Ik ben niet echt een die hard metal liefhebber, maar heb wat vrienden die er ieder jaar heen gaan. Ik kan dan ook prima uit de voeren met acts als Iron Maiden en Alter Bridge. Persoonlijk hoop ik dan nog iets als Megadeth, Slayer, Machine Head, Avenged Sevenfold etc. en dan ben ik tevreden.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:19 schreef Mark het volgende:
"Redelijk" inderdaad, ben er nog niet over uit of ik daar zoveel geld voor over heb. Zeker omdat ik de bands die ik leuk vind al eens gezien heb
Één van die namen erbij zou idd wel nice zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een die hard metal liefhebber, maar heb wat vrienden die er ieder jaar heen gaan. Ik kan dan ook prima uit de voeren met acts als Iron Maiden en Alter Bridge. Persoonlijk hoop ik dan nog iets als Megadeth, Slayer, Machine Head, Avenged Sevenfold etc. en dan ben ik tevreden.
Quote even vanuit het LL topic naar hier. Ghost heb ik al een keer live gezien niet helemaal mijn ding. Benieuwd naar het blokkenschema wel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:20 schreef iAvani het volgende:
[..]
Nice! Ik kan je Ghost aanraden. Ga er in één week twee keer heen
Lijkt me wel. Dimmu Borgir ook wel denk ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd wanneer het tijdschema komt.
Slayer, Anthrax, Alter Bridge zullen alle 3 toch ook wel op main staan?
Drie, geloof ik. Maar dat vond ik al veel vorig jaar. De kleinste stage was een hel, heb daar ook niets gezien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:42 schreef iAvani het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Dimmu Borgir ook wel denk ik.
Hoeveel stages zijn er eigenlijk?
Bij die bomen daar bedoel je? Dat was wel een knelpunt daar ja (richting de Main). Maar het zal dit jaar ook wat minder druk zijn geloof ik. Vond Hacktivist daar wel vet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Drie, geloof ik. Maar dat vond ik al veel vorig jaar. De kleinste stage was een hel, heb daar ook niets gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |