Dat zou wel kinderachtig zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei.
Adblockers zijn banbaar.
Jammer, nu moeten we ons gewaardeerde lid Zipportal missen.

wat vind je van de nieuwe leeuit?quote:

Schrijven de Van der Kerkhofs ook columns?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie Waterreus ook een echte #psvman?

Dank je.quote:

juichen.rarquote:

Als je over 2 maanden failliet verklaard wilt worden is deze leeuit de way to goquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat vind je van de nieuwe leeuit?
Zit op de mobiel versie

Die tracker bovenin had niet gehoeven inderdaad. Alsof ik RTL Z kijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Fok vraagt of ik net bevallen ben.

Doe niet zo wijsneuzerig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar moeten ze succes mee hebben? In het TV kijken? Naar de wedstrijd kijken?

quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand enig idee hoe we Jan-Joost van de TV af kunnen krijgen?

Wist je dat er iets is met de borsten van Kylie Jenner?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
Oh, het vertrouwen in het kabinet is gedaald jongens. Volgens een peiling.
BEDANKT DANNY. HIER ZAT IK ECHT OP TE WACHTEN.

Er is ook een bijenprobleempje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat er iets is met de borsten van Kylie Jenner?

"Henk Krol ziet geen flikker"quote:

Tot voor kort ging het geld van fok nog naar Thaise minderjarige hoertjes. Dat was pas genotquote:

Jaren geleden die spandoek gezien, never forgetquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zal hooguit een R u watching A'dam spandoek aanwezig zijn.

Tijd voor nieuwe parkeerplaatsen dus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:33 schreef Caland het volgende:
Volgens Brussel gaat er nog 29.9 miljoen naar PSV.

Hopelijk nu een Zitte te kaike verrekte Amsterdammerts.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:33 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Jaren geleden die spandoek gezien, never forget

Via nu.nl is de stream ook. Je zal enkel wel je addblocker moeten uitschakelen en via facebook moeten accepterenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:35 schreef Typisch het volgende:
Waar kan ik dit kijken via de browers? Bij sbs6 word ik doorgestuurd naar nu.nl?

wat een aidsquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Via nu.nl is de stream ook. Je zal enkel wel je addblocker moeten uitschakelen en via facebook moeten accepteren

Nee, ads.quote:

En dan kan je ook City - Juve zien?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Via nu.nl is de stream ook. Je zal enkel wel je addblocker moeten uitschakelen en via facebook moeten accepteren

Gast, heb je dan liever dat CL van je belastinggeld wordt betaald?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:35 schreef VXXLL het volgende:
Weer reclame, tering commerciële zenders

juichen.rar?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe parkeerplaatsen dus.

Je beseft wel dat de analyse van de NOS ook hooguit 2 minuten duurde he?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:35 schreef VXXLL het volgende:
Weer reclame, tering commerciële zenders

niet zo bijdehand doen anders krijg je tikjes.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar moeten ze succes mee hebben? In het TV kijken? Naar de wedstrijd kijken?

quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
Oh, het vertrouwen in het kabinet is gedaald jongens. Volgens een peiling.
BEDANKT DANNY. HIER ZAT IK ECHT OP TE WACHTEN.

Ik heb het liever gewoon op een betaalzender zonder reclame, maar zelfs die zijn niet meer reclamevrij tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:38 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Gast, heb je dan liever dat CL van je belastinggeld wordt betaald?

BabeWatcher wel.quote:

Ja, dat klopt eigenlijk wel ja. Ik betaal serieus met alle liefde belasting, geen idee waarom mensen daar zo'n hekel aan hebben. Ik kan er dan ook oprecht van genieten als ik de voordeur uitstap en er staat zo'n mannetje van de plantsoendienst te schoffelenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:38 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Gast, heb je dan liever dat CL van je belastinggeld wordt betaald?

mannetjes die mannetjes kennenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:41 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ja, dat klopt eigenlijk wel ja. Ik betaal serieus met alle liefde belasting, geen idee waarom mensen daar zo'n hekel aan hebben. Ik kan er dan ook oprecht van genieten als ik de voordeur uitstap en er staat zo'n mannetje van de plantsoendienst te schoffelen

Meer entertainment dan in de NBA.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga jij je lekker bezig houden met darten of zo.

Was bij de NOS wel iets beter ja. De opkomst volledig gemist zeker.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef Drolflap het volgende:
Best gênant 3 minuten voor de aftrap nog reclame

Jazekerquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was bij de NOS wel iets beter ja. De opkomst volledig gemist zeker.

*gastquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:43 schreef Anonymousz het volgende:
Waterreus denkt dat PSV gast winnen

Yup zelfs de muziekquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was bij de NOS wel iets beter ja. De opkomst volledig gemist zeker.

juichenquote:

wat nouquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |