigger-tijdperk (afgaande op z'n uiterlijk), toen hij zonodig moest rappen. Dat zie ik een white power aanhanger ook niet snel doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Hoewel dit wel een oude foto is natuurlijk
Inderdaad: "hij heeft wel vaker dit soort dingen geroepen"quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:42 schreef Gehenna het volgende:
Op Facebook lijken de meerderheid helemaal achter FortaRock te staan, maar de paar butthurt fans die reageren zijn wel vermakelijk om te lezen
"hij is gewoon lomp en niet zo snugger, en hij heeft z'n excuses aangeboden"quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad: "hij heeft wel vaker dit soort dingen geroepen"
Oh dan is het niet erg
I'm gonna go into three months fucking bender, okay?quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:45 schreef Gehenna het volgende:
Vrij spel voor randdiebelen, zolang er maar een excuses achteraan komt dus
Good Charlotte?quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie worden zeker boos als ik 'Charlotte' zeg?
nu is "exclusief" een heel rekbaar begrip. Meestal houdt dat in dat het alleen die tour er staat. Zomerfestivals vallen dan meestal onder een nieuwe tour.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Staan exclusief in 013 ook (A Night with Machine Head).
De bekrompenheid is dan wel groot. Van je favoriete band trek je toch meer dan van iemand die je met geen mogelijkheid mag. En dan de boosheid op het festival, gelachen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:42 schreef Gehenna het volgende:
Op Facebook lijken de meerderheid helemaal achter FortaRock te staan, maar de paar butthurt fans die reageren zijn wel vermakelijk om te lezen
Ja op Youtube helemaal, de jij-mag-dat-want-jij-bent-cool-mentaliteit heerst wel aardig daarquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:37 schreef Tokus het volgende:
de reacties bij buitenlandse artikelen over dit cancellen zijn overigens niet zo begripvol als vanuit Nederland. Vooral figuren vanuit de VS vinden het vaker grote onzin dan vanuit Europa.
Wellicht omdat "freedom of speech" in de USA nogal een ding is. De KKK mag daar gewoon hun boodschap uitdragen. Ze zullen dus al snel vinden dat die Europeanen dat recht inperken en dat is not done.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:37 schreef Tokus het volgende:
de reacties bij buitenlandse artikelen over dit cancellen zijn overigens niet zo begripvol als vanuit Nederland. Vooral figuren vanuit de VS vinden het vaker grote onzin dan vanuit Europa.
Dan ga je alleen de 'hoofddag', de andere is een uit de hand gelopen preparty.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De tering, 2 dagen dit jaar.. dikke geldklopperij. In plaats van goede bands op 1 dag smeren ze die nu natuurlijk uit over 2 dagen en vullen ze de rest op met grauwe middelmaat.![]()
Er zijn al zoveel meerdaagse festivals. Vond het juist leuk dat dit op 1 dag werd gehouden.
Dit inderdaad. Eerst even lezen voordat je begint met zeikenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ga je alleen de 'hoofddag', de andere is een uit de hand gelopen preparty.
Nee joh, gewoon zeiken omdat het kan!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Eerst even lezen voordat je begint met zeiken
Dat wordt er veel te veel gedaan tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon zeiken omdat het kan!
Dat laatste vooral. Normaal kwamen we mooi met een groep in de bus. Nu moet je ergens in de buurt wat proberen te regelen als je gaat, want even op en neer is ook niet super. Ik sla dit jaar in ieder geval over.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik lees toch dat hij op beide dagen 2 leuke bandjes vind staan. Zowel op de preparty als op de gewone dag![]()
Maar goed als je beide dagen gaat moet je al in de buurt wonen of een zelf een slaapplek zien te regelen. Dat is jammer dat dit Goffert niet kan/mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |