Pff wij hebben ook weer wat hoor...
Zoals bij velen wel bekend is valt een uitbouw bij nieuwbouw bij het huis over de erfgrens.
Het paaltje van de erfgrens stond dan ook netjes op de plek waar op deze foto de eerste paal staat. Rechts waar mijn kind staat is ons huis btw
![81D791DE-56A9-4B29-9EB8-68FBFE0B1302_zps20ywsa3d.jpg]()
Echter is er een half gare jodokus geweest die niet vervolgens een rechte lijn heeft getrokken maar schijnbaar de buitenzijde van de uitbouw heeft gebruikt voor het paaltje ter hoogte van de poort.
De gemeente plaatst vervolgens aan de hand daarvan de poort en gaaswerk.
Vandaag:
De hovenier spant een touwtje voor de schutting en komt niet uit nie. 30cm loopt de boel scheef.
Dat ziet u hier.
![E89CC15F-91D9-49F7-8746-CDCE34FCFE4F_zpsiol5fjjn.jpg]()
De hovenier trekt elders in de wijk de lui die het gaaswerk plaatsen aan hun jasje. Ze gaan eens meten en melden dan het schuurtje van de buren en hun buren staat 50cm teveel naar links. Met als gevolg dat het bij het hele rijtje niet meer klopt.
Maar constateren ze wel nog, wij hebben het goed geplaatst hoor. Ja dat zal best als er een jan flappie de paaltjes verkeerd zet en een schuurtje verkeerd plaatst en je vanaf daar gaat meten.
De lui die de poort/gaaswerk plaatsen en de bouwer wijzen alweer naar elkaar en de manager van de gaaswerk lui komt morgen ff kijken om naar ik proefde te zeggen dat zij het toch echt goed gedaan hebben.
De buren zijn op wintersport. Dat regelt ook zo lekker
Dus de hele dag lekker al die lui lopen bellen en mailen. Gezellig dagje
Ik heb geeist dat ze morgen met een oplossing komen ipv te gaan steggelen wiens fout en wie de oplossing moet betalen.
Duidelijk is dat iedereen een rechte schutting geplaatst wil hebben uiteraard en tevens het stuk grond waar ie recht op heeft.