Oeps, ja goed ideequote:Op maandag 21 december 2015 15:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zullen we een kast topic maken? Denk dat we anders heel lazy haar topic volspammensorry lazy
Leuk!quote:
Wij hebben in de keuken een plissé gordijn in het kozijn. Kan wel een foto maken als je wil.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Leuk!
Druk bezocht! Ik had alle hapjes zelf gebakken en het vloog van tafel.
Iedereen is zo blij voor ons![]()
Ik ben nog steeds op zoek naar iets voor het badkamerraam dat niet het kiepraam belemmert.
Iemand tips?
Wij ookquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij hebben in de keuken een plissé gordijn in het kozijn. Kan wel een foto maken als je wil.
Dan heb je het toch anders dan wij, want ons draai/kiepraam is volledig functioneel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Wij ook
Maar dan kan je nog steeds niet helemaal kiepen en manlief heeft liever iets in de dag van het raam want hij wil niet boren in de tegels
hoe hebben jullie dan het gat in de muur afgewerkt?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Wij ook
Maar dan kan je nog steeds niet helemaal kiepen en manlief heeft liever iets in de dag van het raam want hij wil niet boren in de tegels
Welk gat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:45 schreef lipje het volgende:
[..]
hoe hebben jullie dan het gat in de muur afgewerkt?
Nee. Het is een 0,75m deel en 2x 50cm. Vroegah kon je die alleen open laten want scharnierdeuren zijn enkel 50cm breed. Nu lost die 25cm deur dat op.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hebben ze 25 cm kasten van paxwaarom wist ik dat niet. Of us dat niet bij schuifdeuren?
Ja! Ik zit er graag in opgekruld met een boek.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:11 schreef bleiblei het volgende:
Gave stoel in jullie woonkamer! Zit ie net zo lekker als dat het lijkt vanaf een foto?
Oh wist ik niet ideaal. Wij hebben 4 x50quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:36 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee. Het is een 0,75m deel en 2x 50cm. Vroegah kon je die alleen open laten want scharnierdeuren zijn enkel 50cm breed. Nu lost die 25cm deur dat op.
Ja dat ging hier helaas net niet door de brede deuren bij nieuwbouw. Het is 2,80 breed en de deur 0,90-0,95.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wist ik niet ideaal. Wij hebben 4 x50
Ja zo hadden wij eigenlijk de 2,36 hoge versie willen hebben. Maar door dat stuk schuine muur paste dat niet.. Op 1 cm naquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja dat ging hier helaas net niet door de brede deuren bij nieuwbouw. Het is 2,80 breed en de deur 0,90-0,95.
En doordat we de muur opgeschoven hebben valt ie ook niet meer achter de deur.
Maar goed we hebben nog ruimte over dus het bleek eigenlijk ook wel genoeg.
Waarom zou je meewerken als je een derde partij hierin de schuld kunt gevenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:29 schreef Vanyel het volgende:
Leuk is dat, niemand die denkt dit is rot voor de klant, we lossen het wel proactief op..
Jeej voor de schutting.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:30 schreef laziness het volgende:
Nou na heel veel gedoe en veel proactiviteit van onze! kant staat de schutting nu recht en is alles opgelost.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dus tijd om de tuin aan te laten leggen
Ja wilden ze er eindelijk aan? Heeft wel lang moeten duren maar yay!quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:47 schreef Nick1983 het volgende:
Heel gaaf hoor! Ik hoop dat het bij ons ook goed gaat met de schutting, heb daar eigenlijk nog niet op gelet
Onze schutting komt 14 april eindelijk!
Haha ik ben niet zo'n gras fan maar dat argument haalde me over inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Tof, en een mooie plek voor een lekker zwembad ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |