Ik ben niet echt een die hard metal liefhebber, maar heb wat vrienden die er ieder jaar heen gaan. Ik kan dan ook prima uit de voeren met acts als Iron Maiden en Alter Bridge. Persoonlijk hoop ik dan nog iets als Megadeth, Slayer, Machine Head, Avenged Sevenfold etc. en dan ben ik tevreden.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:19 schreef Mark het volgende:
"Redelijk" inderdaad, ben er nog niet over uit of ik daar zoveel geld voor over heb. Zeker omdat ik de bands die ik leuk vind al eens gezien heb
Één van die namen erbij zou idd wel nice zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een die hard metal liefhebber, maar heb wat vrienden die er ieder jaar heen gaan. Ik kan dan ook prima uit de voeren met acts als Iron Maiden en Alter Bridge. Persoonlijk hoop ik dan nog iets als Megadeth, Slayer, Machine Head, Avenged Sevenfold etc. en dan ben ik tevreden.
Quote even vanuit het LL topic naar hier. Ghost heb ik al een keer live gezien niet helemaal mijn ding. Benieuwd naar het blokkenschema wel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:20 schreef iAvani het volgende:
[..]
Nice! Ik kan je Ghost aanraden. Ga er in één week twee keer heen
Lijkt me wel. Dimmu Borgir ook wel denk ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd wanneer het tijdschema komt.
Slayer, Anthrax, Alter Bridge zullen alle 3 toch ook wel op main staan?
Drie, geloof ik. Maar dat vond ik al veel vorig jaar. De kleinste stage was een hel, heb daar ook niets gezien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:42 schreef iAvani het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Dimmu Borgir ook wel denk ik.
Hoeveel stages zijn er eigenlijk?
Bij die bomen daar bedoel je? Dat was wel een knelpunt daar ja (richting de Main). Maar het zal dit jaar ook wat minder druk zijn geloof ik. Vond Hacktivist daar wel vet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Drie, geloof ik. Maar dat vond ik al veel vorig jaar. De kleinste stage was een hel, heb daar ook niets gezien.
Heb wat op YouTube gezien, vraag me echt af wat mensen daar leuk aan vindenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Quote even vanuit het LL topic naar hier. Ghost heb ik al een keer live gezien niet helemaal mijn ding.
De muziek, de sfeer, de show. Goede afwisseling tussen rustige mooie nummers en echte metal nummers. Geweldige bandquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Heb wat op YouTube gezien, vraag me echt af wat mensen daar leuk aan vinden
Het is ook gewoon rock met een occulte show. Er is sowieso wel redelijk wat rock: Blood Ceremony, Skillet, Ghost, Graveyard en Alter Bridge. Vorige jaren ook wel wat, maar dit jaar meer. Geen vervelende ontwikkeling, al moet het ook niet doorslaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef Mark het volgende:
Wat ik zo hoorde viel dat metalgehalte me nogal tegen
Dan is dit wel aardig om te lezen http://www.heavymetalmusicnews.com/2011/08/24/why-ghost-matters/quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef Mark het volgende:
Luister het eerste album. En Metal is niet alleen schreeuwen en met 180bpm+ spelen hèquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef Mark het volgende:
Ik denk niet dat iemand uit 1993 mij hoeft te vertellen wat metal isquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:59 schreef iAvani het volgende:
[..]
Luister het eerste album. En Metal is niet alleen schreeuwen en met 180bpm+ spelen hè
Misschien moet ik meneer dan vertellen dat het internet al een tijdje bestaat en dat daar genoeg te vinden is over dingen voor mijn tijdquote:Op maandag 14 april 2014 00:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand uit 1993 mij hoeft te vertellen wat metal is
Goed punt. En ik dat opzicht ben ik érg jaloers.quote:Op maandag 14 april 2014 01:20 schreef Mark het volgende:
Internetervaring weegt niet op tegen het daadwerkelijk ervaren van die <1993 Metalscene
Regen tijdens Raining Blood heeft ook wel watquote:Op maandag 14 april 2014 01:25 schreef Mark het volgende:
Er zijn er sindsdien wel een paar weggevallen, inderdaad jammer dat je dat niet mee zult maken. Andersom ook jammer dat bepaalde muzikanten niet zullen weten wat een impact ze nog steeds hebben
Maar goed, weer OT met Fortarock! Hopelijk dit jaar een stukje warmer / minder wind dan vorig jaar
Naahh doe maar zonnetje inderdaad, en weinig tot geen wind. Vorig jaar waaide het geluid echt weg op de main.quote:Op maandag 14 april 2014 01:28 schreef iAvani het volgende:
[..]
Regen tijdens Raining Blood heeft ook wel wat
quote:We are happy to announce that Iron Maiden will do a full set on FortaRock, 120 minutes, filled with classics such as The Number of the Beast, 2 Minutes to Midnight, Moonchild, Seventh Son of Seventh Son, Can I Play With Madness, The Trooper and many more!
Dat meen je nietquote:Op donderdag 24 april 2014 10:12 schreef xibalba het volgende:
Het had erger kunnen zijn (het is toch nooit goed), maar ik vind het wel heel jammer dat Deafheaven en Gojira tegelijktijd spelen. Wilde Deafheaven graag zien, maar dat zit er nu niet in.
Anthrax op het kleine podium is ook wel een lichte belediging (ik vind het niet erg, want sta toch bij Dimmu).
ga jij ook hard pendelen tussen de 2 kleine podiums, als dat daar ongeveer gelijk begint?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Terrein blijft in verhouding hetzelfde
Zelfde opstelling dus.
Biertuin?, ik ga godver bandjes kijkenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
Yeey lebensraum.
Hopelijk is het nu wat minder druk bij de biertuin.![]()
Dat probeer ik wel, al wil ik Caliban zien en de rest eigenlijk alles in de tentstage.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
ga jij ook hard pendelen tussen de 2 kleine podiums, als dat daar ongeveer gelijk begint?
Jamaar, jamaar, jamaar. Biehieeeer. Af en toe ff chillen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Biertuin?, ik ga godver bandjes kijken.
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar. Biehieeeer. Af en toe ff chillen.
Zouden de spareribmegabbq mensen ook weer komen dit jaar?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]en regelmatig een loempiatje scoren natuurlijk (en altijd de hik krijgen van die dingen
)
Caliban? staan die er ook?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel, al wil ik Caliban zien en de rest eigenlijk alles in de tentstage.
Eens kijken of ik je ziequote:Op maandag 26 mei 2014 14:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben er dit jaar ook bij (incl wederhelft)
Eerste metal-festival sinds Dynamo '97
Zou eens tijd worden ook na jaren voor hetzelfde bedrijf gewerkt te hebbenquote:
Nee wie het eerst komt....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef TheStranger1158 het volgende:
Oh is er trouwens een voorvak waar je bandjes voor krijgt?
Jawel. Vorig jaar was het (behalve bij Rammstein) makkelijk om in het voorste vak te komen per act. Als je Maiden wil zien dan kan je het beste het voorste vak al in gaan bij Slayer. Vanaf dan zal je blijven moeten staan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:09 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ja maar je kunt het voorvak dus niet meer uit?
dammit, dat is (bij mijn weten) niet wederzijdsquote:
Waar staat de volledige set?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:40 schreef TheStranger1158 het volgende:
3 nieuwe "oude nummers" in de set van Maiden tov vorig jaar.
Hier:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, wil wel gewoon aan de biertjes kunnen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Toevallig nog meer mensen die met de metal bus gaan?
Had ik ook last van. Had alleen Anthrax wel weer eens willen zien..quote:Op donderdag 12 december 2013 12:19 schreef Mark het volgende:
"Redelijk" inderdaad, ben er nog niet over uit of ik daar zoveel geld voor over heb. Zeker omdat ik de bands die ik leuk vind al eens gezien heb
Je had geen zonnebrandcreme?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:45 schreef indiaantje89 het volgende:
mijn persoonlijke verassing: Vandenberg Moonkings
Gaaf, nog meer foto's ergens te zien?quote:Op zondag 1 juni 2014 11:03 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
zo, dat was weer tof.
leuke bands gezien (weinig die ik overigens nog niet gezien had), veel bekenden gezien en gesproken, en weer genoeg foto's gemaakt.
En ik ben nog benieuwd of Araya de foto-actie heeft opgemerkt, recht voor zijn neus.
ben er nog mee bezig.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gaaf, nog meer foto's ergens te zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |