Je beseft wel dat de analyse van de NOS ook hooguit 2 minuten duurde he?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:35 schreef VXXLL het volgende:
Weer reclame, tering commerciële zenders
niet zo bijdehand doen anders krijg je tikjes.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar moeten ze succes mee hebben? In het TV kijken? Naar de wedstrijd kijken?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
Oh, het vertrouwen in het kabinet is gedaald jongens. Volgens een peiling.
BEDANKT DANNY. HIER ZAT IK ECHT OP TE WACHTEN.
Ik heb het liever gewoon op een betaalzender zonder reclame, maar zelfs die zijn niet meer reclamevrij tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:38 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Gast, heb je dan liever dat CL van je belastinggeld wordt betaald?
BabeWatcher wel.quote:
Ja, dat klopt eigenlijk wel ja. Ik betaal serieus met alle liefde belasting, geen idee waarom mensen daar zo'n hekel aan hebben. Ik kan er dan ook oprecht van genieten als ik de voordeur uitstap en er staat zo'n mannetje van de plantsoendienst te schoffelenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:38 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Gast, heb je dan liever dat CL van je belastinggeld wordt betaald?
mannetjes die mannetjes kennenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:41 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ja, dat klopt eigenlijk wel ja. Ik betaal serieus met alle liefde belasting, geen idee waarom mensen daar zo'n hekel aan hebben. Ik kan er dan ook oprecht van genieten als ik de voordeur uitstap en er staat zo'n mannetje van de plantsoendienst te schoffelen
Meer entertainment dan in de NBA.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga jij je lekker bezig houden met darten of zo.
Was bij de NOS wel iets beter ja. De opkomst volledig gemist zeker.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef Drolflap het volgende:
Best gênant 3 minuten voor de aftrap nog reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |