SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Website: http://www.fortarock.nl/
Twitter: https://twitter.com/fortarock
Facebook: https://www.facebook.com/fortarockfestival
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCmXhuPRx9tNm9SUi7AQA-Dw
De locatie van de 2016 editie is nog niet bekend.
2014 Aftermovie:
Tickets:
Er is nog geen informatie bekend over de 2016 editie.
Line-Up
Zaterdag 4 Juni:
Within temptation
Gojira
Tremonti
Legion Of The Damned
Heidevolk
Evra
Zondag 5 juni:
Volbeat
Megadeth
Disturbed
Amon Amarth
King Diamond
Babymetal
Eluveitie
Obituary
Ababath
Dark Funeral
Flesgod Apocalypse
Havok
Windhand
Bombus
[ Bericht 3% gewijzigd door indiaantje89 op 16-03-2016 12:27:21 ]
Ok ben benieuwd, onder "groots" kun je voor Fortarocken volgens mij niet zo heel veel acts hebben: Metallica, Iron Maiden, Rammstein, Black Sabbath, Slipknot, Kiss. Guns 'N Roses, Aerosmith, System Of A Down?quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:06 schreef Tokus het volgende:
ik had vernomen dat zij niet op FortaRock staan. Van een bron die het meestal wel redelijk bij het rechte eind heeft omtrend FortaRock.
En een andere bron (nog net iets dichter op het vuur) zei me dat ze wel met wat groots bezig zijn, maar toen ik vroeg of dat Iron Maiden was, werd dat ontkend. (dat was een week of twee voordat black Sabbath ineens aankondigde hun afscheidstour te doen)
En slipknot stond er vorig jaar al, dus die gaan we denk ik dit jaar (gelukkig) niet weer zienquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok ben benieuwd, onder "groots" kun je voor Fortarocken volgens mij niet zo heel veel acts hebben: Metallica, Iron Maiden, Rammstein, Black Sabbath, Slipknot, Kiss. Guns 'N Roses, Aerosmith, System Of A Down?
Een Avenged Sevenfold lijkt me voor NL ook nog niet rijp als headliner.
Voor mij geld dat voor Black Sabbath dus weer. Maiden stond 2 jaar terug al op Fortarock en dat was erg tof.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En slipknot stond er vorig jaar al, dus die gaan we denk ik dit jaar (gelukkig) niet weer zien
Ik hoop zelf heel erg op Black Sabbath (ziggodome 2013
), maar Iron Maiden heb ik ook nog steeds nooit live gezien, wat eigenlijk ook wel een must is
quote:Op donderdag 17 september 2015 11:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En slipknot stond er vorig dit jaar al, dus die gaan we denk ik dit volgend jaar (gelukkig) niet weer zien
Het was niet dat ze slecht spelen, ik vond het gewoon in z'n algemeen compleet rukquote:Op donderdag 17 september 2015 13:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoezo gelukkig? Ik vond Slipknot vorig (2x gezien in HMH en Rock Am Ring) erg strak spelen hoor. Maar het kan je ding niet zijn natuurlijk. Maar dat vind ik zou Maiden ook al een beetje kort vinden na vorige keer.
Ik ben ook niet zeker van of Black Sabbath massa's publiek trekt. Al zal het wel helpen dat het een laatste tour is.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Het nadeel is dat ze wel écht een grote headliner nodig hebben willen ze het Goffertpark lekker vullen, dat heeft Slipknot wel aangetoond. Dus dingen als A7X, Megadeth e.d. vallen dan al af, daar komt gewoon echt geen 20k+ man op af...
Maiden is een goede, maar vrij snel na 2014. Metallica kan ook zomaar weer gaan touren, die zijn tegenwoordig ook jaar na jaar op pad en zouden nog met een nieuw album bezig zijn.
Sabbath zou ik een mooie headliner vinden, eerste keer dat ze er staan, afscheidstournee, etc. etc.
Ben benieuwd waar bv. een Rock am Ring mee komt, die zijn vaak vrij vroeg. Iets als Rammstein misschien toch weer?
Kans lijkt me aanwezig, had dan persoonlijk toch voor Black Sabbath gegaan in hun geval, laatste tour van een legendarische band als BS aan je voorbij laten gaan is toch wel een beetje pijnlijk.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Vind ik ookDan zal het wel Maiden worden?
Helemaal eens hoor, ben persoonlijk meer een Maiden fan, maar in 2014 al zeer uitgebreid getourd (Ziggo + Forta), en geen afzwaaitour.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kans lijkt me aanwezig, had dan persoonlijk toch voor Black Sabbath gegaan in hun geval, laatste tour van een legendarische band als BS aan je voorbij laten gaan is toch wel een beetje pijnlijk.
vorige keer trok Maiden 25.000. Deze keer vast niet, omdat het een album-tour is en geen greatest hits tour.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens Tokus iets groots, en die had t bij rechte eind dat dat niet Sabbath was.
Overigens denk ik dat Metallica nog altijd wel 30k bezoekers trekt. Bij Maiden vraag ik me zeer af of dat lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |