Wist je dat er iets is met de borsten van Kylie Jenner?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
Oh, het vertrouwen in het kabinet is gedaald jongens. Volgens een peiling.
BEDANKT DANNY. HIER ZAT IK ECHT OP TE WACHTEN.
Er is ook een bijenprobleempje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat er iets is met de borsten van Kylie Jenner?
"Henk Krol ziet geen flikker"quote:
Tot voor kort ging het geld van fok nog naar Thaise minderjarige hoertjes. Dat was pas genotquote:
Jaren geleden die spandoek gezien, never forgetquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zal hooguit een R u watching A'dam spandoek aanwezig zijn.
Tijd voor nieuwe parkeerplaatsen dus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:33 schreef Caland het volgende:
Volgens Brussel gaat er nog 29.9 miljoen naar PSV.
Hopelijk nu een Zitte te kaike verrekte Amsterdammerts.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:33 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Jaren geleden die spandoek gezien, never forget
Via nu.nl is de stream ook. Je zal enkel wel je addblocker moeten uitschakelen en via facebook moeten accepterenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:35 schreef Typisch het volgende:
Waar kan ik dit kijken via de browers? Bij sbs6 word ik doorgestuurd naar nu.nl?
wat een aidsquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Via nu.nl is de stream ook. Je zal enkel wel je addblocker moeten uitschakelen en via facebook moeten accepteren
Nee, ads.quote:
En dan kan je ook City - Juve zien?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Via nu.nl is de stream ook. Je zal enkel wel je addblocker moeten uitschakelen en via facebook moeten accepteren
Gast, heb je dan liever dat CL van je belastinggeld wordt betaald?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:35 schreef VXXLL het volgende:
Weer reclame, tering commerciële zenders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |