Dat vind ik dan weer wel erg.quote:
Amerikanen en Frans, het is pinotquote:Op maandag 1 februari 2016 14:49 schreef MrSalazar het volgende:
lol @ pino gris trouwens. Sesamstraat?
Ja jammer. Ik respecteer ieders mening.quote:
Zoals gezegd mag je je mening uiten. Het staat anderen dan vrij om jou niet uit te nodigen.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:08 schreef Gehenna het volgende:
Mijn innerlijke hippie zit wel een beetje met het vraagstuk of intolerantie tegen intolerantie niet hypocriet is..
Maar wat als je al uitgenodigd bent en je hebt geaccepteerd?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Zoals gezegd mag je je mening uiten. Het staat anderen dan vrij om jou niet uit te nodigen.
Dat jochie is wel een baas idd, Henry probeert heel scherp te zijn, maar komt gewoon over als een domme lul.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:33 schreef MrSalazar het volgende:
Ik zag laatst een i-view met henry rollins after a concert to some little bitchboy. Mr Bitchboy stood up to him and there was never any part where rollins really looked bad, but his interviewer neither.
This fucking guy never got offended/intimidated etc rollins said. Nice one, little blond dude.
Hij probeert het continu, maar deze interviewer is a fucking cool mofo.
ik zie Flynn daarop niet met gestrekte hand staan. Bovendien was dat in z'n wigger-tijdperk (afgaande op z'n uiterlijk), toen hij zonodig moest rappen. Dat zie ik een white power aanhanger ook niet snel doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Hoewel dit wel een oude foto is natuurlijk
Inderdaad: "hij heeft wel vaker dit soort dingen geroepen"quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:42 schreef Gehenna het volgende:
Op Facebook lijken de meerderheid helemaal achter FortaRock te staan, maar de paar butthurt fans die reageren zijn wel vermakelijk om te lezen
"hij is gewoon lomp en niet zo snugger, en hij heeft z'n excuses aangeboden"quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad: "hij heeft wel vaker dit soort dingen geroepen"
Oh dan is het niet erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |